Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Davidsen med sin sidste blog for Tipsbladet. Og den er om OB's transfervindue

    http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...eller-baere-ob

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      helt enig. Syntes også det er fedt når de tør melde ud efter at have solgt en profil - at så skal der findes en erstatning (det er ikke sikkert det lykkedes) men man tør dog melde det ud.....modsat jesper der.... "ja -jo -øh -hvis nu der falder noget ned i skødet på mig så måske, hvem ved...." det er godt nok trættende at blive ved at høre på.

      Hvor er ambitionerne? Og viljen til at følge op på dem? Det er ikke nok at melde ud man skal i top 6 - der skal sgu også handling bag ordene
      Det skræmmende i den forbindelse er jo, at han rent faktisk selv tror, at han har handlet.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        De er sgu pisse liglade med os kunder
        Men det burde de muligvis ikke være...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Men det burde de muligvis ikke være...
          Det er de heller ikke udad til. Men inderst inde er de. Det viser deres handlinger gang på gang..
          Dette er Thorborgs legetøj og netværksklub. Ikke fynboen eller odenseanerens samlepunkt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Davidsen med sin sidste blog for Tipsbladet. Og den er om OB's transfervindue

            http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...eller-baere-ob
            Han kan fint "nøjes" med at undre sig; så kan vi andre, der har brugt tid, penge, sjæl og smerte på at følge OB være vrede.

            Vi var nogen, der så det komme både før sæsonen gik i gang; og få kampe inde i den, da vi så med al tydelighed, at der var noget, der bare ikke hang sammen. Så kan journalisten komme sine "nuancer" - jeg stoler sgu mere på, hvad jeg selv har set med mine egne øjne - til både træning og ikke mindst kamp.

            Så de har ikke "underpræsteret" i forhold til mine forventninger. Jeg sagde allerede i kamp 2 imod Lyngby, at vi lignede mere et nedrykkerhold end et hold med potentiale, der bare havde indkøringsproblemer.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja....det var jo ham selv der hentede ham så sent.....og ude af form - så den kan du sgutte bruge som undskyldning jesper, fandme tyndt
              Ha ha ha ... hold nu kæft hvor kan den mand optræde komisk .. der et snart så mange eksempler at det vil tage en halv dag at remse hans kiksede udtalelser op .

              Altså hans konklusion er : Jeg købte noget ubrugeligt lort sidste gang jeg ventede , så denne gang købte jeg intet fordi det var sent i vinduet ...
              Hvor mange gange har vi hørt fra JH og fået påskrevet af JH støtterne herinde at det er klogest at vente til sidst i vinduet ...

              Nogle eksempler fra Komiske Ali .

              Vi vil satse på vores unge talenter og hente profiler udefra de kan læne sig op ad . Så hentes Kryger , O'Brien , Kirkeskov osv .

              JH udtaler at man bevidst har hentet spillere som man vidste ikke var gode nok .

              Vi har tillid til forsvaret ... samtidig hagler målene ind i stride strømme ..


              Joan og Jønnson er bedre på nogle parametre end Rasmus Falk ....



              Vi har tillid til truppen og går efter top 6 .. efter at have gået fra banen 11 kampe uden at score så har vi stadig tillid til truppen og der er massere af alternativer til angrebet ..



              Find selv flere morsomheder fra den mand som er ansvarlig for vores trup ..

              Skræmmende at der stadig findes nogle der har tillid til sådan en mand .. vil sgu være mere tryg ved at købe hus og bil af Låsby Svendsen ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Han kan fint "nøjes" med at undre sig; så kan vi andre, der har brugt tid, penge, sjæl og smerte på at følge OB være vrede.

                Vi var nogen, der så det komme både før sæsonen gik i gang; og få kampe inde i den, da vi så med al tydelighed, at der var noget, der bare ikke hang sammen. Så kan journalisten komme sine "nuancer" - jeg stoler sgu mere på, hvad jeg selv har set med mine egne øjne - til både træning og ikke mindst kamp.

                Så de har ikke "underpræsteret" i forhold til mine forventninger. Jeg sagde allerede i kamp 2 imod Lyngby, at vi lignede mere et nedrykkerhold end et hold med potentiale, der bare havde indkøringsproblemer.

                MvH ChrisOB
                Ja den var tydelig meget tidligt på sæsonen.. Vi må se hvad undskyldningerne er når vi rykker ned..

                Comment


                  Bashkim Kadrii til #tv3sport 'Jeg tager til Minnesota for at prøve eventyret i udlandet og få noget spilletid' #transferdk#sldk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Ha ha ha ... hold nu kæft hvor kan den mand optræde komisk .. der et snart så mange eksempler at det vil tage en halv dag at remse hans kiksede udtalelser op .

                    Altså hans konklusion er : Jeg købte noget ubrugeligt lort sidste gang jeg ventede , så denne gang købte jeg intet fordi det var sent i vinduet ...
                    Hvor mange gange har vi hørt fra JH og fået påskrevet af JH støtterne herinde at det er klogest at vente til sidst i vinduet ...

                    Nogle eksempler fra Komiske Ali .

                    Vi vil satse på vores unge talenter og hente profiler udefra de kan læne sig op ad . Så hentes Kryger , O'Brien , Kirkeskov osv .

                    JH udtaler at man bevidst har hentet spillere som man vidste ikke var gode nok .

                    Vi har tillid til forsvaret ... samtidig hagler målene ind i stride strømme ..


                    Joan og Jønnson er bedre på nogle parametre end Rasmus Falk ....



                    Vi har tillid til truppen og går efter top 6 .. efter at have gået fra banen 11 kampe uden at score så har vi stadig tillid til truppen og der er massere af alternativer til angrebet ..



                    Find selv flere morsomheder fra den mand som er ansvarlig for vores trup ..

                    Skræmmende at der stadig findes nogle der har tillid til sådan en mand .. vil sgu være mere tryg ved at købe hus og bil af Låsby Svendsen ..
                    Det er jo helt tragisk! :D
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      I det mindste er faklerne og høtyvene nævnt, så nu må vi snart gøre noget ved det!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bashkim Kadrii til #tv3sport 'Jeg tager til Minnesota for at prøve eventyret i udlandet og få noget spilletid' #transferdk#sldk
                        Nej nej, Svinet version IV eller V sagde jo, at vi havde ham det næste halve år - believe it or NOT!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Ha ha ha ... hold nu kæft hvor kan den mand optræde komisk .. der et snart så mange eksempler at det vil tage en halv dag at remse hans kiksede udtalelser op .

                          Altså hans konklusion er : Jeg købte noget ubrugeligt lort sidste gang jeg ventede , så denne gang købte jeg intet fordi det var sent i vinduet ...
                          Hvor mange gange har vi hørt fra JH og fået påskrevet af JH støtterne herinde at det er klogest at vente til sidst i vinduet ...

                          Nogle eksempler fra Komiske Ali .

                          Vi vil satse på vores unge talenter og hente profiler udefra de kan læne sig op ad . Så hentes Kryger , O'Brien , Kirkeskov osv .

                          JH udtaler at man bevidst har hentet spillere som man vidste ikke var gode nok .

                          Vi har tillid til forsvaret ... samtidig hagler målene ind i stride strømme ..


                          Joan og Jønnson er bedre på nogle parametre end Rasmus Falk ....



                          Vi har tillid til truppen og går efter top 6 .. efter at have gået fra banen 11 kampe uden at score så har vi stadig tillid til truppen og der er massere af alternativer til angrebet ..



                          Find selv flere morsomheder fra den mand som er ansvarlig for vores trup ..

                          Skræmmende at der stadig findes nogle der har tillid til sådan en mand .. vil sgu være mere tryg ved at købe hus og bil af Låsby Svendsen ..
                          Jeg ville sige, "Det er ikke det, du siger - det er mere løgnen i sig selv", men i dette tilfælde er det høj grad både løgnen, og det man siger for at få folk til at tro på den løgn. Og der er stadig nogen, der tror på ham - simpelthen fordi de nægter at give kynikere og "brokhoveder" ret i noget som helst.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Nej nej, Svinet version IV eller V sagde jo, at vi havde ham det næste halve år - believe it or NOT!

                            MvH ChrisOB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Det er jo helt tragisk! :D
                              Ja og så er alle vel ikke nævnt . Glemte helt den med Koval , en målmand JH meget stolt præsenterede som værende uden for vores rækkevidde normalt .. hvorefter det viste sig at alt fra youtube ikke er virkeligheds tro ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                I det mindste er faklerne og høtyvene nævnt, så nu må vi snart gøre noget ved det!
                                Syntes nu der er blevet gjort meget de sidste måneder... Tror ikke man kommer ind med Høtyve og fakler på stadion

                                Comment

                                Working...
                                X