Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvad er der helt ærligt at nyde?? På noget plan?
    Not a thing. Not a damn thing.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Denne offensive midtbanespiller var åbenbart også tilgænglig. VFF's 2. Signing idag

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...en-til-viborg/

      Alt imens vi ikke kunne matche en FCN reserves løn
      Er det ikke ham der "Mini Ronaldinho"..?

      Shit det er nogen år siden jeg sidst har set ham, han er da blevet voksen, hvis det da er ham

      Ps. Kan se i kommentarerne derinde at det er ham...
      Last edited by Kaspernon; 31-01-2017, 21:05.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Denne offensive midtbanespiller var åbenbart også tilgænglig. VFF's 2. Signing idag

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...en-til-viborg/

        Alt imens vi ikke kunne matche en FCN reserves løn
        Den er jeg så overhovedet heller ikke imponeret af.. Havde JH hevet ham op af hatten, så havde vi været mere utilfredse end vi er nu. :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Den er jeg så overhovedet heller ikke imponeret af.. Havde JH hevet ham op af hatten, så havde vi været mere utilfredse end vi er nu. :-)
          Kender du ham?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Er det ikke ham der "Mini Ronaldinho"..?

            Shit det er nogen år siden jeg sidst har set ham, han er da blevet voksen, hvis det da er ham
            Jo, det er ham. Glæder mig til at se ham rykke os rundt i en evt playoffkamp.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jo, det er ham. Glæder mig til at se ham rykke os rundt i en evt playoffkamp.

              MvH ChrisOB
              Tiden går sgu stærkt... Ved ikke om jeg glæder mig, men kan da ikke afvise at det kan blive tilfældet at han rykker os rundt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvad er der helt ærligt at nyde?? På noget plan?
                Nyde er nok så meget sagt. Men der skal meget til, før jeg ikke længere vil se striberne i aktion. Lysten til at tage på stadion og bruge penge på dem, er på vej væk, men så længe TV sender dem..

                Comment


                  Peter Sørensen melder at SIF arbejder på to nye spillere inden lukketid. Hvis der da stadig er nogle der tror, at vi kan hente dem.

                  Comment


                    Hvis det ender som vi alle formoder, med at der ikke sker mere, så synes jeg vi skal prøve en 4-5-1 opstilling, med Casper og JJT som de 2 inde på midten.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Peter Sørensen melder at SIF arbejder på to nye spillere inden lukketid. Hvis der da stadig er nogle der tror, at vi kan hente dem.
                      Den ene er Stephan Petersen som ikke lykkedes

                      Comment


                        Ud fra at vi ikke har nogen gode angriber, så er det en mulighed, men vi overlever ikke med uafgjorte kampe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Den ene er Stephan Petersen som ikke lykkedes
                          Det virker til, at det var noget han meldte ud i samme ombæring, som da han sagde, at Stephan P ikke ville lykkes. Men hvad ved jeg og who cares.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Ud fra at vi ikke har nogen gode angriber, så er det en mulighed, men vi overlever ikke med uafgjorte kampe
                            Det gør vi, hvis vi spiller 1-1 ude og 0-0 hjemme imod Vendsyssel...

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det virker til, at det var noget han meldte ud i samme ombæring, som da han sagde, at Stephan P ikke ville lykkes. Men hvad ved jeg og who cares.
                              Præcis...

                              Comment


                                De sidste 2 vintervinduer har vi hentet spiller på fri transfer efter lukke tid. Det håber jeg virkelig vi gør igen 🙂

                                Comment

                                Working...
                                X