Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Har han spillet i AaB? Eller har Jesper set ham i FM? Nej. Så var han aldrig aktuel.

    MvH ChrisOB
    https://www.youtube.com/watch?v=8DYje57V_BY

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Silkeborg henter en amerikaner i Holland. De fik ham tilbudt for et par timer siden.
      Og hvis de havde ringet til Jesper Hansen istedet ville han være taget hjem...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3119354

        Kent ligner en mand som har fået mundkurv på i forhold til at der ikke hentes en angriber ind. Ja hvis både Fester og AK kommer i gang igen.., så er jeg heller ikke bekymret!, men gør de det, og har de overhovedet kroppen til at være startere i de resterende kampe? Utrolig mange ting som skal gå op i en højere enhed her i foråret, og helst også en del flere end realistisk muligt!
        Man kan jo ligefrem høre at han ikke tror på det halve af hvad han selv siger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Har han spillet i AaB? Eller har Jesper set ham i FM? Nej. Så var han aldrig aktuel.

          MvH ChrisOB
          Smertelig satire
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Man kan jo ligefrem høre at han ikke tror på det halve af hvad han selv siger
            Han bad om offensiv forstærkning nu og fik det ikke. Det må sgu også være svært for ham at holde dampen oppe i det møgtog.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3119354

              Kent ligner en mand som har fået mundkurv på i forhold til at der ikke hentes en angriber ind. Ja hvis både Fester og AK kommer i gang igen.., så er jeg heller ikke bekymret!, men gør de det, og har de overhovedet kroppen til at være startere i de resterende kampe? Utrolig mange ting som skal gå op i en højere enhed her i foråret, og helst også en del flere end realistisk muligt!

              "Sportsdirektøren forklarede, at man før har valgt at gå efter en forstærkning på dette sene tidspunkt, men det viste sig eksempelvis i tilfælde Dvavishvili fra Georgien for svært at indkøre angriberen, og man vil ikke risikere en tilsvarende udvikling."


              Jeg brækker mig i lårfede stråler over at læse sådan noget lort. Hvordan kan vi have en sportsdirektør der er så inkompetent og samtidig koketterer med det offentligt? Sindssygt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                "Sportsdirektøren forklarede,
                at man før har valgt at gå efter en forstærkning på dette sene tidspunkt, men det viste sig eksempelvis i tilfælde Dvavishvili fra Georgien for svært at indkøre angriberen, og man vil ikke risikere en tilsvarende udvikling."

                Jeg brækker mig i lårfede stråler over at læse sådan noget lort. Hvordan kan vi have en sportsdirektør der er så inkompetent og samtidig koketterer med det offentligt? Sindssygt.
                Det har jo været åbenlyst i mindst fem måneder at vi manglede en tredjeangriber! Hvilket "sent tidpunkt" er det han rabler om??
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Og Jesper Hansen ligger hjemme på sofaen og sover
                  Tror ikke han sover endnu. DR genudsender sikkert et Barnaby-afsnit, som Jesper har gået og glædet sig til hele dagen, hvor han desværre var nødt til at arbejde i et par timer først. Så nu råhygger han med britisk krimi og småkager dyppet i aftenkaffe.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    "Sportsdirektøren forklarede, at man før har valgt at gå efter en forstærkning på dette sene tidspunkt, men det viste sig eksempelvis i tilfælde Dvavishvili fra Georgien for svært at indkøre angriberen, og man vil ikke risikere en tilsvarende udvikling."


                    Jeg brækker mig i lårfede stråler over at læse sådan noget lort. Hvordan kan vi have en sportsdirektør der er så inkompetent og samtidig koketterer med det offentligt? Sindssygt.
                    "Svært at indkøre"? Der må vel hentydes til den ladvogn, man hentede ind for at fragte Lado's korpulente korpus til kamp og træning...?

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Fatter ikke at han erklærer det lukket så tidligt egentlig. Forestiller mig at der kan ske en masse rigtig hurtigt i fodbold verdenen.
                      Får også det billede at JH har smidt sig i lænestolen i en slåbrok og et glas vermut....

                      Comment


                        Nu sidder jeg jo og følger lidt med i transfer-tv på tv3 sport, og har gjort det de snart mange gange, der har været de udsendelser.

                        Og jeg synes, det er SÅ skønt at se klubbers sportsdirektører, trænere m.v. være klar på, at der er tv til stede og klar på at snakke fodbold og transfers. Åbenhed. Og i mine øjne fanpleje i og med, at de fortæller lidt om, hvad tanker de har gjort sig, hvorfor de hentede den og den og hvorfor de solgte en anden..osv osv osv.
                        For pokker, hvor kunne jeg godt ønske mig, at vi så tilnærmelsesvis det samme fra OB, i stedet for den grøft der konstant graves.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          "Sportsdirektøren forklarede, at man før har valgt at gå efter en forstærkning på dette sene tidspunkt, men det viste sig eksempelvis i tilfælde Dvavishvili fra Georgien for svært at indkøre angriberen, og man vil ikke risikere en tilsvarende udvikling."


                          Jeg brækker mig i lårfede stråler over at læse sådan noget lort. Hvordan kan vi have en sportsdirektør der er så inkompetent og samtidig koketterer med det offentligt? Sindssygt.
                          ja....det var jo ham selv der hentede ham så sent.....og ude af form - så den kan du sgutte bruge som undskyldning jesper, fandme tyndt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Nu sidder jeg jo og følger lidt med i transfer-tv på tv3 sport, og har gjort det de snart mange gange, der har været de udsendelser.

                            Og jeg synes, det er SÅ skønt at se klubbers sportsdirektører, trænere m.v. være klar på, at der er tv til stede og klar på at snakke fodbold og transfers. Åbenhed. Og i mine øjne fanpleje i og med, at de fortæller lidt om, hvad tanker de har gjort sig, hvorfor de hentede den og den og hvorfor de solgte en anden..osv osv osv.
                            For pokker, hvor kunne jeg godt ønske mig, at vi så tilnærmelsesvis det samme fra OB, i stedet for den grøft der konstant graves.
                            De er sgu pisse liglade med os kunder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Det har jo været åbenlyst i mindst fem måneder at vi manglede en tredjeangriber! Hvilket "sent tidpunkt" er det han rabler om??
                              A




                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Nu sidder jeg jo og følger lidt med i transfer-tv på tv3 sport, og har gjort det de snart mange gange, der har været de udsendelser.

                                Og jeg synes, det er SÅ skønt at se klubbers sportsdirektører, trænere m.v. være klar på, at der er tv til stede og klar på at snakke fodbold og transfers. Åbenhed. Og i mine øjne fanpleje i og med, at de fortæller lidt om, hvad tanker de har gjort sig, hvorfor de hentede den og den og hvorfor de solgte en anden..osv osv osv.
                                For pokker, hvor kunne jeg godt ønske mig, at vi så tilnærmelsesvis det samme fra OB, i stedet for den grøft der konstant graves.
                                helt enig. Syntes også det er fedt når de tør melde ud efter at have solgt en profil - at så skal der findes en erstatning (det er ikke sikkert det lykkedes) men man tør dog melde det ud.....modsat jesper der.... "ja -jo -øh -hvis nu der falder noget ned i skødet på mig så måske, hvem ved...." det er godt nok trættende at blive ved at høre på.

                                Hvor er ambitionerne? Og viljen til at følge op på dem? Det er ikke nok at melde ud man skal i top 6 - der skal sgu også handling bag ordene

                                Comment

                                Working...
                                X