Lyder som en mulighed, med et mål i 2 kampe. Så skal vi kun lave en stor fejl i 2 kampe- det sker så ikke, men vi kan jo håbe på Gryte.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet gør vi, hvis vi spiller 1-1 ude og 0-0 hjemme imod Vendsyssel...
MvH ChrisOB"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDe sidste 2 vintervinduer har vi hentet spiller på fri transfer efter lukke tid. Det håber jeg virkelig vi gør igen "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægZohore og grytebust"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægDe sidste 2 vintervinduer har vi hentet spiller på fri transfer efter lukke tid. Det håber jeg virkelig vi gør igen
Comment
-
Ham her var også ledig
Nu er det officielt. Silkeborg IF har skrevet kontrakt med den 20-årige amerikanske angriber Rubio Rubin.
- Vi blev opmærksomme på Rubio Rubin, da han blev fritstillet i FC Utrecht. Jeg har efterfølgende søgt info på ham og bl.a. talt med USA's landstræner Jürgen Klinsmann, der har anbefalet ham. Rubin er angriber og kan også spille på kanten, og det er jo de positioner, vi har været på jagt efter en spiller til, siger SIF-manager Peter Sørensen.
Mere på tipsbladet.dk om lidt.
Comments(0)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHam her var også ledig
Nu er det officielt. Silkeborg IF har skrevet kontrakt med den 20-årige amerikanske angriber Rubio Rubin.
- Vi blev opmærksomme på Rubio Rubin, da han blev fritstillet i FC Utrecht. Jeg har efterfølgende søgt info på ham og bl.a. talt med USA's landstræner Jürgen Klinsmann, der har anbefalet ham. Rubin er angriber og kan også spille på kanten, og det er jo de positioner, vi har været på jagt efter en spiller til, siger SIF-manager Peter Sørensen.
Comments(0)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3119354
Kent ligner en mand som har fået mundkurv på i forhold til at der ikke hentes en angriber ind. Ja hvis både Fester og AK kommer i gang igen.., så er jeg heller ikke bekymret!, men gør de det, og har de overhovedet kroppen til at være startere i de resterende kampe? Utrolig mange ting som skal gå op i en højere enhed her i foråret, og helst også en del flere end realistisk muligt!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHam her var også ledig
Comments(0)
Comment
Comment