Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg vil have KB tilbage ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Samme her... Trods jeg godt var klar over det kunne blive tilfældet, så er jeg alligevel rystet... Det er meget svært at forholde sig til det vi er vidner til...
      Vi er vidne til begyndelsen på enden. Vi bliver det nye Vejle.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Jeg sidder tilbage - helt lamslået! Uden ord. Trist. Ked. Ærgerlig. Fortvivlet.

        OBs målsætning er iflg. OB selv en placering i top-6. Det kan alle se, vi ikke kan nå i den her sæson. Men det gør vi bestemt heller ikke i næste sæson eller næste igen. Ikke med den trup der er i OB nu.

        Enhver kan også se, med det efterår, der har været, at OB er i akut fare for at rykke ned. Det MÅ bare ikke ske! Det har klubben ganske enkelt ikke råd til. Hverken rent økonomisk eller - og måske især - ikke rent fanmæssigt. OB har de sidste 5 år tabt helt enormt mange fans. En ny generation af aktive fans er ikke dukket op, og det har i den grad skabt et hul. Vi gamle fans er trætte...bare trætte. Trætte af at se den nedtur klubben er ude i.

        Det her minder om OB sidst de rykkede ned. Eller måske...holdet dengang var i mine øjne for godt til at rykke ned. Det er det her ikke. Det minder også om, da AGF rykkede ned - ingen troede på, det overhovedet kunne ske. Men det gjorde det.

        Hvad koster en nedrykning? 20-30 mio kr.? Har OB råd til det? Har OB, trods måske en slunken pengekasse, råd til IKKE at satse næsten hele butikken på at forblive i Superligaen? Og hvad så med næste sæson? Hedder målet så bare at undgå nedrykning (hvis OB vel at mærke er heldige at forblive i Superligaen!)?

        Jeg forstår ikke det her. Er lamslået. Mere lamslået end gal.
        ganske enig.....

        jeg forstår ganske enkelt ikke hvad der gør at man kan gå ud og sige man er tilfreds - og mene truppen er god nok til overlevelse - efter at have set hvor jammerligt holdet var til at score hele efteråret, og uden at man har gjort EN ENESTE ting for at rette op på problemet.

        UFATTELIGT ELENDIGT - endnu engang af jydekræmmeren

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          20-30 millioner kan ikke gøre det. Der er så godt som ingen penge i 1. Division, og værst af alt, så er det blevet langt sværere at rykke op! Kan OB (som i 98/99) føle sig sikre på at rykke op, hvis den står på divisionsbold næste sæson? Nej, det kan klubben ikke. For der skal sælges ud, hvis vi ryger ned. Det bliver en massakre på en i forvejen elendig sammensat trup.

          OB bliver det nye Vejle, hvis Jesper Hansen fortsætter i sin stilling. Det er et fynsk mareridt, som bare ikke synes at slutte. De fleste kan se det, men dem, der bestemmer, opfører sig som passagerer på bagsædet hos en spøgelsesbilist, der hamrer ned ad autobahn i modsat retning med 200 kilometer i timen en fredag eftermiddag. Det eneste, de kan gøre, er, at holde hænderne for øjnene og håbe på det bedste.
          Hvis OB rykker ned, så er jeg enig med dig i, at det ikke er "bare lige" at komme op igen. Det er, som du skriver, nemlig ikke blevet nemmere at komme op igen. Og topholdene i 1. div. er altså slet ikke så dårlige endda. OB kan sagtens ryge ind i mere end et par nederlag, hvis de rykker ned.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ganske enig.....

            jeg forstår ganske enkelt ikke hvad der gør at man kan gå ud og sige man er tilfreds - og mene truppen er god nok til overlevelse - efter at have set hvor jammerligt holdet var til at score hele efteråret, og uden at man har gjort EN ENESTE ting for at rette op på problemet.

            UFATTELIGT ELENDIGT - endnu engang af jydekræmmeren
            Og hvad blev der af målsætningen? Top-6? Eller hedder den nu officielt at undgå nedrykning?
            Det var ikke længere noget, man skulle forfølge? (det er utopi, ved jeg godt). Men så må der jo ryge hoveder, eller må man i det mindste sørge for at få fat i spillere, der kan klare den målsætning NÆSTE år.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Jesper er en modig mand, men desværre nok ikke ret god til det der med at købe spillere/forstå behovet for indkøb ...
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Og hvad blev der af målsætningen? Top-6? Eller hedder den nu officielt at undgå nedrykning?
                Det var ikke længere noget, man skulle forfølge? (det er utopi, ved jeg godt). Men så må der jo ryge hoveder, eller må man i det mindste sørge for at få fat i spillere, der kan klare den målsætning NÆSTE år.
                Det vil vi jo ikke forholde os til... Vi skal bare vinde så mange kampe som muligt, lyder det, hvilket jo er fuldstændig breaking news for et fodboldhold...

                Gætter på den næste målsætning vi får, lyder noget ala: Vi skal tilbage i Superligaen hurtigst muligt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Hvad laver ham der Luffe fra Leasy reklamerne?
                  Kunne han ikke lige så godt være sportsdirektør i ob?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det vil vi jo ikke forholde os til... Vi skal bare vinde så mange kampe som muligt, lyder det, hvilket jo er fuldstændig breaking news for et fodboldhold...

                    Gætter på den næste målsætning vi får, lyder noget ala: Vi skal tilbage i Superligaen hurtigst muligt...
                    Lidt ligesom for et par sæsoner siden, hvor man lavede målsætningen ud fra, hvad de andre hold handlede, i stedet for at lave sin egen målsætning, og så sætte holdet stærkt nok til at kunne indfri den...
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...headertransfer

                      Køb Anders Jochumsen. Han er bomber-klar!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Og hvad blev der af målsætningen? Top-6? Eller hedder den nu officielt at undgå nedrykning?
                        Det var ikke længere noget, man skulle forfølge? (det er utopi, ved jeg godt). Men så må der jo ryge hoveder, eller må man i det mindste sørge for at få fat i spillere, der kan klare den målsætning NÆSTE år.
                        målsætningen den må være røget ud for længst - det kan alle vidst godt se.....men rigtigt de har ikke officielt forholdt sig til at den top 6 glippede

                        - men selvfølgelig hedder det ren overlevelse nu.

                        Mit problem er at jeg tror som sådan godt vi kan undgå nedrykning - men det kræver at vi ikke havner i de knald eller fald kampe, og for at undgå det skal vi have fat i holdene over os - så vi ikke skal ud og hente +6 point i den pulje vi nu ender i - for det bliver for langt.

                        Og ender vi først i knald eller fald kampe - så tror jeg simplethen ikke på holdet har det der skal til.....

                        Comment


                          Wow.. øv... suk... jeg er naiv... nå, videre med endnu en tam halvsæson og krydsede fingre for at vi er heldige at blive oppe..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Jeg vil have KB tilbage ..
                            Ville være allerede tilfreds med Anders And hvis vi kun slippe af med Gravedigger Hansen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Lidt ligesom for et par sæsoner siden, hvor man lavede målsætningen ud fra, hvad de andre hold handlede, i stedet for at lave sin egen målsætning, og så sætte holdet stærkt nok til at kunne indfri den...
                              Ja det var frygteligt...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Muhammed fellah skulle have været dagens store signing😥 skal man nu være glad for at der ikk skete noget?

                                Comment

                                Working...
                                X