Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg tager derned en af dagene her før weekenden.
    Det lyder godt. Håber du har tid og overskud til et fyldigt referat.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Hmm. Det er jo altid spændende. Der kan jo dukke guld op.
      Jeg synes bare ikke det er opmuntrende, det jeg kan læse om ham:
      Det virker lidt som om, han fik storhedsvanvid efter sit gode U17-EM og -VM. Uden at have hørt programmet (så det er kun begrundet i overskriften): Celtic er ikke en stor nok klub? For en 17-årig, der ikke har fået debut for Halmstadt endnu (og hvor han i øvrigt ikke havde tålmodighed til at vente)?
      Og så blev hans kontrakt med Cambuur opsagt allerede i marts måned, hvor han så ville hjem til Allsvenskan. Det er tydeligvis ikke lykkedes, for han er stadig uden klub. Han har haft næsten et år og har ikke kunne finde en klub. I tillæg virker hans tidligere handlinger og udtalelser som om, han er en primadonna.
      Han kan være blevet mere moden og jeg overraskes meget, meget gerne positivt, men lige den her - der er jeg i den grad skeptisk. Han var i øvrigt med i Rio på sidste mandat.
      http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6409494
      http://www.expressen.se/kvallsposten...blir-klubblos/
      Der er ingen tvivl om at han ikke har imponeret i udlandet ... men hvad er ideen om storhedsvanvid/problemer med mentaliteten opstået af?
      Jeg kan se at der er flere der skriver det.

      Jeg har hørt en del af programmet og han virker stille og rolig og arbejdssom og så havde han jo faktisk ret i at det drejede sig om større klubber end Celtic :).
      At han så slet ikke har kunnet leve op til de lovende takter er en anden sag.
      Last edited by Entusiastens; 24-01-2017, 18:46.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        100% enig; med nedrykning lurende, så skal der noget bedre på banen. Berisha er max back-up.
        Fuldstændig enig... Jeg håber ikke der bruges meget energi på den her slags lige pt... (og nej, det er ikke hudfarven jeg tænker på)... og hvis vi skal bruge en der max. er back-up, så må der også være enmer i truppen allerede, som jo er købt efter den beskrivelse...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Fuldstændig enig... Jeg håber ikke der bruges meget energi på den her slags lige pt... (og nej, det er ikke hudfarven jeg tænker på)... og hvis vi skal bruge en der max. er back-up, så må der også være enmer i truppen allerede, som jo er købt efter den beskrivelse...
          Nej du tænker vel på det faktum, at han har scoret 0 mål i udlandet ... måske var U-17 et delvist lucky punch.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg tager derned en af dagene her før weekenden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Nej du tænker vel på det faktum, at han har scoret 0 mål i udlandet ... måske var U-17 et delvist lucky punch.
              0 mål spiller da i hvert fald ind... selvfølgelig sammen med skader, mangel på kampe, og at han ikke lyder som en erfaren leder type...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                0 mål spiller da i hvert fald ind... selvfølgelig sammen med skader, mangel på kampe, og at han ikke lyder som en erfaren leder type...
                Hvis han er god nok er alderen jo ligegyldig ... specielt når han er ung.
                Tænker ikke at truppen savner ledere, men derimod spillemæssig kvalitet.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Kadrii på vej mod udlandet

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-noget/6504478

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvis han er god nok er alderen jo ligegyldig ... specielt når han er ung.
                    Tænker ikke at truppen savner ledere, men derimod spillemæssig kvalitet.
                    Helt enig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fornuftigt move af ham, at komme væk fra Danmark og starte på en frisk. Mon ikke han ryger til en klub i Holland / Belgien.. bund/midterhold?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Fornuftigt move af ham, at komme væk fra Danmark og starte på en frisk. Mon ikke han ryger til en klub i Holland / Belgien.. bund/midterhold?
                        Det eller måske noget mere eksotisk.. Vi må se. Har det fint med at han ikke skal blomstre op i en anden dansk klub

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hvis han er god nok er alderen jo ligegyldig ... specielt når han er ung.
                          Tænker ikke at truppen savner ledere, men derimod spillemæssig kvalitet.
                          Det har du selvfølgelig ret i...
                          Jeg kunne nu godt håbe på lidt mere leder kvalitet i truppen, og tror også at det ville kunne give den et løft... men det andet ville bestemt heller ikke gøre noget...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            I følge en kilde som virker yderst troværdig er Kusk klar til at spille for OB hvis det lykkedes klubberne at blive enige. Men det er nok her den store hage er. FCK er nok ikke interesseret da de stadig er med i alle turneringer.. Kusk er klar betyder at han gerne vil til OB. Ikke at klubberne forhandler eller er tæt på.
                            Jeg vil gerne understrege at dette ikke er en 100% kilde som når jeg har kaldt noget et par gange før. Men den er troværdig nok til at blive delt.

                            Don't kill the messenger please
                            Imens man stadig drømmer lidt om at se Kusk i OB selvom jeg ikke tror på det er realistisk så kan man da lige gætte videre på hvilken angriber JH kunne finde på at hente. Med Esbjergs hang til at tynde ud i deres trup er en spiller som Mads Hvilsom vel efterhånden et glimrende bud:
                            http://www.efb.dk/mads-hvilsom/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Imens man stadig drømmer lidt om at se Kusk i OB selvom jeg ikke tror på det er realistisk så kan man da lige gætte videre på hvilken angriber JH kunne finde på at hente. Med Esbjergs hang til at tynde ud i deres trup er en spiller som Mads Hvilsom vel efterhånden et glimrende bud:
                              http://www.efb.dk/mads-hvilsom/
                              Lyder til at Efb gerne vil af med kronisk skadede og utilfredse spillere der alligevel havde kontraktudløb. Ved ikke om han helt er i blandt.. Jeg syntes ikke at han er god nok.

                              Og de prøver stadig at afhænde Brent M og er nede på 16 markspillere hvis det lykkedes. Så de skal have noget ind. Ikke ud

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...ert-et-vindue/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Der er ingen tvivl om at han ikke har imponeret i udlandet ... men hvad er ideen om storhedsvanvid/problemer med mentaliteten opstået af?
                                Jeg kan se at der er flere der skriver det.

                                Jeg har hørt en del af programmet og han virker stille og rolig og arbejdssom og så havde han jo faktisk ret i at det drejede sig om større klubber end Celtic :).
                                At han så slet ikke har kunnet leve op til de lovende takter er en anden sag.
                                Personligt baserer jeg det på overskriften - som jeg indrømmer har jeg ikke hørt programmet og det skal man tage med i vurderingen af min vurdering. Kombineret med at han ikke havde tålmodighed til at få 1. holdskampe i den hjemlige liga:
                                "Om inte HBK har tänkt satsa på mig är det lite onödigt att jag stannar i klubben, för det är viktigt med A-lagsfotboll och framför allt speltid"
                                Der kunne jeg nok godt bruge noget mere ydmyghed, for reelt har han på det tidspunkt (og i øvrigt siden) intet vist på seniorniveau.

                                Jeg påstår ikke at have nogen dyb indsigt i manden - og jeg kan tage fuldstændig fejl. Det var bare min fornemmelse ud fra de artikler jeg læste om ham; nogle stykker mere end dem jeg linkede til.

                                Comment

                                Working...
                                X