Det kan man sige, men det ville være mere normalt at bruge ord som " han passede ikk ind i vores måde at spille på, eller han har haft svært ved at få fast spilletid, men at sige at spilleren højst sandsyneligt ikk bliver bedre er underligt i mine ører 🙄
Men lad tvivlen endelig komme ham til gode.
Så kan det bare undre, at han ikke lød mere varm på ideen da han blev spurgt om det ...
Han kan for hulen jo ikke stå og fri til OB på tv når han er FCK spiller... Et er foran kameraet og noget andet er hvad der sker bagved...
Jeg skriver ikke sådan noget hvis jeg ikke er pænt sikker. Har kaldt noget nogle gange i løbet af årene så det ville ikke være første gang..
Men det er så typisk herinde og måske også derfor at nogle holder igen med rygter
Han kan for hulen jo ikke stå og fri til OB på tv når han er FCK spiller... Et er foran kameraet og noget andet er hvad der sker bagved...
Jeg skriver ikke sådan noget hvis jeg ikke er pænt sikker. Har kaldt noget nogle gange i løbet af årene så det ville ikke være første gang..
Men det er så typisk herinde og måske også derfor at nogle holder igen med rygter
Enig , det ville være idioti på Emil Larsen niveau hvis han stod og sagde at han vildt gerne ville til OB .
Ved du stadig ikke om han ville hertil permanent eller på leje ?
Dette aner jeg desværre ikke noget om da kilden ikke er OB/FCK relateret. Så kan du nogenlunde gætte resten..
Men vil da gætte på en leje for egen regning
Comment