Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så vidt jeg husker, har Deblé udløb til sommer, hvorfor jeg ikke kan se, hvad Viborg skal blande sig for. Jo, hvis vi vil købe ham fri nu selvfølgelig.

    Kusk ville helt åbentlyst være en klar forstærkning, og hvis vi lander ham, kan jeg kun forestille mig, at det bliver på leje. Og skal han på leje i et halvt år, så tror jeg, at det spiller ret kraftigt ind, at han fra dag 1 kender trænerens måde at spille fodbold på, og det er jo tilfældet hos os.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Så vidt jeg husker, har Deblé udløb til sommer, hvorfor jeg ikke kan se, hvad Viborg skal blande sig for. Jo, hvis vi vil købe ham fri nu selvfølgelig.
      Viborgs rolle er jo netop interessant at diskutere, fordi det i allerhøjeste grad er nu vi har brug for forstærkninger og ikke først til sommer. Jeg har absolut ikke noget imod, at vi skulle lave en forhåndskontrakt med Deblé, men vi kan ikke komme ud af det her vindue uden mindst én ny angrebsforstærkning, derfor er det vel også naturligt, at det er i de baner man tænker i første omgang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Så vidt jeg husker, har Deblé udløb til sommer, hvorfor jeg ikke kan se, hvad Viborg skal blande sig for. Jo, hvis vi vil købe ham fri nu selvfølgelig.

        Kusk ville helt åbentlyst være en klar forstærkning, og hvis vi lander ham, kan jeg kun forestille mig, at det bliver på leje. Og skal han på leje i et halvt år, så tror jeg, at det spiller ret kraftigt ind, at han fra dag 1 kender trænerens måde at spille fodbold på, og det er jo tilfældet hos os.
        Hvis Deble er fri til sommer så kan det meget let tænkes at der er andre klubber på spring hvilket gør vores chance noget mindre . Jeg har svært ved at se hvorfor Deble skulle være særligt pissetrængende efter at skifte fra den ene nedrykningskandidat til den anden , han har alt den tid i verden han kan ønske sig og behøver ikke at beslutte sig i dette vindue hvis tilbudene ikke er super spændende . Fra Viborgs side må interessen for at sælge til os her og nu betegnes som absolut ikke tilstædeværende .


        Har svært ved at forestille mig Kusk være interesseret i at blive solgt til OB , måske et lejemål for resten af sæsonen men ikke et salg . Det vil i tilfælde af at vi kan købe ham sandsynligvis også betyde en sprængning af vores lønbudget .. men ja det er jo dyrt at fejle gang på gang .


        Kadrii .. måske er han kun interesseret hvis han kan blive ved med at være tilknyttet FCK's lægestab , så han ikke igen risikerer at blive fejlbehandlet i tilfælde af skader .
        Last edited by Magge; 12-01-2017, 12:05.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg kan aldrig helt huske om FS nogensinde har noget at have det i? Som rygtebørs tænker jeg ikke de er så fremme i skoene.. Det kunne godt være Leif som kigger med herinde og giver det et skud i bøssen.

          ..Men det ville umiddelbart være tre forstærkninger - Kadrii er lidt svær at vurdere.
          Det har de, men det er jo lidt populært at svine Rasmussen og Abildgaard.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Ved at Hamburgs ny sportsdirektør, Jens todt, leder efter en 6er for HSV aktuel. Håber han kigger ikke nordpå...
            Makrini er ikke god nok til Bundesligaen, som jeg ser det.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Interesse for Makrini både indland og udlands

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-ob-profil
              Det virker mere sandsynligt at han smutter end at han bliver og til sommer er det helt sikkert slut.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Det har de, men det er jo lidt populært at svine Rasmussen og Abildgaard.
                Abildtrup og Rasmussen har da ind i mellem fat i noget, men de er selv skyld i deres ry. Der er ingen markant profil, holdning til eller indsigt i den absolut største sportsklub på Fyn, og det er simpelthen for ringe. De burde være den kritiske røst i pressen med kendskab til klubbens historie, men bliver gang på gang overhalet af landsdækkende medier, som for de flestes vedkommende end ikke har en journalist udelukkende tilknyttet OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Hvis Deble er fri til sommer så kan det meget let tænkes at der er andre klubber på spring hvilket gør vores chance noget mindre . Jeg har svært ved at se hvorfor Deble skulle være særligt pissetrængende efter at skifte fra den ene nedrykningskandidat til den anden , han har alt den tid i verden han kan ønske sig og behøver ikke at beslutte sig i dette vindue hvis tilbudene ikke er super spændende . Fra Viborgs side må interessen for at sælge til os her og nu betegnes som absolut ikke tilstædeværende .


                  Har svært ved at forestille mig Kusk være interesseret i at blive solgt til OB , måske et lejemål for resten af sæsonen men ikke et salg . Det vil i tilfælde af at vi kan købe ham sandsynligvis også betyde en sprængning af vores lønbudget .. men ja det er jo dyrt at fejle gang på gang .


                  Kadrii .. måske er han kun interesseret hvis han kan blive ved med at være tilknyttet FCK's lægestab , så han ikke igen risikerer at blive fejlbehandlet i tilfælde af skader .
                  Er det noget du mener seriøst?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Er det noget du mener seriøst?
                    Jeg undrer mig også. Kadrii har da haft flere skader i FCK end i OB.
                    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                    Comment


                      Så snakker vi sgu!

                      https://t.co/O8dGxVkcCV

                      Når Schrøder og TV3Sport melder noget op plejer der at være kød på. Skadesproblemerne er selvsagt et men, når det så er sagt, er det her en offensiv back med et enormt højt topniveau, og taget hans situation i betragtning kan det her være en potentiel billig handel ift. den kvalitet vi kan få ind.

                      En offensiv back med et godt slutprodukt er i høj grad noget vi har manglet, og noget som også var meget vigtigt for Kent i AaB, hvor det jo i særdeleshed var Dalsgaard der tilførte dem den dimension.

                      Comment


                        Højre back - giver mening, da hverken Lund eller Desler har været helt overbevisende på pladsen. Og jeg er ellers ret glad for dem begge. Der bliver altid leveret en god indstilling.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Makrini er ikke god nok til Bundesligaen, som jeg ser det.
                          Der er jeg ikke så sikker. HSV er en bundklub årevis nu som kæmper aktuel igen om overlevelse. Der kan man bruge en så løbevillig fighter. Og de har behov for El Makrinis "hård-arbejde-mentalitet" i truppen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Så snakker vi sgu!

                            https://t.co/O8dGxVkcCV

                            Når Schrøder og TV3Sport melder noget op plejer der at være kød på. Skadesproblemerne er selvsagt et men, når det så er sagt, er det her en offensiv back med et enormt højt topniveau, og taget hans situation i betragtning kan det her være en potentiel billig handel ift. den kvalitet vi kan få ind.

                            En offensiv back med et godt slutprodukt er i høj grad noget vi har manglet, og noget som også var meget vigtigt for Kent i AaB, hvor det jo i særdeleshed var Dalsgaard der tilførte dem den dimension.
                            Dejligt ambitiøst må jeg sige. Ham kan jeg virkelig godt lide når han er fit

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Så snakker vi sgu!

                              https://t.co/O8dGxVkcCV

                              Når Schrøder og TV3Sport melder noget op plejer der at være kød på. Skadesproblemerne er selvsagt et men, når det så er sagt, er det her en offensiv back med et enormt højt topniveau, og taget hans situation i betragtning kan det her være en potentiel billig handel ift. den kvalitet vi kan få ind.

                              En offensiv back med et godt slutprodukt er i høj grad noget vi har manglet, og noget som også var meget vigtigt for Kent i AaB, hvor det jo i særdeleshed var Dalsgaard der tilførte dem den dimension.
                              Laursen er god. Men meget skadesplaget..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Højre back - giver mening, da hverken Lund eller Desler har været helt overbevisende på pladsen. Og jeg er ellers ret glad for dem begge. Der bliver altid leveret en god indstilling.
                                Enig. Og mon ikke at Lund drager videre til sommer

                                Comment

                                Working...
                                X