Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis jeg sad med magten i Viborg, skulle der godt nok en betragtelig sum penge til for, at jeg solgte en af mine største profiler til en direkte konkurrent i nedrykningskampen. Det vil på alle måder være et skidt signal at sende, og kan jo selvsagt vise sig at blive meget meget dyrere, end hvad man kan kradse ind i likvider her og nu.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Både Kusk og Deble er velkommen i min bog.

      Nu nævnes Deble som den måske mest realistiske, det ved jeg ikke helt, måske, men tænker lidt, at vi er omtrent en af de to klubber i hele verden Viborg IKKE vil være med til at styrke lige det næste halve år.........

      Nu skriver jeg både Deble og Kusk, er velkommen, flopper de, så er det selvfølgelig ene og alene Jespers ansvar
      Selvfølgelig

      Comment


        Bare en af de tre og vi kommer styrket ud af vinduet, selvom jeg da håber på 2 signinger. Deblé ville være en markant forstærkning i forhold til TM. Han kan også lidt mere på egen hånd end de andre vi har, fordi han er så tæskehurtig. Af og til lidt sløj foran kassen, men det kan ikke være værre end hvordan du de andre har gjort det hidtil i sæsonen.
        Kusk ville være lidt ret fantastisk. Køber FCK Thomsen, så står han rigtig skidt, og måske vil han gerne knyttes til KN igen, hvor han havde sin storhedstid. Økonomisk må han være noget tungere end de fleste andre i truppen, men måske er alvoren også gået op for Thorborg?

        Comment


          Interesse for Makrini både indland og udlands

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-ob-profil

          Comment


            Skulle vidst også komme en pæn artikel om Grytebust på Tipsbladet inden længe bla vedrørende ambitioner og fremtidsplaner

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Interesse for Makrini både indland og udlands

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-ob-profil
              Og jeg føler mig ret sikker på, at Brøndby er interesseret i ham.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Deble og Kasper Kusk vil være gode forstærkninger (og hvis de fejler, vil jeg ikke bebrejde JH, kun hvis de bliver præsenteret som højre back og defensiv midtbane).

                Lad os få de to forstærkninger og evt. leje Kadrii i foråret, hvis han er billig. Og så mangler jeg stadig at se en god 8'er.

                Hvis det her kommer hjem, vil Jesper Hansen for første gang i sin tid have leveret et stykke tilfredsstillende arbejde i et transfervindue. Meeeen der er langt fra rygter i avisen til virkelighed. Jeg tror stadig mest på en østeuropæisk lykkerider (som flopper) og et "talent" fra 2. division, som ingen andre end Jesper Hansen er interesseret i.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Du har meget mod Jesper Hansen.
                  Men ved du egentlig hvilke råde rum han har???
                  Altså hvor mange penge han må bruge.
                  For egentlig tror jeg han har hentet hvad Kent n vil have.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg
                    Du har meget mod Jesper Hansen.
                    Men ved du egentlig hvilke råde rum han har???
                    Altså hvor mange penge han må bruge.
                    For egentlig tror jeg han har hentet hvad Kent n vil have.
                    Nej, selvfølgelig aner jeg ikke, hvilket råderum han har. Hvordan skulle en simpel og naiv OB-fan have indsigt i det?

                    Jeg ved bare, at Jesper Hansen gentagne gange har sagt, at OB nu igen er blevet i stand til at være offensive og købe direkte forstærkninger. At vi så hidtil ikke har set meget til det, er jo en helt anden snak.

                    Jeg nægter at tro på, at Kent Nielsen har fået sine førsteprioriteter (foruden et par stykker). Tror du fx ikke hellere, at han ville have hentet Boilesen end Pereira, hvis muligheden havde været der?
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Og jeg føler mig ret sikker på, at Brøndby er interesseret i ham.
                      Kan på ingen måde forestille mig, at BIF er interesseret i Makrini. Dels har de lige forlænget med Nørregaard, som spiller den bagerste af deres diamant og dels er de meget glade for hurtige spillere på midtbanen, hvilket ikke er Maikrinis helt store force.
                      BIF kan ikke bruge Austin, som jeg mener minder meget om Makrini.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                        Kan på ingen måde forestille mig, at BIF er interesseret i Makrini. Dels har de lige forlænget med Nørregaard, som spiller den bagerste af deres diamant og dels er de meget glade for hurtige spillere på midtbanen, hvilket ikke er Maikrinis helt store force.
                        BIF kan ikke bruge Austin, som jeg mener minder meget om Makrini.
                        Enig

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Kan på ingen måde forestille mig, at BIF er interesseret i Makrini. Dels har de lige forlænget med Nørregaard, som spiller den bagerste af deres diamant og dels er de meget glade for hurtige spillere på midtbanen, hvilket ikke er Maikrinis helt store force.
                          BIF kan ikke bruge Austin, som jeg mener minder meget om Makrini.
                          Jeg er for så vidt enig med dig i analysen, men du taler om en klub, der er ledet af Troels Bech. Han er OB-liderlig og tager af og til nogle meget specielle beslutninger.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Kan på ingen måde forestille mig, at BIF er interesseret i Makrini. Dels har de lige forlænget med Nørregaard, som spiller den bagerste af deres diamant og dels er de meget glade for hurtige spillere på midtbanen, hvilket ikke er Maikrinis helt store force.
                            BIF kan ikke bruge Austin, som jeg mener minder meget om Makrini.
                            Til gengæld er Makrini en af dem, der løber allermest i Superligaen, hvilket også er en god forudsætning for at passe ind på deres hold. Ellers er jeg enig med din analyse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Interesse for Makrini både indland og udlands

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...have-ob-profil
                              Ved at Hamburgs ny sportsdirektør, Jens todt, leder efter en 6er for HSV aktuel. Håber han kigger ikke nordpå...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Falkesgaard også på vej væk så der skal snart ny målmand ind. Bliver måske nok først til sommer

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...est-til-sommer
                                Endnu et unødvendigt flopkøb som bare skal væk ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X