Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Elsker simpelthen den mand. Hold kæft man, her taler vi om en spiller med prioriteringerne i orden. Tak til Gryte for lidt opmuntring i disse dage. Hvilken signing han har vist sig at være!

    "For jeg er glad for at være her. Jeg er en del af holdet, og jeg kan ikke fraskrive mig ansvaret for, at vi kommet i den her situation".

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

      MvT
      Om vi rykker ned eller ej bare med den nuværende trup, gør da ikke JH til den eneste skurk, her har trænerstaben selvsagt også et stort ansvar. Omvendt kan man sige, at henter han de tre benævnte spillere og vi rykker ned alligevel, fritager det ham ikke for en del af skylden. Spillere kan jo være nok så gode på papiret, men de skal jo selvfølgelig passe ind ift. den fodbold træneren vil spille og være hentet på ansvarlige økonomiske aftaler.

      Hvis hele problematikken skyldes, at trænerteamet ikke er dygtige nok, har JH jo ikke været sit ansvar voksent, hvis han ikke i tide får indstillet dem til en afskedigelse hos bestyrelsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Elsker simpelthen den mand. Hold kæft man, her taler vi om en spiller med prioriteringerne i orden. Tak til Gryte for lidt opmuntring i disse dage. Hvilken signing han har vist sig at være!

        "For jeg er glad for at være her. Jeg er en del af holdet, og jeg kan ikke fraskrive mig ansvaret for, at vi kommet i den her situation".
        Han er en dejlig mand. Håber vi kan beholde ham en sæson eller 2 hvorefter han bliver skudt af for en god sum

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Tankespin: Hvis JH virkelig formår at hente Kudsk, Deblé og RJL, men vi alligevel rykker ned, er JH så stadig skurken?

          MvT
          Ja, bestemt. Fordi som de fleste påpegede ved sidste transfervindue, så skulle der handles dengang.. Det gjorde han ikke, og det kan allerede vise sig at være for sent nu.

          Vi må se, men JH skal have ros for forsøget her i sidste ombæring. Det ville dog heller ikke overraske mig, hvis ingen af de nævnte spillere havner i OB. :-D

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            En meget sympatisk nordmand.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Ja, bestemt. Fordi som de fleste påpegede ved sidste transfervindue, så skulle der handles dengang.. Det gjorde han ikke, og det kan allerede vise sig at være for sent nu.

              Vi må se, men JH skal have ros for forsøget her i sidste ombæring. Det ville dog heller ikke overraske mig, hvis ingen af de nævnte spillere havner i OB. :-D
              Mit gæt er også præcis 0 i dette vindue

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Elsker simpelthen den mand. Hold kæft man, her taler vi om en spiller med prioriteringerne i orden. Tak til Gryte for lidt opmuntring i disse dage. Hvilken signing han har vist sig at være!

                "For jeg er glad for at være her. Jeg er en del af holdet, og jeg kan ikke fraskrive mig ansvaret for, at vi kommet i den her situation".
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Ja, bestemt. Fordi som de fleste påpegede ved sidste transfervindue, så skulle der handles dengang.. Det gjorde han ikke, og det kan allerede vise sig at være for sent nu.

                Vi må se, men JH skal have ros for forsøget her i sidste ombæring. Det ville dog heller ikke overraske mig, hvis ingen af de nævnte spillere havner i OB. :-D
                2 x enig...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  En sportsdirektør der siger lign ting kunne jeg godt tænke mig.. Sammenlignlig klub med samme budget

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-banen/6488257

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Højre back - giver mening, da hverken Lund eller Desler har været helt overbevisende på pladsen. Og jeg er ellers ret glad for dem begge. Der bliver altid leveret en god indstilling.
                    frigiver Desler til kanten og Edmundsson til den anden kant så vi kan få Jønsson væk derfra. Så må han jo konkurrere i angrebet ... ville løse en del ..

                    og så er det satme svært at vælge mellem Lund, Tingager og KEP ved siden af Tverskov ... men nok helst Lund ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mit gæt er også præcis 0 i dette vindue
                      Kan heller ikke juble over at JH for sent henter de 3 spillere som vi åbenlyst har manglet i efteråret. Jeg sagde det allerede, da andre jublede over truppen, at jeg anså den er for tynd og til en 8-10 plads. ( jo tog fejl i, at det var endnu værre)

                      Jeg tror der kommer spillere til, men tvivler på at det bliver de 3 (4)nævnte.
                      Kan ikke se hvorfor Viborg skulle slippe en af deres profiler til en direkte konkurrent. Heller ikke selvom de har købt Georigeren. Deble kan ender i andre klubber.
                      Det samme gælder Esbjerg - hvorfor skulle de forstærke os?
                      Kusk får vi kun hvis han har meget forkærlighed for Kent. Ellers så kunne han jo forsøge at tage kampen op, selvom FCK har mange gode spillere.

                      Baskim - det er virkelig en lottokopon og med hans afsked fra os i sin tid, så tror jeg ikke på vi står højt på ønskesedlen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        En sportsdirektør der siger lign ting kunne jeg godt tænke mig.. Sammenlignlig klub med samme budget

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-banen/6488257
                        Selvom jeg naturligvis godt kunne tænke mig, at JH kom med mere offensive udmeldinger, så er den slags åbenmundethed ikke noget jeg nødvendigvis synes er positivt. Vi har prøvet med Poul Motormund, og hvordan det gik ved vi jo alle. Lad resultaterne på den spillemæssige bundlinie afspejle det i stedet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                          Selvom jeg naturligvis godt kunne tænke mig, at JH kom med mere offensive udmeldinger, så er den slags åbenmundethed ikke noget jeg nødvendigvis synes er positivt. Vi har prøvet med Poul Motormund, og hvordan det gik ved vi jo alle. Lad resultaterne på den spillemæssige bundlinie afspejle det i stedet.
                          Lol Det gør de jo allerede

                          Comment


                            FcK meddeler at Thomsen er ude i op til 2 måneder... Det kunne nok godt betyde at de vil beholde Kusk, jo også fordi de snart har Europa kampe, men nu må vi se. Tror dog mest på det bliver Kadrii de sender afsted, og så bliver det ved det...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              FcK meddeler at Thomsen er ude i op til 2 måneder... Det kunne nok godt betyde at de vil beholde Kusk, jo også fordi de snart har Europa kampe, men nu må vi se. Tror dog mest på det bliver Kadrii de sender afsted, og så bliver det ved det...
                              Jeg tænker det samme. Han smutter ingen steder. Kadrii gider nok ikke OB og Viborg slipper ikke Deblé før tid..

                              Scouting 1.Div here we come

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                frigiver Desler til kanten og Edmundsson til den anden kant så vi kan få Jønsson væk derfra. Så må han jo konkurrere i angrebet ... ville løse en del .

                                og så er det satme svært at vælge mellem Lund, Tingager og KEP ved siden af Tverskov ... men nok helst Lund ..
                                Lund spillede horribelt i sin 2. Kamp som midterforsvarer. Jeg synes det er et ganske nemt valg; Tingager.

                                Comment

                                Working...
                                X