Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Han er mindst 31. Vi ved vist alle hvordan det er med de svenske spillere og deres fødselsattester...
    Han har hverken blå øjne eller gule tænder, så jeg er ikke engang sikker på han er svensker...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Han er mindst 31. Vi ved vist alle hvordan det er med de svenske spillere og deres fødselsattester...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
        Han er mindst 31. Vi ved vist alle hvordan det er med de svenske spillere og deres fødselsattester...
        Nemlig ... det er også mit spekulative gæt, ... sådan er de svenskere!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Han er mindst 31. Vi ved vist alle hvordan det er med de svenske spillere og deres fødselsattester...
          Hahaha 😄😄

          Comment


            Jammen vi gider da heller ikke se på dig. Så det går lige op

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fck-i-danmark

            Comment


              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bergs-dansker/
              Så står vi op Jesper Hansen. De tømmermænd må være væk nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jammen vi gider da heller ikke se på dig. Så det går lige op

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fck-i-danmark
                Han har godt nok høje tanker om sig selv. Han kan ikke komme på et midterhold fra 2. Bundesliga. - Tror han selv at han er aktuel for klubber af FCKs størrelse. Det er lige før jeg ikke tror han er god nok til OB længere..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jammen vi gider da heller ikke se på dig. Så det går lige op

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-fck-i-danmark
                  Det gør ondt at læse. Jeg har ellers båret min Rurik trøje med stolhed.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Det gør ondt at læse. Jeg har ellers båret min Rurik trøje med stolhed.
                    Ja den burde have en tændstik med den udmelding

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...bergs-dansker/
                      Så står vi op Jesper Hansen. De tømmermænd må være væk nu
                      Kender du noget som helst til ham?

                      Comment


                        Hvad mon Jesper Hansen laver? Er der lidt kransekage og julegodter tilbage i bunden af medarbejderdåsen, som han kan sidde og snøfle lidt i? Det er der sikkert. Det er også meget mere spændende end at passe sit arbejde, som burde gå ud på at sikre i hvert fald tre A-spillere til truppen i en fart, så de kan nå at få hele opstarten med.

                        Meeeen mon ikke det går sådan, at vi henter en enkelt ukendt lottokupon, udråber ham som det helt store og derefter lukker transfervinduet med beskeden om, at truppen er meget stærk, at pausen har været rigtig god, og at det nu kun er et spørgsmål om, at Festersen og AK igen begynder at score, fordi de har gjort det før.

                        Nå ja, og så prøver man lige i sidste sekund at lande et scoop, så vi kan sige, at vi var tæt på at hente en stjerne, men at det gik i vasken til sidst. Det er forbandet og ærgerligt, men heldigvis er truppen stærk og klar til et godt forår !!
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Jeg regner med at han snart lukker vinduet.

                          Vi har jo forstærket os på den bane at vi ikke har en ubrugt angriber siddende på bænken de næste 6 måneder.

                          Det antager jeg som sandsynligt :)

                          Comment


                            Den dag transfer vinduet lukker. Så lukker og slukker Jesper Hansen sikker kl 10 om formiddagen og tager hjem og holder fri

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                              Den dag transfer vinduet lukker. Så lukker og slukker Jesper Hansen sikker kl 10 om formiddagen og tager hjem og holder fri
                              Det er så ikke rigtigt, han lukker vinduet lige om lidt når han har præsenteret en spændende spiller fra den libanesiske 2. division.

                              Comment


                                Jeg kunne godt tænke mig, at vi også skriver med spillere som kommer med selvtillid. Det med at købe spillere for nedrykkere er ikke altid lykken.

                                Comment

                                Working...
                                X