Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har slået lidt på vandrørene, og hører at vi har kig på "en angriber, der spiller i Danmark lige nu".

    Hvem, hvilken række, osv., melder rygtet intet om. (Jeg har det kun fra én kilde, og det er ret tyndt. Men vi drukner ikke ligefrem i rygter )
    Nogle bud herfra:
    Deblé (Viborg)
    Dominic Vinicius (Vejle) topscorer i 1. div.
    Helenius (Silkeborg)
    Söder (Esbjerg)
    Finnbogason (Horsens)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Nogle bud herfra:
      Deblé (Viborg)
      Dominic Vinicius (Vejle) topscorer i 1. div.
      Helenius (Silkeborg)
      Söder (Esbjerg)
      Finnbogason (Horsens)
      Tror du rammer "feltet" meget godt der. Skulle jeg lave en prioriteret liste (det er der så ingen der har bedt mig om, men anyways).

      1. Vinicius
      2. Deble
      3. Helenius
      4. Finnbogason
      5. Söder (her ville jeg godt nok blive trist)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tror du rammer "feltet" meget godt der. Skulle jeg lave en prioriteret liste (det er der så ingen der har bedt mig om, men anyways).

        1. Vinicius
        2. Deble
        3. Helenius
        4. Finnbogason
        5. Söder (her ville jeg godt nok blive trist)
        Jeg er ret enig og umiddelbart vil Vinicius nok også være den mest realistiske på listen.
        Finnbogason kunne jeg godt se i OB men det trækker voldsomt ned at han er afsted med det islandske landshold i store dele af opstarten.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tror du rammer "feltet" meget godt der. Skulle jeg lave en prioriteret liste (det er der så ingen der har bedt mig om, men anyways).

          1. Vinicius
          2. Deble
          3. Helenius
          4. Finnbogason
          5. Söder (her ville jeg godt nok blive trist)
          Sikkert ikke helt ved siden af. Hvordan er deres kontraktforhold .. jeg antager at vi helst ikke vil betale transfersum til andre klubber, og vi skal meget gerne forstærkes fra nu af
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Kan vi bruge Ankersen = Ja

            Kan Gøteborg bruge Jönsson = Ja

            Kan Jönsson bruge Gøteborg = Ja

            Kan Ankersen bruge OB = Tror jeg næppe.............
            Det har du sikkert ret i, men det er slet ikke forbudt at forhøre sig
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Hvorfor er der altid så stille omkring OB.. Jeg frygter endnu et vindue hvor JH skuffer fælt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Hvorfor er der altid så stille omkring OB.. Jeg frygter endnu et vindue hvor JH skuffer fælt.
                Du er desværre langt fra den eneste

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Jeg er ret enig og umiddelbart vil Vinicius nok også være den mest realistiske på listen.
                  Finnbogason kunne jeg godt se i OB men det trækker voldsomt ned at han er afsted med det islandske landshold i store dele af opstarten.
                  Jeg tror det bliver en spiller med maks et halvt år til kontraktudløb, så her er Finnborgason nok ikke realistisk, da hans kontrakt udløber om halvandet år. Søder har faktisk gjort det godt på det sidste, men han ligner måske for meget dem vi har nu.

                  Comment


                    Alt andet end en spiller der er i form og med aktuel spilleerfaring er yt. Det er så få gange jeg i de mange år har kunnet være glad. Senest da Festersen, nogle år for sent, blev signet.
                    Jeg vil denne gang ikke blive skuffet for jeg forventer ingenting - måske endnu en af de mange lottospillere fra fjerne lande.

                    Jeg har dog det håb, at Kent også nu er helt med på der skal ske en væsentlig offensiv tilgang, så mon ikke JH har en bunden opgave - i samarbejde med Kent.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Enig og bestyrelse har en bunden opgave med at finde en kompetent sportsdirektør. Selvom de i den grad udstiller TC og bestyrelse.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Tror du rammer "feltet" meget godt der. Skulle jeg lave en prioriteret liste (det er der så ingen der har bedt mig om, men anyways).

                        1. Vinicius
                        2. Deble
                        3. Helenius
                        4. Finnbogason
                        5. Söder (her ville jeg godt nok blive trist)
                        Håber også vi smider et bud på Jeppe andersen:
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...konkret-endnu/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tror du rammer "feltet" meget godt der. Skulle jeg lave en prioriteret liste (det er der så ingen der har bedt mig om, men anyways).

                          1. Vinicius
                          2. Deble
                          3. Helenius
                          4. Finnbogason
                          5. Söder (her ville jeg godt nok blive trist)
                          Der er et par stykker som ikke er realistiske på den liste.

                          Vinicius er god. Ham ville jeg gerne have. Deblé har ikke imponeret i år, og virker lidt som en "godtvejrs-spiller". Helenius bliver enten i Silkeborg, eller ryger tilbage til AaB med en undskyldning fra Gaarde. Jeg tror ikke på, at han ville skifte til os. Finnbogason er god, men han har lige forlænget med Horsens, så han ville være dyr at hente. Ikke JHs stil. Söder har været et af de få lyspunkter på et sløjt, sløjt Esbjerghold i år, og han ville ikke være en dårlig signing. Om hans nuværende niveau så betyder, at han har løftet sig, eller om det er et "one season wonder" er jo spørgsmålet. Han ville være en lottokupon, men jeg ville ikke være trist, hvis vi hentede ham.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Håber også vi smider et bud på Jeppe andersen:
                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...konkret-endnu/
                            Jeg er bange for hans mange skader, jeg tror vi skal holde os væk her.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Der er et par stykker som ikke er realistiske på den liste.

                              Vinicius er god. Ham ville jeg gerne have. Deblé har ikke imponeret i år, og virker lidt som en "godtvejrs-spiller". Helenius bliver enten i Silkeborg, eller ryger tilbage til AaB med en undskyldning fra Gaarde. Jeg tror ikke på, at han ville skifte til os. Finnbogason er god, men han har lige forlænget med Horsens, så han ville være dyr at hente. Ikke JHs stil. Söder har været et af de få lyspunkter på et sløjt, sløjt Esbjerghold i år, og han ville ikke være en dårlig signing. Om hans nuværende niveau så betyder, at han har løftet sig, eller om det er et "one season wonder" er jo spørgsmålet. Han ville være en lottokupon, men jeg ville ikke være trist, hvis vi hentede ham.
                              Hvis jeg frit kunne vælge fra din liste, er Vinicius også mit klare første valg. Vil faktisk sige det er den eneste der er interessant. Jeg mener ikke det andre er andet end fyld i truppen, og kan ikke se nogen af dem slå Fester og AK af holdet. Det kan Vinicius nok heller ikke, men han er en anden type der er fin at skifte ind efter 60 minutter hvis vi er bagud.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvis jeg frit kunne vælge fra din liste, er Vinicius også mit klare første valg. Vil faktisk sige det er den eneste der er interessant. Jeg mener ikke det andre er andet end fyld i truppen, og kan ikke se nogen af dem slå Fester og AK af holdet. Det kan Vinicius nok heller ikke, men han er en anden type der er fin at skifte ind efter 60 minutter hvis vi er bagud.
                                Både Helenius og Finnbogason ville jeg se som klare, dag-ét forstærkninger.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X