Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder som en stensikker transferfri JH/KN handel er under opsejling

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...god-situation/
    Du har ret .. det kunne godt ligne noget. Helenius kender systemet og vil kunne spille fra 1. dag. Han ydermere vist en fornuftig form på det seneste. Han vil dog ikke være en drømmesigning, men det er næppe urealistisk.
    Det er jo også her og nu vi skal forstærkes og ikke først fra sommeren '17.
    Last edited by manner; 28-12-2016, 12:05.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Du har ret .. det kunne godt ligne noget. Helenius kender systemet og vil kunne spille fra 1. dag. Han ydermere vist en fornuftig form på det seneste. Han vil dog ikke være en drømmesigning, men det er næppe urealistisk.
      Det er jo også her og nu vi skal forstærkes og ikke først fra sommeren '17.
      Jeg tror de gør forsøget. Om det så lykkedes er en anden ting ja..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Jeg kan huske at jeg blev glad da vi slap for denne løntunge spiller, hvis attitude og spil på banen var en fornærmelse den sidste tid i klubben, så NEJ TAK.
        atttituden var vel meget påvirket af at han ikke blev solgt som ønsket .. som jeg husker det blev der stadig blev leveret kasser ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Jeg kan huske at jeg blev glad da vi slap for denne løntunge spiller, hvis attitude og spil på banen var en fornærmelse den sidste tid i klubben, så NEJ TAK.
          Jeg deler ikke helt den anskuelse af Utaka. Som jeg ser det skulle han spille angriber, offensiv midt, defensiv midt, samt hjælpe til i forsvaret. Der var flere gange hvor han med kurs mod mål, febrilsk måtte vinke medspillerne med frem. Så kan man vel til sidst blive træt og opgivende.

          Kan se han scorer kontinuerligt i Japan. Så ja tak her fra.
          Last edited by sinus; 28-12-2016, 13:10.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            Jeg deler ikke helt den anskuelse af Utaka. Som jeg ser det skulle han spille angriber, offensiv midt, defensiv midt, samt hjælpe til i forsvaret. Der var flere gange hvor han med kurs mod mål, febrilsk måtte vinke medspillerne med frem. Så kan man vel til sidst blive træt og opgivende.

            Kan se han scorer kontinuerligt i Japan. Så ja tak her fra.
            Han var ikke glad under HC, og da DD også var på vej væk, så manglede de motivationen. EN PU som virkelig brænder for det er klasser over de middelmådige angribere vi har i klubben pt. *Om man så kan fremtrylle den gamle pu er vist også op til KN.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder som en stensikker transferfri JH/KN handel er under opsejling

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...god-situation/
              Det håber jeg godt nok ikke sker. Det ville være direkte pinligt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det håber jeg godt nok ikke sker. Det ville være direkte pinligt.
                Modsat meget andet fra Jesper Hansens side?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det håber jeg godt nok ikke sker. Det ville være direkte pinligt.
                  Jeg mener nu godt vi kunne bruge en mand som Helenius til vores angreb. Kan ihvertfald ikke se hvorfor det skulle være direkte pinligt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg mener nu godt vi kunne bruge en mand som Helenius til vores angreb. Kan ihvertfald ikke se hvorfor det skulle være direkte pinligt.
                    Ved ikke, om det er pinligt, at hente Helenius, men jeg kan nu heller ikke se, hvad han skulle kunne tilføre OB. Kan du?
                    Manden har haft 2 sæsoner - for hhv. 4 og 5 år siden - hvor han scorede fint. Resten af hans sæsoner har jo ikke sådan været total optur. En angriber, der på en jævn sæson scorer 5, 6 eller 8 mål... tjoh, det kan da gå an...men det tror jeg sådan set også at Thomas Mikkelsen ville nå op på, hvis han fik noget nær fuld spilletid over en hel sæson.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Jeg mener nu godt vi kunne bruge en mand som Helenius til vores angreb. Kan ihvertfald ikke se hvorfor det skulle være direkte pinligt.
                      Du kan ikke se det pinlige i at hente endnu en Aab spiller? Nå men det kan jeg. Desuden mener jeg heller ikke det er sådan en type angriber vi mangler.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Du kan ikke se det pinlige i at hente endnu en Aab spiller? Nå men det kan jeg. Desuden mener jeg heller ikke det er sådan en type angriber vi mangler.
                        Synes ikke at Helenius passer sindsygt godt ind i OBs spillestil! For begrænset rent teknisk, dog fin nok med låget. Et lille step op i forhold til TM, men så heller ikke mere. TM er rimelig lig Helenius som type, og det er kun nødigst at KN smider TM på banen, så Helenius ville for mig være en helt uforståelig signing!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Du kan ikke se det pinlige i at hente endnu en Aab spiller? Nå men det kan jeg. Desuden mener jeg heller ikke det er sådan en type angriber vi mangler.
                          Jeg er nærmest "kold som en brøndgravers r**" hvor en forstærkning kommer fra. Direkte fra Lars Tyndskids kostald, AaB eller Man. U. De skal bare levere fra dag 1. i stribede trøje
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Synes ikke at Helenius passer sindsygt godt ind i OBs spillestil! For begrænset rent teknisk, dog fin nok med låget. Et lille step op i forhold til TM, men så heller ikke mere. TM er rimelig lig Helenius som type, og det er kun nødigst at KN smider TM på banen, så Helenius ville for mig være en helt uforståelig signing!
                            Det er jeg meget enig med dig i. Det vil være en underlig fornemmelse ende op med Helenius som redningsmand ... lidt lige som hvis konen siger "er den inde" hellere Bashkim end Helenius, mener jeg
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Syntes egentlig det er flot at scorer 6 mål for Silkeborg, med de chancer vi har skabt og vores angribere misbrugt, kan man forvente han kan scorer lang flere i OB.

                              Han er også kun 25 år, så det er en spiller med meget fremtid i. JH og kompagni må så vurdere om det er en spiller på vej frem.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Du kan ikke se det pinlige i at hente endnu en Aab spiller? Nå men det kan jeg. Desuden mener jeg heller ikke det er sådan en type angriber vi mangler.
                                Nej det kan jeg virkelig ikke se noget som helst pinligt i og iøvrigt så er han ikke AaB spiller mere, han er silkeborgspiller ��.
                                Men hvis han stadig var AaB spiller ville det være fint med mig og jeg kan sagtens se ham blive en stærk angriber i OB og det har vi brug for. Man kan jo håbe på vi henter mere end ėn angriber. Vores pinligt ringe situation offensivt burde betyde at der kigges efter flere, men nu er det jo JH der står for den evaluering så jeg er ikke vildt optimistisk.

                                Comment

                                Working...
                                X