Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Så har Jesper Hansen lukket vinduet ifølge lasse vøge på twitter
    Som forventet. Trist man ikke holder "åbent" indtil sidste sekund..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      Så har Jesper Hansen lukket vinduet ifølge lasse vøge på twitter
      Du må ikke joke med sådan noget på sådan en aften her!
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Så har Jesper Hansen lukket vinduet ifølge lasse vøge på twitter
        hvis der er rigtigt, så må vi lave aktioner som viser NT at tilliden til OB's sportslige leder er totalt væk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          hvis der er rigtigt, så må vi lave aktioner som viser NT at tilliden til OB's sportslige leder er totalt væk
          For mig, og mange andre tror jeg, var den tillid jo allerede væk inden vinduet. Det her virker som ren femte kolonne-virksomhed.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            For mig, og mange andre tror jeg, var den tillid jo allerede væk inden vinduet. Det her virker som ren femte kolonne-virksomhed.
            Den forsvandt efter første vindue , og er kun blevet styrket siden
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..
                Kan heller ikke se, hvorfor det ikke skulle passe. Vøge er selv OBer, og jeg kan ikke se idéen i, at han skulle ødelægge sin troværdighed, hvis det ikke er noget han har fået afvide.

                Edit: Davidsen lukket det også. Flot...

                Comment


                  I så fald er det værste transfervindue som JH har haft og det siger ikke så lidt.

                  Forfærdeligt hvordan nogen i OB enten lever i en anden verden eller decideret modarbejder hele OB projektet. Det er naturligvis det første men det er ligeså slemt...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Lasse Vøge plejer at have det i noget.. Så jeg tror vi har lukket, med mindre JH har stukket ham en lodret løgn..
                    SUK......bare suk

                    Kæft en inkompetent sportsdirektør vi skal trækkes med.
                    Godt nok svært at holde hovedet højt....

                    Comment


                      http://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse

                      Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.

                      Comment


                        Jep, lukket... og som forventet blev det en kopi af sidste dag fra sommervinduet...

                        OB har arbejdet på at hente en spiller, men det er ikke lykkedes. Der sker ikke mere på Fyn i denne omgang. #transferdk #sldk
                        6:11 PM - 31 Jan 2017
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jep, lukket... og som forventet blev det en kopi af sidste dag fra sommervinduet...

                          OB har arbejdet på at hente en spiller, men det er ikke lykkedes. Der sker ikke mere på Fyn i denne omgang. #transferdk #sldk
                          6:11 PM - 31 Jan 2017
                          jeg er rystet - har ikke savnet 1 div men der kan vi vist godt gøre os klar til......

                          Comment


                            Jeg mangler ord...

                            ...det går galt, det her!
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              http://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse

                              Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.
                              Det er katastrofal virkelighedsforvrængning. Intet mindre.

                              Vi rykker ned. Med et brag.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Vi ender 100% i bottom 3. Håber vi kan undgå den skide direkte nedrykningsplads, men på den anden side kunne det også være det værd.. Det ville i hvert fald sende JH bort, er min overbevisning.

                                Comment

                                Working...
                                X