Frem med fakler og høtyve
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er løgn Svar fra Jonas.Ryefelt:
Mange spørger til OB, og her kommer en melding, der nok vil skuffe de fleste fynske fans. Vores gode kolleger på Tipsbladet har talt med sportsdirektør Jesper Hansen, og han melder om lukket vindue.
- Vi har arbejdet meget på det, men vi har også sat overliggeren højt, fortæller han.
Den overligger er sat hvor han godt vist det ikke kunne lade sig gøre. Den dygtige ræv har flere udgange JH har ikke engang en udgang- kun nedrykning."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå kom den:
"Jeg er tryg ved det vi har"
"Vi er trygge ved at gå svækkede ud af transfervinduet", "Vi er trygge ved ikke at have tilført offensiven kvalitet", "Vi er trygge ved at rykke ned". Find selv på flere.
Comment
-
Kun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.
Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægHvorfor lukke vinduet 6 timer før tid? Har man kun arbejdet på en mand?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæghttp://www.bt.dk/superligaen/ob-lukk...il-overlevelse
Jeg tager gerne en nedrykning, hvis det er prisen for at få den her imbecile spasser der undergraver min klub, ud af vagten.
For det er den eneste måde OB kan blive forstærket på ... vi har ikke en sportslig ledelse der selv evner at finde spillere ...
Selv de to tilgange er vel blevet tilbudt af EFB .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægKun en tåbe forstærker ikke det suverænt dårligst scorende hold med en angriber. Tåber, krejlere, jyske ignoranter og andet gammeldags skrammel.
Men det er bestemt ikke overraskende. Han er jo så forudsigelig som en Pixi-bog.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg sætter ikke mine ben på stadion i foråret.. Jeg orker det simpelthen ikke..
Endnu engang mega mega skuffende arbejde fra verdens mest inkompetente sportsdirektør..
Jeg er rasende!!!!!!!
Comment
Comment