Hvad er der i vejen med stiften forresten?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sparetider i OB
Collapse
X
-
Hej
Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.
OB er simpelthen ikke værd at holde med.
Bare drop dem.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægHej
Jeg vil anbefale at droppe OB. Lad være med at holde med dem. Jeg har selv gjort det, og det er enormt befriende, at man er ligeglad med, hvordan det går klubben.
Bare drop dem.
OB kan på ingen måde bruge dig til noget
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægSå find en klub hvor det går godt , stinkende medløber ...
OB kan på ingen måde bruge dig til noget
Plejede at følge holdet rundt omkring i Danmark. men ved du hvad ? Jeg savner det ikke. Jeg savner ikke klubben.
Jeg bliver ikke fan af et nyt hold, og selvom jeg fortsat ser efter, hvordan det går OB, så var jeg for eksempel ligeglad med nederlaget til FCK.
Du har ikke ret til at kalde mig stinkende medløber. Jeg anbefaler bare folk at gøre det samme, fordi det simpelthen ikke er værd at holde med OB eller nogen anden fodboldklub.
Det er bare et ligegyldigt spil, ok?OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Med en elendig økonomi bliver kampen mod VFF lidt vigtigere .
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-om-millioner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægJeg kan heller ikke bruge OB til noget. Jeg har kun fået skuffelse på skuffelse igennem 20 år som fan.
Plejede at følge holdet rundt omkring i Danmark. men ved du hvad ? Jeg savner det ikke. Jeg savner ikke klubben.
Jeg bliver ikke fan af et nyt hold, og selvom jeg fortsat ser efter, hvordan det går OB, så var jeg for eksempel ligeglad med nederlaget til FCK.
Du har ikke ret til at kalde mig stinkende medløber. Jeg anbefaler bare folk at gøre det samme, fordi det simpelthen ikke er værd at holde med OB eller nogen anden fodboldklub.
Det er bare et ligegyldigt spil, ok?Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Bare drop dem.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Bare drop dem.
Comment
-
Jeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.
Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.
Og jo jeg dropper skam også det her forum.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægJeg har været stor OB-fan i mange år. Men de sidste par år er det gået lige i kloakken. Folk der bilder sig selv ind, at de har et åh så særligt forhold til deres fanklub, de kunne lige så godt bilde sig selv ind, at deres lokale købmand har et helt særligt forhold til netop dem, men som købmanden har fodboldklubben kun én interesse i jer. Nemlig at tage jeres penge.
Fred være med at I har bildt jer selv dette ind, men kan jeg give et par folk et wake up call her, så er jeg glad. OB er simpelthen ikke tiden værd. At være fan af et fodboldhold hører barndommen og måske ungdommen til. Som voksen er det simpelthen pinligt. Jeg så adskillige OB-fans i søndag, og hver gang tænkte jeg, at de godt nok lignede en flok tabere uden videre indhold i livet.
Og jo jeg dropper skam også det her forum.
Men jeg vil altid se kampen på tv. Altid. Og altid blive glad for point.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
Comment