Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Og den bekymring får du lige svar på af Jesper Hansen: http://www.bold.dk/nyt/Trods-minus-O...-til-at-saelge
    sgu rart at hører, så bliver det bare spændende hvem der bliver hentet ind; må formodes der skal findes et par folk til at erstatte ihvertfald amc og skoubo. Ruud kunne man godt forestille sig bliver erstattet af diarra og måske cob...

    Comment


      Forestiller mig næppe det store ind. Vi skal nok være glade for det, vi har; og så håbe på ikke at miste for meget. Det er klart, at der kommer til at mangle en angriber eller 2; det kan nemt blive den største udfordring, når der skal spares.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        sgu rart at hører, så bliver det bare spændende hvem der bliver hentet ind; må formodes der skal findes et par folk til at erstatte ihvertfald amc og skoubo. Ruud kunne man godt forestille sig bliver erstattet af diarra og måske cob...
        Mon ikke AMC bliver "erstattet" med Høegh og så forhåbentligt EPJ om som backup ..
        Skoubo "erstattes" vel af Kadrii så vi har Kadrii, Bodul og evt. Mos til toppen .. Med alle de centrale midtbanefolk vi har kan jeg sagtens forestille mig at vi kommer til at spille med en enkelt angriber og så med Spellman liggende bagved og så have Ari, Azer, COB og Schoop til den centrale midtbane .. Falk, Emil og Lucas til kanterne .. JBL og Diarra til backs og så altså Høegh og Larsen i det centrale forsvar med Toppel på kassen ..

        Forudsat at der forlænges med Mos og JBL.

        Toppel
        Diarra Høegh Larsen JBL
        Falk Ari Azer Emil
        Spelmann
        Kadrii

        Skal vi så være lidt mere offensive så kommer Schoop ind på bekostning af Azer eller Ari (kampform) så vi har en defensiv og to offensive på ..

        Og så en bænk fyldt af fynske talenter.. JC, Radza, Greve, Thomsen, Desler, COB, Schoop, Mos, Bodul.

        Der mangler nogle forsvarsspillere .... EPJ kunne være en ..

        Men bliver der solgt nogen af ovennævnte så skal der nok findes erstatninger ..

        Talenter der er på kontrakt men endnu ikke forlænget med ..
        * Casper Radza 30.06.14
        * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
        * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
        * Mark Kongsted (m) 30.06.14
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Forestiller mig næppe det store ind. Vi skal nok være glade for det, vi har; og så håbe på ikke at miste for meget. Det er klart, at der kommer til at mangle en angriber eller 2; det kan nemt blive den største udfordring, når der skal spares.
          Enig og jeg forventer ikke flere indkøb end Lucas. Vi kan så håbe på ungdomens mod og vilje fra dem der kommer fra U19. Måske det at de kan og vil arbejde hårdt kan opveje en smule på det tabte.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Enig og jeg forventer ikke flere indkøb end Lucas. Vi kan så håbe på ungdomens mod og vilje fra dem der kommer fra U19. Måske det at de kan og vil arbejde hårdt kan opveje en smule på det tabte.
            der bliver nok en væsentlig reducering i lønudgifterne når Vadòcz, Ruud og formodentlig mindst en af enten Skoubo eller AMC også er fortid, måske dem begge, så jeg ser gerne der bliver tilført lidt mere nyt blod end blot Lucas, men hvem og hvor på banen det skal være er vanskeligt at spå om, så det må TB og JH løse i skøn forening
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Mon ikke AMC bliver "erstattet" med Høegh og så forhåbentligt EPJ om som backup ..
              Skoubo "erstattes" vel af Kadrii så vi har Kadrii, Bodul og evt. Mos til toppen .. Med alle de centrale midtbanefolk vi har kan jeg sagtens forestille mig at vi kommer til at spille med en enkelt angriber og så med Spellman liggende bagved og så have Ari, Azer, COB og Schoop til den centrale midtbane .. Falk, Emil og Lucas til kanterne .. JBL og Diarra til backs og så altså Høegh og Larsen i det centrale forsvar med Toppel på kassen ..

              Forudsat at der forlænges med Mos og JBL.

              Toppel
              Diarra Høegh Larsen JBL
              Falk Ari Azer Emil
              Spelmann
              Kadrii

              Skal vi så være lidt mere offensive så kommer Schoop ind på bekostning af Azer eller Ari (kampform) så vi har en defensiv og to offensive på ..

              Og så en bænk fyldt af fynske talenter.. JC, Radza, Greve, Thomsen, Desler, COB, Schoop, Mos, Bodul.

              Der mangler nogle forsvarsspillere .... EPJ kunne være en ..

              Men bliver der solgt nogen af ovennævnte så skal der nok findes erstatninger ..

              Talenter der er på kontrakt men endnu ikke forlænget med ..
              * Casper Radza 30.06.14
              * Jacob Rasmussen (f) 30.06.14
              * E.P. Jørgensen (f) 30.06.14
              * Mark Kongsted (m) 30.06.14

              du kan sagtens have ret - og høegh/larsen kan selvfølgelig udvikle et fint samarbejde - indtil nu syntes jeg desværre ikke det har været overbevisende.
              Hvad angår angrebet vil det selvsagt hjælpe gevaldigt at få kadrii tilbage på 100% og signes der permanent med mos hjælper det jo også - men vi har bare gennem denne sæson set hvor svært vores forreste har haft det, og endnu mangle bodul altså at overbevise....og så bliver det altså hurtigt tyndt på toppen. Og jeg syntes heller ikke jeg har set nogle af vores angribere der magter at lægge alene på toppen - men ja der er ved at være en overflod af mere eller mindre offensive midtbane folk - så en 5 mands midt med en angriber på toppen kunne blive en løsning.

              - Jeg håber så bare virkeligt at der er råd til at hente en erfaren herre til de bagerste rækker som høegh/kl/epj kan støtte sig op af, lære af.
              Og samtidig håber jeg vi kan finde en ekstra angriber - kunne jo være jesper kunne finde en i 1 div. denne gang - så springet ikke bliver så stort som det blev for jeppe
              - men er pengene der ikke så må vi jo se hvor langt ungdommenskraft rækker - men syntes det er et stort sats - og meget pres at lægge på så unge spillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                du kan sagtens have ret - og høegh/larsen kan selvfølgelig udvikle et fint samarbejde - indtil nu syntes jeg desværre ikke det har været overbevisende.
                Hvad angår angrebet vil det selvsagt hjælpe gevaldigt at få kadrii tilbage på 100% og signes der permanent med mos hjælper det jo også - men vi har bare gennem denne sæson set hvor svært vores forreste har haft det, og endnu mangle bodul altså at overbevise....og så bliver det altså hurtigt tyndt på toppen. Og jeg syntes heller ikke jeg har set nogle af vores angribere der magter at lægge alene på toppen - men ja der er ved at være en overflod af mere eller mindre offensive midtbane folk - så en 5 mands midt med en angriber på toppen kunne blive en løsning.

                - Jeg håber så bare virkeligt at der er råd til at hente en erfaren herre til de bagerste rækker som høegh/kl/epj kan støtte sig op af, lære af.
                Og samtidig håber jeg vi kan finde en ekstra angriber - kunne jo være jesper kunne finde en i 1 div. denne gang - så springet ikke bliver så stort som det blev for jeppe
                - men er pengene der ikke så må vi jo se hvor langt ungdommenskraft rækker - men syntes det er et stort sats - og meget pres at lægge på så unge spillere
                DH har spillet 87 kampe på trods af at han næsten ikke har spillet denne sæson .. til sammenligning så har Kadrii spillet 109 og Falk 94 .. der er vel ikke tvivl om at de har erfaring nok.. er talentet og niveauet så?

                Ville da være fint at hente Dalgaard når VIF er rykket ned ,-)
                Last edited by Plum; 06-04-2014, 13:18.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  DH har spillet 87 kampe på trods af at han næsten ikke har spillet denne sæson .. til sammenligning så har Kadrii spillet 109 og Falk 94 .. der er vel ikke tvivl om at de har erfaring nok.. er talentet og niveauet så?

                  Ville da være fint at hente Dalgaard når VIF er rykket ned ,-)
                  nej det er så det - er kvaliteten go nok.

                  og jeg syntes igen idag vi ser hvilket enormt sats det vil være at gå ind til en ny sæson uden at have fundet en eller anden form for forstærkning til angrebet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    der bliver nok en væsentlig reducering i lønudgifterne når Vadòcz, Ruud og formodentlig mindst en af enten Skoubo eller AMC også er fortid, måske dem begge, så jeg ser gerne der bliver tilført lidt mere nyt blod end blot Lucas, men hvem og hvor på banen det skal være er vanskeligt at spå om, så det må TB og JH løse i skøn forening
                    Mon ikke det er en 5-7 mill om året ca

                    Comment


                      jeg vil ikke gætte på beløbets størrelse, jeg tænker deres kontrakter er præstations-og placeringsbetingede, self. med en relativ god grundløn i fht. typer som DH/KL og self. alle de nye unge spillere i truppen, men et godt beløb er der givetvis tale om. AMC's kontrakt er jo blevet forlænget med 2*1 år og hans kontrakt er næppe blevet mere værd ved de forlængelser.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Jeg må så erkende at jeg ikke ser en gunstig fremtid med Høegh/Larsen som makkerpar - ville meget hellere se Diarra i midterforsvaret - og så finde en ny HB... Synes faktisk at Kasper Larsen udstiller sig selv i dag - til den negative side..

                        Comment


                          Her kan man da tale om en overskrift, der ikke helt holder vand, når man læser artiklen:

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2269574.ece

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Her kan man da tale om en overskrift, der ikke helt holder vand, når man læser artiklen:

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2269574.ece
                            men der er vel stadig sandhed i det. Selvom JH siger at der ikke nødvendigvis skal sælges, tror man vel næsten ikke på ham..
                            og de løntunge spillere erstattes nok ikke af andre løntunge..
                            og så deres EKSTRA pis

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              men der er vel stadig sandhed i det. Selvom JH siger at der ikke nødvendigvis skal sælges, tror man vel næsten ikke på ham..
                              og de løntunge spillere erstattes nok ikke af andre løntunge..
                              og så deres EKSTRA pis
                              Jo, jo: men OB er tvunget til salg - følges op af: OB kan være tvunget til salg. Det hele bygger jo på gætterier - der er ikke en eneste kilde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Her kan man da tale om en overskrift, der ikke helt holder vand, når man læser artiklen:

                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2269574.ece
                                Haha...

                                Underlig artikel.


                                OB havde underskud sidste år - ja, intet nyt der.


                                OB skal af med Anders Møller Christensen, Espen Ruud og Morten Skoubo til sommer - ja det har alle jo kendt til i over et halvt år... og det skyldes i øvrigt ikke økonomi, men de er alle løntunge så det hjælper en del.


                                OB har 2 salgsobjekter i Falk og Emil Larsen - ja det har alle jo kendt til i over et halvt år.


                                Hvad pokker bringer den her artikel egentlig?

                                Comment

                                Working...
                                X