Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jo, jo: men OB er tvunget til salg - følges op af: OB kan være tvunget til salg. Det hele bygger jo på gætterier - der er ikke en eneste kilde.
    nej men der er lidt mere gang i sådan en overskrift.
    At 3 af de løntunge har kontraktudløb er jo ikke ligefrem en historie, det er det heller ikke at emil har en lav frikøbsklausul eller at OSE/OB har haft underskud for længe. Men blander man det hele godt sammen og tilføjer en næsten nyhed med at Falk måske kan være på vej til Ajax - også overdriver lidt på overskriften - så har man næsten noget der minder om en sensation.....jebus christ

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      nej men der er lidt mere gang i sådan en overskrift.
      At 3 af de løntunge har kontraktudløb er jo ikke ligefrem en historie, det er det heller ikke at emil har en lav frikøbsklausul eller at OSE/OB har haft underskud for længe. Men blander man det hele godt sammen og tilføjer en næsten nyhed med at Falk måske kan være på vej til Ajax - også overdriver lidt på overskriften - så har man næsten noget der minder om en sensation.....jebus christ
      Der ikke noget at sige til, at medierne styrtbløder - journalisten hæver sikkert 35-40 k om måneden for den slags ikke-historier.

      Comment


        Artiklen har ikke en gang med at OB også sparer Vadocz's løn til sommer. Og så er der spørgsmålet om JC gider bliver ved med at være reservekeeper.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlæg
          Artiklen har ikke en gang med at OB også sparer Vadocz's løn til sommer. Og så er der spørgsmålet om JC gider bliver ved med at være reservekeeper.
          Jeg havde nærmest glemt Vadocz - for pokker, hvad gik der mon egentligt galt med ham?

          Comment


            Har vi så meget brug for penge at vi har solgt Arena Fyn til kommunen?
            Er den ikke ejet af OSE???

            http://www.fyens.dk/Odense/Grandprix...rtikel/2514645

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Har vi så meget brug for penge at vi har solgt Arena Fyn til kommunen?
              Er den ikke ejet af OSE???

              http://www.fyens.dk/Odense/Grandprix...rtikel/2514645
              Odense Kommune har ret til et vist antal gratis arrangementer i Arena Fyn hvert år. (ved ikke om det er fordi, de har spyttet lidt penge i kassen, da den skulle bygges, eller hvordan det lige hænger sammen)
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Odense Kommune har ret til et vist antal gratis arrangementer i Arena Fyn hvert år. (ved ikke om det er fordi, de har spyttet lidt penge i kassen, da den skulle bygges, eller hvordan det lige hænger sammen)

                Okey. Tak

                Comment


                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2312028.ece

                  "OBs udfordringOB er en af de klubber, der ikke har evnet at vende forretningen. Den fynske underholdningskoncern har de seneste år tabt mere end 100 mio. kr. Klubben er kun overlevet, fordi der sidste år blev skudt 30 mio. kr. ind i foretagenet formentlig af storaktionær Niels Thorborg, der ejer Leasy.


                  - Der vil blive behov for likviditet igen i år og man må antage, at Niels Thorborg igen træder til. Han er en ambitiøs forretningsmand og giver ikke så let op. Men jeg tror heller ikke, at han på lang sigt bliver ved med at skyde penge ind. Problemet er blot, at man ikke i regnskaberne kan se, hvordan de vil vende skuden, fastslår Morten W. Langer. "
                  "...Jeg tror man kan spare sig ihjel og kalde det ansvarlighed. ... fordi der er ingen der køber billet til økonomisk ansvarlighed."
                  Citat: Dan Hammer

                  Comment


                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerre-ydeevne

                    Vintage Bech-måde at nedtone forventningerne på:-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerre-ydeevne

                      Vintage Bech-måde at nedtone forventningerne på:-)
                      Ja. Og samtidig fjerne fokus fra egne evner, eller mangel på samme!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerre-ydeevne

                        Vintage Bech-måde at nedtone forventningerne på:-)
                        "...Vi har problemer, når vi er færre end otte eller ti til at forsvare på samme tid..." og det fandme da skidt....

                        "...Derfor mener jeg, at vi har en reel mulighed for at få fremgang allerede i denne sæson ved at træne videre med det hold her...."

                        hvordan er det lige vi indhenter de andre ved at træne? For de andre hold har ikke fundet ud af at træne sammen op til sæson start eller? Jeg er nok urimelig - det ved jeg, men jeg er bare ved med at være træt af TBs udtalelser....og selv om jeg godt forstår og til nøds kan se det fornuftige i ikke at ville melde en målsætning ud - så irretere den defenssive tilgang mig altså.
                        - meld nu noget ud - inden for rimelighedens grænser og gå hårdt efter det

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          "...Vi har problemer, når vi er færre end otte eller ti til at forsvare på samme tid..." og det fandme da skidt....

                          "...Derfor mener jeg, at vi har en reel mulighed for at få fremgang allerede i denne sæson ved at træne videre med det hold her...."

                          hvordan er det lige vi indhenter de andre ved at træne? For de andre hold har ikke fundet ud af at træne sammen op til sæson start eller? Jeg er nok urimelig - det ved jeg, men jeg er bare ved med at være træt af TBs udtalelser....og selv om jeg godt forstår og til nøds kan se det fornuftige i ikke at ville melde en målsætning ud - så irretere den defenssive tilgang mig altså.
                          - meld nu noget ud - inden for rimelighedens grænser og gå hårdt efter det
                          Men det er vel ikke helt urimeligt, at man venter med at melde en målsætning ud, til både klubben selv og konkurrenterne har truppen på plads. Jeg synes det er helt fair, at man først melder ud, så snart man har sit endelige udgangspunkt for sæsonen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...toerre-ydeevne

                            Vintage Bech-måde at nedtone forventningerne på:-)
                            Ja det er dejligt ikke TB er sgu ok
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                              Men det er vel ikke helt urimeligt, at man venter med at melde en målsætning ud, til både klubben selv og konkurrenterne har truppen på plads. Jeg synes det er helt fair, at man først melder ud, så snart man har sit endelige udgangspunkt for sæsonen.
                              som jeg skriver kan jeg godt se det fornuftige i det - forstår det faktisk godt. Men jeg er bare træt af det. Hvis ambitionerne og i særdeleshed midlerne var til det meldte man ud eks. at man ville i top 4 - handlede ind efter det og skulle en profil eller to så ryge til sidst i vinduet så agerede man på det og hentede erstatninger ind så man stadig havde en realistik mulighed for at opfylde sin målsætning.

                              Men jeg er helt med på hvorfor der ikke meldes ud endnu, hvorfor man er tilbageholdende og i det hele taget en smule defenssiv.....jeg forstår det men er træt af det. Det er bundholds mentalitet....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                "...Vi har problemer, når vi er færre end otte eller ti til at forsvare på samme tid..." og det fandme da skidt....

                                "...Derfor mener jeg, at vi har en reel mulighed for at få fremgang allerede i denne sæson ved at træne videre med det hold her...."

                                hvordan er det lige vi indhenter de andre ved at træne? For de andre hold har ikke fundet ud af at træne sammen op til sæson start eller? Jeg er nok urimelig - det ved jeg, men jeg er bare ved med at være træt af TBs udtalelser....og selv om jeg godt forstår og til nøds kan se det fornuftige i ikke at ville melde en målsætning ud - så irretere den defenssive tilgang mig altså.
                                - meld nu noget ud - inden for rimelighedens grænser og gå hårdt efter det
                                Fuldstændig enig... Han er som en pisse irriterende politiker, der ikke kan/vil se hvad der egentlig foregår... (ellers skjuler han det godt)
                                Det er lækkert at vi producerede mange angreb, men bare han lige husker, at vi til gengæld producerede langt færre chancer...
                                Det er fint at vi kan gøre det godt mod etablerede forsvar, men omvendt kunne vi intet mod bla. en af oprykkerne...

                                Nå, men han indrømmer da trods alt at vi ikke er kommet så langt som vi gerne ville, det er der vel heller ikke nogen der kan være uenige i... og det skal træningen så lave om på nu, ligesom den skulle det i vinters, sidste sommer, forrige vinter... er der i øvrigt slet ikke noget OB skal være de bedste til denne gang, TB???

                                Edit: Mht. målsætning, så kunne det være befriende, om OB havde en, og jagtede den, fremfor at 1700 ting altid skal ses an først... Hvor er ambitionen i det???
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X