Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Altså, med væsentligt mere kvalitet i spiste afleveringer og afslutninger, så havde vi scoret minimum 2 i anden halvleg, så havde du nok ikke været tilsvarende negativ.
    Og med væsentligt bedre spillere så lå vi stadig i kampen om top 6.....hvis og hvis

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      Hvorfor købte vi Izunna? Fordi han sad på bænken i sin daværende klub og huskede at han engang spillede godt?
      Det er mit gæt..
      Måske de så ham på youtube ifb med de scoutede Koval 😜

      Man glemte så bare at han dengang han spillede optrådte på en anden plads og i et andet system .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Syntes Desler tager den i dag
        Og så en fin præstation fra ham...begynder at ligne den Desler fra før sin skade. Han har bare ikke skabt noget der gav os mål .....gryte har på trods af fejl sørget for at vi ikke taber med 5 eller 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Kristian Weber og Kurucay?
          I rest my case...

          Comment


            Det var fandeme godt at vi smed Busuladzic og Lasse Nielsen ud, for at erstatte dem med klare forstærkninger som KEP, Izunna og Nana...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Det er som at se landsholdet under Morten O. Kedeligt boldflytteri af værste klasse mon ikke Kent "jeg klipper selv mit hår" Nielsen er lidt forbistret efter kampen men har set en lige kamp hvor vi spiller lige op med Brøndby.....fuckin tosse
              Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
              Ha ha ha ha dagens sjoveste - JH hører vi da ikke fra😄
              Jo vi gør da. Det lyder " vi er tifredse og vi kommer i top 6"
              "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jesus Kristus, hvor er vi dog dårlige. Kvaliteten er simpelthen for lav på for mange positioner. Izunna er frygtelig, Tingager bliver aldrig, Lund er ikke og KEP er ikke længere en top 6-spiller. Izunna er frygtelig, Greve spiller skidt. Yao var helt væk.

                Eneste lyspunkter er (igen) Gryte, Desler og Festersen.

                Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til det.
                Det værste er nok at i dag har været en af vores kaptajns bedre dage. Han er piv ringe.

                Oliver Lund har jeg selv ønsket mere spilletid, men som det altid har været med ham igennem hele hans OB karriere, så spiller han kanon godt de første par kampe, når han har været længere tid på bænken, men så snart han bliver fast mand henter han et 2. Divisions niveau, og han er altså bare lort.

                Jönsson og Izunna siger sig selv. Kan man fyre dem i morgen?

                Greve og Tingager synes jeg nu har været OK, men de bringer os ikke i top 6.

                Desværre for Yao får han en start-plads imens holdet sejler som aldrig før. Lrgerligt for ham, fordi han bringer intet i dag. Desværre

                Gryte, Desler og Fester har været gode.

                Comment


                  Et stort problem er, at Festersen er vores angriber, men også ham som tit sparker indlæg ind i feltet, og der er ikke nogen derinde som kan score på hans indlæg
                  OBeliever

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Jesus Kristus, hvor er vi dog dårlige. Kvaliteten er simpelthen for lav på for mange positioner. Izunna er frygtelig, Tingager bliver aldrig, Lund er ikke og KEP er ikke længere en top 6-spiller. Izunna er frygtelig, Greve spiller skidt. Yao var helt væk.

                    Eneste lyspunkter er (igen) Gryte, Desler og Festersen.

                    Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til det.
                    Det er ikke en god analyse, vil jeg sige. Altså bortset fra du har ret i det hele er jammerligt lige nu. Greve spiller en fin kamp, Tingager ok. Gryte koster til gengæld et mål.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                      Hvorfor købte vi Izunna? Fordi han sad på bænken i sin daværende klub og huskede at han engang spillede godt?
                      Det er mit gæt..
                      Det virker i hvert fald til at være metode at scoute på, som skiftende sportsdirektører i OB har brugt i en del år nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                        Et stort problem er, at Festersen er vores angriber, men også ham som tit sparker indlæg ind i feltet, og der er ikke nogen derinde som kan score på hans indlæg
                        Så slipper vi da for at se ham brænde så mange direktører... :'(

                        Comment


                          Meget sigende situation før.. .vi forsøger at brodere os igennem bif forsvar....Greve laver en fejlaflevering og istedet for at jagte bolden som en Brøndbyer havde gjort stopper han opgivende og kigger ned i jorden...

                          Comment


                            Shit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Nu er det ikke kun denne kamp men hidtil i sæsonen .

                              Joan ( så lang tid han ville kunne holde ) og Welbech eller hiv nogle af de unge uprøvede for at markere over for især Jønsson at han skal tage sig sammen .
                              Jonsson er selvtillidsforladt. At vise han skal tage sig sammen får man ikke så meget ud af i den situation. Man kan maksimalt pille ham ud og ventepå holdet spiller godt, eller bare beslutte han ikke skal spille længere.

                              Comment


                                Kom på stadion på fredag.... det kan være sidste hjemmekamp for Kent " jeg klipper selv mit hår" Nielsen som en anden kaldte ham.

                                Comment

                                Working...
                                X