Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg er pisse ligeglad med hvad de skulle og ikke skulle, fakta er at de har vundet én gang i de sidste ni ligakampe, det er kraftedme krise!
    Men de har scoret ;-)

Var det vores syvende kamp i denne sæson hvor vi laver en clean sheet til modstanderne .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg er pisse ligeglad med hvad de skulle og ikke skulle, fakta er at de har vundet én gang i de sidste ni ligakampe, det er kraftedme krise!
      Faktum er at 5 point fra deres målsætning efter 11 kampe, og at de efter de startede flyvende ud har ramt en dårlig periode. Det er kun de CL-hungrende GF-tosser der vil kalde det krise.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Kom på stadion på fredag.... det kan være sidste hjemmekamp for Kent " jeg klipper selv mit hår" Nielsen som en anden kaldte ham.
        Kommer og glader mig på kampen. Håber vi bliver mange som kommer, støtter holdet, skaber stemningen og viser en Top 6 præstation til mindst på Stiften.
        Det er ja en win-win-situation: enten en sejr eller en ny træner...
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Faktum er at 5 point fra deres målsætning efter 11 kampe, og at de efter de startede flyvende ud har ramt en dårlig periode. Det er kun de CL-hungrende GF-tosser der vil kalde det krise.
          Jeg kalder det for krise. Det er selvfølgelig ikke OB krise, ikke engang Silkeborg og Esbjerg er det. Men én vunden kamp i ni kampe, det nægter jeg at tro på nogen som helst i Århus er tilfredse med.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Ja vi har vel fået lige mange point i de sidste 9 kampe
            Og så glemmer vi bare, at de startede rigtigt godt ud... Der er forskel på at være god en række kampe, for så at være dårlig i en række kampe, og så bare være stabilt ringe set over et foreløbigt sæson forløb. AGF vandt for 13 dage siden i Suppen, OB har ikke lavet et mål i over en måned...

Comment

Hvide tørklæder .....
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Jeg kalder det for krise. Det er selvfølgelig ikke OB krise, ikke engang Silkeborg og Esbjerg er det. Men én vunden kamp i ni kampe, det nægter jeg at tro på nogen som helst i Århus er tilfredse med.
                Det behøver vi ikke at diskutere, det er de åbenlyst ikke tilfredse med. Det giver bare ikke mening at sammenligne de to holds kriser, når OB ikke har scoret i over en måned, og AGF har to succesoplevelser i benene i de sidste to uger imod FCN og FCM.

Comment

Fnis. Kun med uafgjort kan både SIF og EfB gå forbi os og vi er på sidstepladsen. Fnis. Det er edderknepme vildt.

MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Hvide tørklæder .....
                    Ja tak

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hvide tørklæder .....
                      Ja det kunne være man skulle medbringe et på fredag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Det behøver vi ikke at diskutere, det er de åbenlyst ikke tilfredse med. Det giver bare ikke mening at sammenligne de to holds kriser, når OB ikke har scoret i over en måned, og AGF har to succesoplevelser i benene i de sidste to uger imod FCN og FCM.
                        Det behøver vi heller ikke diskutere. :-)
                        De kan ikke sammenlignes, men det er et ligeså nervøst hold vi møder. Det garantere jeg...... Men vi skal nok tabe, ingen tvivl om det :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Ja det kunne være man skulle medbringe et på fredag.
                          Kan vi skrive JH på dem ?

Evt med et billede af Komiske Ali som erklærer sig tilfreds ;-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Det behøver vi heller ikke diskutere. :-)
                            De kan ikke sammenlignes, men det er et ligeså nervøst hold vi møder. Det garantere jeg...... Men vi skal nok tabe, ingen tvivl om det :-)
                            Jeg skal ikke kunne udtale mig, om hvem der føler sig mest presset. Jeg kan bare konstatere, at AGF har en eller anden form for succesopskrift, der hedder kvalificerede indlæg i feltet til Duncan, og så klarer han resten. Det rækker i hvert fald imod hold af en hvis form for kvalitet, deriblandt OB er jeg bange for.

Vores spillere ser mest af alt bare fortrædelige ud, når spillet foregår omkring de to felter. Skulle det tilfældigvis gå for godt på midten af banen, skal Izunna nok lige spæde til med en hjerneblødning.

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=Fw-bf1UZ80I

Comment

Skud på mål i kampen 14-4 Av😕 Så skal det også gå galt.

Comment

Working...
                                X