Oprindeligt indsendt af B(ob)
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægHvorfor købte vi Izunna? Fordi han sad på bænken i sin daværende klub og huskede at han engang spillede godt?
Det er mit gæt..
Man glemte så bare at han dengang han spillede optrådte på en anden plads og i et andet system .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægDet er som at se landsholdet under Morten O. Kedeligt boldflytteri af værste klasse mon ikke Kent "jeg klipper selv mit hår" Nielsen er lidt forbistret efter kampen men har set en lige kamp hvor vi spiller lige op med Brøndby.....fuckin tosseOprindeligt indsendt af hmmm Se indlægHa ha ha ha dagens sjoveste - JH hører vi da ikke fra😄"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJesus Kristus, hvor er vi dog dårlige. Kvaliteten er simpelthen for lav på for mange positioner. Izunna er frygtelig, Tingager bliver aldrig, Lund er ikke og KEP er ikke længere en top 6-spiller. Izunna er frygtelig, Greve spiller skidt. Yao var helt væk.
Eneste lyspunkter er (igen) Gryte, Desler og Festersen.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til det.
Oliver Lund har jeg selv ønsket mere spilletid, men som det altid har været med ham igennem hele hans OB karriere, så spiller han kanon godt de første par kampe, når han har været længere tid på bænken, men så snart han bliver fast mand henter han et 2. Divisions niveau, og han er altså bare lort.
Jönsson og Izunna siger sig selv. Kan man fyre dem i morgen?
Greve og Tingager synes jeg nu har været OK, men de bringer os ikke i top 6.
Desværre for Yao får han en start-plads imens holdet sejler som aldrig før. Lrgerligt for ham, fordi han bringer intet i dag. Desværre
Gryte, Desler og Fester har været gode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægJesus Kristus, hvor er vi dog dårlige. Kvaliteten er simpelthen for lav på for mange positioner. Izunna er frygtelig, Tingager bliver aldrig, Lund er ikke og KEP er ikke længere en top 6-spiller. Izunna er frygtelig, Greve spiller skidt. Yao var helt væk.
Eneste lyspunkter er (igen) Gryte, Desler og Festersen.
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNu er det ikke kun denne kamp men hidtil i sæsonen .
Joan ( så lang tid han ville kunne holde ) og Welbech eller hiv nogle af de unge uprøvede for at markere over for især Jønsson at han skal tage sig sammen .
Comment
Comment