Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Men AGF spiller sådan ca. 1000 gange bedre end OB for tiden. Mit gæt er, at vi får høvl.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Shit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.
      De trykkede FCM totalt i bund hele 1. Halvleg og tabte som mange andre til FCK i parken , ser ikke nogen mega krise hos dem .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Endelige det ovre for denne uge

        Comment


          Ove P. - kom nu bare hjem. Be om. Be be. Pretty please.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Shit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.
            Nææh vi laver en OB klassik sætter et hold i krise igang og taber med 2
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Shit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.
              AGF er IKKE i krise. Der er ustabile ja, men de har vundet kampe, og så sent som i onsdags, spillede de bedst imod FCM og havde klart fortjent mere end det ene point.

              Comment


                Nå det var da ikke så galt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Kom på stadion på fredag.... det kan være sidste hjemmekamp for Kent " jeg klipper selv mit hår" Nielsen som en anden kaldte ham.
                  Hahhahhahahahhahahahhaha! Årh tak. Det fik lige et grin frem hos mig i denne lorte tid.

                  Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen. Jesus! Han har fandeme en klam frisure, men han er sikkert pisse ligeglad, han er ligesom JH altid "Tilfreds".
                  Last edited by Kogtbaby88; 25-09-2016, 16:57.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Kom på stadion på fredag.... det kan være sidste hjemmekamp for Kent " jeg klipper selv mit hår" Nielsen som en anden kaldte ham.
                    Ja eller bare kom på stadion fordi holdet har brug for støtten

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Det er ikke en god analyse, vil jeg sige. Altså bortset fra du har ret i det hele er jammerligt lige nu. Greve spiller en fin kamp, Tingager ok. Gryte koster til gengæld et mål.
                      Det er ikke fordi at Tingager skiller sig synderligt negativt ud, men det var sådan set heller ikke det jeg mente. Jeg mente blot at jeg har svært ved at se at hans potentiale skulle være specielt stort. Jeg vil fastholde at Greve spiller en skidt kamp. Jeg synes han spillede uden snert og gejst og smed for mange bolde væk og manglede det nødvendige tempo i boldomgangen, som ellers plejer at være en af hans forcer.

                      Gryte koster et mål ja, men synes han på stort set alle andre parametre spiller en godkendt kamp; god med fødderne (selvom der var et par enkelte kiksede udspark), god tilstedeværelse i feltet og god i én mod én. Vi kan vel ikke forvente mirakler fra ham hver eneste kamp - der er dæleme ikke meget hjælp fra de 3 foran.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        AGF er IKKE i krise. Der er ustabile ja, men de har vundet kampe, og så sent som i onsdags, spillede de bedst imod FCM og havde klart fortjent mere end det ene point.
                        Jeg er pisse ligeglad med hvad de skulle og ikke skulle, fakta er at de har vundet én gang i de sidste ni ligakampe, det er kraftedme krise!

                        Comment


                          Slap nu af drenge. Vi skal bare spilles noget mere sammen..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg er pisse ligeglad med hvad de skulle og ikke skulle, fakta er at de har vundet én gang i de sidste ni ligakampe, det er kraftedme krise!
                            Ja vi har vel fået lige mange point i de sidste 9 kampe

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Hahhahhahahahhahahahhaha! Årh tak. Det fik lige et grin frem hos mig i denne lorte tid.

                              Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen. Jesus! Han har fandeme en klam frisurer, men han er sikkert pisse ligeglad, han er ligesom JH altid "Tilfreds".
                              Hvis du garanterer at det er JH's sidste kamp bliver jeg hjemme fra min udlandstur og kommer på stadion for at vinke til ham .

                              Så kan jeg også begynde at bruge penge på stadion igen , savner sgu pølser og en fadøl .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Slap nu af drenge. Vi skal bare spilles noget mere sammen..

                                ..Hvilket først bliver i sommeren 2021 ... den står vel på 2 div. der

                                Comment

                                Working...
                                X