Men AGF spiller sådan ca. 1000 gange bedre end OB for tiden. Mit gæt er, at vi får høvl.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægShit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægShit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægShit det bliver en vanvittig kamp mod AGF. To hold i mega krise, i hvert fald med tanke på vundne kampe.. Det kan de fandeme heller ikke finde ud af i Århus.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægKom på stadion på fredag.... det kan være sidste hjemmekamp for Kent " jeg klipper selv mit hår" Nielsen som en anden kaldte ham.
Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen. Jesus! Han har fandeme en klam frisure, men han er sikkert pisse ligeglad, han er ligesom JH altid "Tilfreds".Last edited by Kogtbaby88; 25-09-2016, 16:57.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er ikke en god analyse, vil jeg sige. Altså bortset fra du har ret i det hele er jammerligt lige nu. Greve spiller en fin kamp, Tingager ok. Gryte koster til gengæld et mål.
Gryte koster et mål ja, men synes han på stort set alle andre parametre spiller en godkendt kamp; god med fødderne (selvom der var et par enkelte kiksede udspark), god tilstedeværelse i feltet og god i én mod én. Vi kan vel ikke forvente mirakler fra ham hver eneste kamp - der er dæleme ikke meget hjælp fra de 3 foran.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægAGF er IKKE i krise. Der er ustabile ja, men de har vundet kampe, og så sent som i onsdags, spillede de bedst imod FCM og havde klart fortjent mere end det ene point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHahhahhahahahhahahahhaha! Årh tak. Det fik lige et grin frem hos mig i denne lorte tid.
Kent "Jeg klipper selv mit hår" Nielsen. Jesus! Han har fandeme en klam frisurer, men han er sikkert pisse ligeglad, han er ligesom JH altid "Tilfreds".
Så kan jeg også begynde at bruge penge på stadion igen , savner sgu pølser og en fadøl .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment