Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg ser er hold uden identitet og i eksistentiel krise. Vi er langt fra gamle dyder. Ingen går forrest. Vi har aktuelt ingen kulturbærer. Holdet er blevet svigtet med håbløse signinger af b-aktører fra andre suppehold.

    Tror vi må igennem en ny udrensning. Suk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Ejer 2.halvleg i hvad????.....håbløst boldflytteri eller hvordan 3 -0 for fuck sake.....
      Altså, med væsentligt mere kvalitet i spiste afleveringer og afslutninger, så havde vi scoret minimum 2 i anden halvleg, så havde du nok ikke været tilsvarende negativ.

      Comment


        Vores sæson peakede med en pokalsejr i Vejle. Det er desværre nok tilfældet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Vi prøvede og dominerede, det er jo så bare min mening. Tilfreds med det jeg har set i anden halvleg, minus den manglende kvalitet i de afgørende øjeblikke
          Prøvede, ja. Dominerede? No way
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Det er en meget simpel måde, at se det på og farvet af øjeblikket, vil jeg gætte på.

            Jeg er jo slet ikke uenig i de har fejlet, men der er jo ikke fordi vi har købt ni andre, der ikke er skadede og som vi kan bruge i stedet for.

            Lad os tage dagen kamp som eksempel: Hvem skal spille i stedet for Jonsson og Izunna?
            Kristian Weber og Kurucay?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Det er en meget simpel måde, at se det på og farvet af øjeblikket, vil jeg gætte på.

              Jeg er jo slet ikke uenig i de har fejlet, men der er jo ikke fordi vi har købt ni andre, der ikke er skadede og som vi kan bruge i stedet for.

              Lad os tage dagen kamp som eksempel: Hvem skal spille i stedet for Jonsson og Izunna?
              Izunna kunne ikke have været anderledes, men vi har altså mange på Jonssons plads.. Jeg havde hellere set TM på toppen, og Yao på Jonssons plads.

              Hvis Jonssons absolut skulle være på banen, så havde jeg hellere set ham på toppen med Fester, og stadigvæk rykke Yao ind på hans plads.

              Comment


                Spændende hvad vi skal høre på idag fra KN og JH

                Comment


                  Jesus Kristus, hvor er vi dog dårlige. Kvaliteten er simpelthen for lav på for mange positioner. Izunna er frygtelig, Tingager bliver aldrig, Lund er ikke og KEP er ikke længere en top 6-spiller. Izunna er frygtelig, Greve spiller skidt. Yao var helt væk.

                  Eneste lyspunkter er (igen) Gryte, Desler og Festersen.

                  Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige til det.

                  Comment


                    Tak til gryte Fin redning igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Altså, med væsentligt mere kvalitet i spiste afleveringer og afslutninger, så havde vi scoret minimum 2 i anden halvleg, så havde du nok ikke været tilsvarende negativ.
                      nå altså en hvis og hvis min røv var spids.....
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Vildt at med 3 mål imod - så er gryte stadig bedste mand for os i dag

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Det er en meget simpel måde, at se det på og farvet af øjeblikket, vil jeg gætte på.

                          Jeg er jo slet ikke uenig i de har fejlet, men der er jo ikke fordi vi har købt ni andre, der ikke er skadede og som vi kan bruge i stedet for.

                          Lad os tage dagen kamp som eksempel: Hvem skal spille i stedet for Jonsson og Izunna?
                          Nu er det ikke kun denne kamp men hidtil i sæsonen .

                          Joan ( så lang tid han ville kunne holde ) og Welbech eller hiv nogle af de unge uprøvede for at markere over for især Jønsson at han skal tage sig sammen .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Hvorfor købte vi Izunna? Fordi han sad på bænken i sin daværende klub og huskede at han engang spillede godt?
                            Det er mit gæt..
                            OBeliever

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Spændende hvad vi skal høre på idag fra KN og JH
                              Ha ha ha ha dagens sjoveste - JH hører vi da ikke fra😄

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Vildt at med 3 mål imod - så er gryte stadig bedste mand for os i dag
                                Syntes Desler tager den i dag
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X