Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jeg fucking vidste bare, at Jønsson ville blive en skodsigning. Han er lige så pivringe som han var i AaB.

    Comment


      #62
      Til gengæld har vi allerede spillet os frem til to rigtigt gode muligheder - det er hvad vi har kunne præstere over hele kampe de sidste par gange.

      Comment


        #63
        Han er garanteret vellønnet, den her falder klart tilbage på Kent

        Comment


          #64
          Min kone og 5 årlige søn er lige kommet hjem. Knægten ser at det står 1-0 og spørger om det er det rigtige hold der har scoret .... Jeg mumler "nej ... Det er det sjældent" .. Han spørger hvorfor og hvad skal man så sige ... "Fars hold er ikke så gode" ... Og han spørger om hvorfor jeg så holder med dem .... Noget med det lokale hold og loyalitet og han spørger så om han også skal holde med dem ...
          Jeg overvejer af ren barmhjertighed at sige nej. Vi bor i Vanløse ikke mange hundrede metre fra FCK' træningsbaner og nogen vil sige tæt på Vestegnen ... Hvor meget må man straffe sit barn for egne bristede håb ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Har en klar idé om, at Zlatan vil være super dårlig, hvis han kom til OB

            MvT
            Ja, men hellere en dårlig Zlatan med brækket ben end en Jønsson på sin personlig højeste niveau
            ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Jeg fucking vidste bare, at Jønsson ville blive en skodsigning. Han er lige så pivringe som han var i AaB.
              Samme her, og jeg blev noget overrasket over at vi hentede ham, og endnu mere overrasket over at AAB så gerne ville have han blev i klubben.. Rystende.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Han er garanteret vellønnet, den her falder klart tilbage på Kent
                Ene og alene ..
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Min kone og 5 årlige søn er lige kommet hjem. Knægten ser at det står 1-0 og spørger om det er det rigtige hold der har scoret .... Jeg mumler "nej ... Det er det sjældent" .. Han spørger hvorfor og hvad skal man så sige ... "Fars hold er ikke så gode" ... Og han spørger om hvorfor jeg så holder med dem .... Noget med det lokale hold og loyalitet og han spørger så om han også skal holde med dem ...
                  Jeg overvejer af ren barmhjertighed at sige nej. Vi bor i Vanløse ikke mange hundrede metre fra FCK' træningsbaner og nogen vil sige tæt på Vestegnen ... Hvor meget må man straffe sit barn for egne bristede håb ..
                  Lad ham holde med Næstved :-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #69
                    Gryte din fucking legende!

                    Comment


                      #70
                      Tak til gryte for den redning

                      Comment


                        #71
                        Lad ham holde med Malmø...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Gad vide hvor mange spillere der rykker, hvis vi ryger ned? Der er et tankeeksperiment til de næste uger.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Gad vide hvor mange spillere der rykker, hvis vi ryger ned? Der er et tankeeksperiment til de næste uger.
                            Forhåbentlig Jønsson og Izunna .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Han er garanteret vellønnet, den her falder klart tilbage på Kent
                              Enig! Kents tre signinger, Thrane, Jonsson og KEP er alle gedigne flops efter min mening.

                              Comment


                                #75
                                FUCK DE HER DOMMERE! Mega straffe!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X