Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Thomas Mikkelsen..........

    Comment


      Mikkelsen med frit mål kan ikke engang få bolden bare i nærheden af rammen

      Comment


        Hehe

        Comment


          3-0 pukki og slut slut slut

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
            Det er som at se landsholdet under Morten O. Kedeligt boldflytteri af værste klasse mon ikke Kent "jeg klipper selv mit hår" Nielsen er lidt forbistret efter kampen men har set en lige kamp hvor vi spiller lige op med Brøndby.....fuckin tosse
            Ja satme godt der efter kampene mod Horsens , SIF , Viborg osv kom kampe mod FCK , FCM , SDJ og BIF som ville ligge meget bedre til os iflg Kent ...
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
              Måske fordi de fører 2-0. Men syntes bestemt vi ejer anden halvleg. Men det er den gamle sang om manglende kvalitet i de sidste aktioner
              Ejer 2.halvleg i hvad????.....håbløst boldflytteri eller hvordan 3 -0 for fuck sake.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Lukket... :-(
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Smukt

                  2. halvleg har vi jo været helt væk i (på nær de første minutter)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Mikkelsen med frit mål kan ikke engang få bolden bare i nærheden af rammen
                    ... og 30 sekunder senere... :-(
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Ejer 2.halvleg i hvad????.....håbløst boldflytteri eller hvordan 3 -0 for fuck sake.....
                      Vi prøvede og dominerede, det er jo så bare min mening. Tilfreds med det jeg har set i anden halvleg, minus den manglende kvalitet i de afgørende øjeblikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Det er som at se landsholdet under Morten O. Kedeligt boldflytteri af værste klasse mon ikke Kent "jeg klipper selv mit hår" Nielsen er lidt forbistret efter kampen men har set en lige kamp hvor vi spiller lige op med Brøndby.....fuckin tosse
                        Nemlig.. I et gammelt afsnit af Simpsons undskylder Homer med, at der kommer 100 rumskibe (han retter til 50). Det er hvad JH og KN har tilbage....
                        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                        Comment


                          Klart man lader ligatopscoreren ligge helt fri foran mål ... KEP ikke engang forsøger at løbe ham op ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Man vil stadig tabe ansigt hvis man pillede dem af . Og man ligger som redt med de spillere man har . Flere på hinanden følgende elendige indsatser bør betyde chancen til reserverne uanset hvem det måtte være , ellers mister reserverne også motivationen .
                            Det er en meget simpel måde, at se det på og farvet af øjeblikket, vil jeg gætte på.

                            Jeg er jo slet ikke uenig i de har fejlet, men der er jo ikke fordi vi har købt ni andre, der ikke er skadede og som vi kan bruge i stedet for.

                            Lad os tage dagen kamp som eksempel: Hvem skal spille i stedet for Jonsson og Izunna?

                            Comment


                              Jeg havde håbet på, at vi kunne slippe med et to-måls nederlag før kampen, men ak, jeg store idiot, det er selvfølgelig totalt jubeloptimistisk.

                              Comment


                                Jeg glæder mig til at se hvad der sker efter kampen.. Glæder mig til at læse en masse dumme kommentarer fra alle i klubben. Mon ikke man bare kan copy/paste deres kommentarer fra den sidste måned?

                                Vi er i dyb krise.

                                Comment

                                Working...
                                X