Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Schøne nu ikke at finde i Horsens længere til landskampen... men mon ikke han kører udenom den fynske hovedstad, og videre til den anden hovedstad, i ved nok...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Schøne nu ikke at finde i Horsens længere til landskampen... men mon ikke han kører udenom den fynske hovedstad, og videre til den anden hovedstad, i ved nok...
      ja jeg holder ikke vejret mens vi venter.....mon ikke han dukker op ved siden af troels bech i løbet af aftenen......og sender tv3 sport i breaking (mens jh er tilfreds)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Ej, please styr dig.
        Ok sorry to måneder siden.....;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Schøne nu ikke at finde i Horsens længere til landskampen... men mon ikke han kører udenom den fynske hovedstad, og videre til den anden hovedstad, i ved nok...
          man har lov at håbe :)
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Update fra Davidsen

            Martin Davidsen@mpbdavidsen 2 min.for 2 minutter siden
            @Badefar @TV3Schroder @MortenBHojgaard @SkggrOvrAadalen Vent med at gå i seng. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              ...
              Nogen decideret kreativ spiller ift. at drive spillet og sætte medspillerne op, får vi altså ikke.
              ...
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              ...
              Han har et godt drev med bolden på kanten
              ...
              Bare du kan blive enig med dig selv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Update fra Davidsen

                Martin Davidsen@mpbdavidsen 2 min.for 2 minutter siden
                @Badefar @TV3Schroder @MortenBHojgaard @SkggrOvrAadalen Vent med at gå i seng. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
                Spændende... gik Schønes bil mon i stå på den fynske motorvej... ......arh mon dog...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Spændende... gik Schønes bil mon i stå på den fynske motorvej... ......arh mon dog...
                  Hvis den er gået i stå i Jylland køre jeg ham gerne til Odense
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Nå, det er jeg så lodret uenig i. Han har et godt drev med bolden på kanten, og kan sagtens finde sine medspillere i boksen, men nogen kreatør, dygtig relationsspiller og dygtig pasningsspiller er han ved gud ikke. Han kan slet ikke på samme måde som en Falk, Kusk eller Thomsen drive med bolden både fra kanten og centralt, og se de fremadrettede pasningslinjer og slå de afleveringer, som de kan.

                    Hvis du mener, at han kan det, er det da noget af et selvmål, at du vælger at diskutere det, da du tydeligvis ikke har megen fodboldforstand i så fald.
                    Nu var det, som jeg husker det, også dig (sammen med brugeren MortenF), der mente, at Rasmus Jønsson var god med bolden, havde super teknik og havde en god spilforståelse, baseret på de kampe du havde set med ham i AaB, selvom jeg opponerede mod det modsatte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Nu var det, som jeg husker det, også dig (sammen med brugeren MortenF), der mente, at Rasmus Jønsson var god med bolden, havde super teknik og havde en god spilforståelse, baseret på de kampe du havde set med ham i AaB, selvom jeg opponerede mod det modsatte.
                      lige for fluekneps skyld .. Du opponerede vel med det MED det modsatte 🤔😱f
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                        Bare du kan blive enig med dig selv.
                        Der er forskel på at have et godt drive med bolden og at kunne drive spillet og finde medspillere foran dig. Det skal jeg gerne forklare yderligere, hvis det er nødvendigt at gøre dig klogere på.
                        Last edited by Sheed; 31-08-2016, 18:43.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Nu var det, som jeg husker det, også dig (sammen med brugeren MortenF), der mente, at Rasmus Jønsson var god med bolden, havde super teknik og havde en god spilforståelse, baseret på de kampe du havde set med ham i AaB, selvom jeg opponerede mod det modsatte.
                          Det tror jeg heller ikke, at du kan finde nogle med fodboldforstand der er uenige i. Du skal i hvert fald være velkommen til at gøre forsøget. At Jönsson så har været en fadæse indtil videre i OB, ændrer ikke på at det var hans spidskompetencer i hans tid i AaB.

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc-koebenhavn-tvivler-paa-kadrii-aftale
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Der er forskel på at have et godt drive med bolden og at kunne drive spillet og finde medspillere foran dig. Det skal jeg gerne forklare yderligere, hvis det er nødvendigt at gøre dig klogere på.
                              Når du nu ikke kan bunde, hvorfor bliver du så ved?

                              Comment


                                Den skal nok nå at komme tror jeg

                                Comment

                                Working...
                                X