Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 16s16 seconds ago Der er noget i gang om Izunna i OB. Kan være væk inden midnat. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk #sldk



    Det her kan redde min dag.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis man virkelig virkelig tror at han er fremtidens mand er det vel ok at forlænge 3-4 år og leje ham ud her det første. Det gir god mening IMO
      Det ville det gøre ja, det er jeg enig med dig i...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Martin Davidsen ‏@mpbdavidsen 16s16 seconds ago Der er noget i gang om Izunna i OB. Kan være væk inden midnat. Mere på tipsbladet.dk om lidt. #transferdk #sldk



        Det her kan redde min dag.
        Vi må håbe at det er nyt og ikke bare genbrugssuppe på det tidligere

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vi må håbe at det er nyt og ikke bare genbrugssuppe på det tidligere
          Så tror jeg ikke, at Davidsen ville udlægge teksten, som han gør der. Det er mere noget bold.dk journalistisk du hentyder til.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Så tror jeg ikke, at Davidsen ville udlægge teksten, som han gør der. Det er mere noget bold.dk journalistisk du hentyder til.

            Comment


              #51
              Når vi kun har 22 i truppen må salg/ophævning/udlejning være ligmed at der kommer noget ind

              Comment


                #52
                Izunna vil 100% væk fra OB

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-hvad-der-sker

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så faldt den... det er jo ikke overraskende...

                  Håber virkelig han er væk om 12 timer og 10 minutter...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ud af vagten med idioten. Han gider åbenlyst ikke at være her, så hvis AGF vil samle på en spiller uden tempo og med divatendenser, så skal de være hjerteligt velkomne.

                    Comment


                      #55
                      Jeg er ikke vild med ham, men vi er sikkert med i kampen. Nu er der en mindre med i spillet

                      Søren Sorgenfri@SSorgenfri 15 min.15 minutter siden
                      Kadrii har takket nej til AGF #sldk #ultratwitteragf #fcklive
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #56
                        Så fandt vi også ud af hvad Davidsen tweet gik ud på...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Dagens bedste handel hvis det sker. Altså et salg. Det vil frigive midler..

                          Tror også at han passer meget bedre ind i AgF's system

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Ja. Det bliver FCM der også er ved at skippe Pusic og måske Kadlec.
                            Uff ... er det konfirmeret?
                            Han er så god at han kan flytte dem pladser op i tabellen ... godt nok underpræsterer de med en ringe træner, men ja ... Bruninho er vild.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #59
                              Ryk Tverskov op på midten, og hent Daniel Høegh tilbage...

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...orespoergsler/

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Uff ... er det konfirmeret?
                                Han er så god at han kan flytte dem pladser op i tabellen ... godt nok underpræsterer de med en ringe træner, men ja ... Bruninho er vild.
                                Ikke lukket, men mon ikke den er ganske sandsynlig. FCM har i hvert fald midlerne til at lukke den handel, hvis de vil. Han var rigtigt rigtigt god sidste efterår ja, men det synes jeg nu også, at Pusic er. Hvor Pusic også er en stærk opspilsstation og rigtigt farlig på dødbolde, spiller Bruninho lidt mere for sig selv, og skal gerne have lidt plads foran sig for at være farligst. Jeg synes faktisk ikke, at et bytte af Pusic for Bruninho, vil bringe dem styrket ud, snarere tværtimod.

                                Comment

                                Working...
                                X