Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    (Fra EB.tv)

    Virkede ikke som om de troede på at Aiden var tæt på OB... Larsen forklarede at det vare mere sandsynligt at det var en agent der kendte en anden, og videre ud i 3. led, osv... og på et tidspunkt er der så en eller anden der har nævnt Aiden... og så er det mere eller mindre det...

    Om Aiden sagde Larsen. - Han har/havde sine forcer i hurtighed og driblinger, men er en mand der spiller for sig selv. Han tager en dribling og stikker en aflevering, og så mener han at hans arbejde er udført. Og dem er der jo mange af rundt omkring -

    Han sagde også at hvis det var, så ville Aiden komme ind som lønførende, og det mente han ikke hørte sig til. Det var de centrale der skulle være førende, rygraden på holdet, og han mente det kunne være et stort sats at gøre, også med en sådan type... Aabrink bød ind med at hvis sådan et sats lykkedes, så ville det jo kunne løfte OB. Ikke bare enkelte spillere eller truppen, men også måske på lønnen, osv... (at det kan give lyst og forståelse for at vil ofre mere fremover, som jeg lige forstod det)

    Alt i alt, så virkede det dog som en stemning af at OB nok skulle være tilfredse med der ikke er nogen handel... Snakken blev lidt afbrudt af sidespring, og jeg blev også afbrudt af mobilen, så ved ikke om der kom mere efterfølgende...
    Last edited by Kaspernon; 31-08-2016, 20:09.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      (Fra EB.tv)

      Virkede ikke som om de troede på at Aiden var tæt på OB... Larsen forklarede at det vare mere sandsynligt at det var en agent der kendte anden, og videre ud i 3. led, osv... og på et tidspunkt er der så en eller anden der har nævnt Aiden... og så er det mere eller mindre det...

      Om Aiden sagde Larsen. - Han har sine forcer i hurtighed og driblinger, men er en mand der spiller for dig selv. Han tager en dribling og stikker en aflevering, og så mener han at hans arbejde er udført. Og dem er der jo mange af rundt omkring -

      Han sagde også at hvis det var, så ville Aiden komme ind som lønførende, og det mente han ikke hørte sig til. Det var de centrale der skulle være førende, rygraden på holdet, og han mente det kunne være et stort sats at gøre, også med en sådan type... Aabrink bød ind med at hvis sådan et sats lykkedes, så ville det jo kunne løfte OB. Ikke bare enkelte spillere eller truppen, men også måske på lønnen, osv... (at det kan give lyst og forståelse for at vil ofre mere fremover, som jeg lige forstod det)

      Alt i alt, så virkede det dog som en stemning af at OB nok skulle være tilfredse med der ikke er nogen handel... Snakken blev lidt afbrudt af sidespring, og jeg blev også afbrudt af mobilen, så ved ikke om der kom mere efterfølgende...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Er spændt på hvilke profiler vi henter fra Svensk Superettan, Vejle Boldklub, reservebænken i AGF, eller +28 år fra AC Horsens.

        MvT
        Tror på vi skriver med Schoop fra Januar '17. Der er han næsten +28, Vejle-spiller, og har tidligere spillet i den bedste Islandske række. Må være close enough.

        Han skulle være kreativ...

        Comment


          så skulle der være lukket

          Comment


            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              så skulle der være lukket
              For OB' vindue?

              Comment


                Det er åbenbart forbi.
                https://mobile.twitter.com/mpbdavidsen
                "Vi har arbejdet på forstærkning men forgæves"
                Øv Øv Øv
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-forstaerkning

                  Ikke tilfredsstillende. Men jeg står ved at jeg tror top 6 er muligt. Det havde bare været sjovere hvis det kunne gøres lidt nemmere.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    For OB' vindue?
                    yes....jesper er, sjovt nok tilfreds med truppen

                    men han ved godt at fans har ønske en!?!?! signing til klubben - næ nej jesper, en er næppe nok

                    han mener fortsat truppen er god nok til top 6....komiske ali

                    Comment


                      Fuck, hvor er det ringe, hvis det passer.

                      Comment


                        JH har lige lukket vinduet. Så godnat herfra...

                        Comment


                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            min største prioritet er at få losset dig af helvede til....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Det er SÅ ringe, hvis det eneste man har haft at skyde efter er Mcgeady. Det havde efter min mening været en fremragende signing, men når det ikke bliver til noget, står vi tilbage med en lang næse og en yderst tvivlsom offensiv. OB ER I KRISE!

                              Comment


                                Det er endnu en gang en kæmpe skuffelse at være OB fan. Det virker som om at OB har været i panik og kun haft et emne på blokken og når det så glipper, så er vi tilfreds med den trup vi har. Det er sgu pinligt. Smut nu væk fra vores Klub Jesper Hansen.

                                Comment

                                Working...
                                X