Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Fik du læst mit link og hvad tænker du om det sidste år, i den næstbedste engelske række?
    Nej fik vidst ikke læst det. Selvom handlen ser død ud svarer jeg gerne hvis du lige poster indlægget igen :)
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
      Jeg synes jeg er rimelig saglig. Kig du bare i dagens tråde og der har den med 1-2 division være nævnt nogle gange som det også er de seneste dage. Jeg hænger ingen specifikt ud. Jeg står inde for hvad jeg skriver og jeg tænker at alle andre står inde for det de skriver.

      Jeg tager gerne en debat med dig og alle andre. Hvis du eller andre ikke har lyst er det jo op til jer.
      Jeg anser dig heller ikke for værende en med et lavt debatniveau normalt. Jeg synes bare, at vi skal lade være med at slå hinanden i hartkorn som sortseere eller jubeloptimister, bare fordi at vi er uenige med hinanden. Du er velkommen til at fortælle mig, at jeg er negativ og tager fejl i dette tilfælde, ligesom at jeg kan fortælle dig, at jeg synes du er naiv. Der er bare ingen grund til at putte folk i en kasse der hedder "Der er intet der vil gøre dig tilfreds" eller "du æder alt råt og ukritisk" især når det ikke passer.

      Men når folk skriver noget provokerende, provokerer jeg gerne igen den anden vej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Var der ikke også et tweet fra en journalist tidligere, om et eller andet, men at det ikke var sikkert vi fik det vi ville..? Det var måske ham her...
        Jo sådan et tweet var der. Men mener det lød som mere end en mulighed. Men husker det ikke 100% sikkert
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Nej fik vidst ikke læst det. Selvom handlen ser død ud svarer jeg gerne hvis du lige poster indlægget igen :)
          http://www.transfermarkt.com/aiden-m...33/verein/1035

          Det er altså, objektivt set, ikke imponerende ... og mon dog han er blevet bedre siden.
          At han så ikke kommer, gør jo ikke den konkrete debat mindre relevant ... tænker jeg.
          Altså om den ene eller den anden er god nok og på hvilket grundlag de skal vurderes ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Vi er meget tilfredse med den trup vi har.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg anser dig heller ikke for værende en med et lavt debatniveau normalt. Jeg synes bare, at vi skal lade være med at slå hinanden i hartkorn som sortseere eller jubeloptimister, bare fordi at vi er uenige med hinanden. Du er velkommen til at fortælle mig, at jeg er negativ og tager fejl i dette tilfælde, ligesom at jeg kan fortælle dig, at jeg synes du er naiv. Der er bare ingen grund til at putte folk i en kasse der hedder "Der er intet der vil gøre dig tilfreds" eller "du æder alt råt og ukritisk" især når det ikke passer.

              Men når folk skriver noget provokerende, provokerer jeg gerne igen den anden vej.
              Det er fair nok. Jeg har en del gange hørt at jeg virker provokerende i mine indlæg. Det kan jeg så sige ikke er med vilje. Jeg er meget passioneret omkring OB, men jeg prøver at være rolig.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Vi er meget tilfredse med den trup vi har.
                Ja, og McGeady var sikkert det "ekstraordinære" man var åben for. Om der så er mere i den retning, er jo uvist. Med 5 timer tilbage, tvivler jeg på det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Ja, og McGeady var sikkert det "ekstraordinære" man var åben for. Om der så er mere i den retning, er jo uvist. Med 5 timer tilbage, tvivler jeg på det.
                  Jeg forventer ikke der kommer noget ind.

                  Comment


                    McGeady er død

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-en-doed-sild

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Ja, og McGeady var sikkert det "ekstraordinære" man var åben for. Om der så er mere i den retning, er jo uvist. Med 5 timer tilbage, tvivler jeg på det.
                      Next up: Freddy Adu :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        ...
                        Nogen decideret kreativ spiller ift. at drive spillet og sætte medspillerne op, får vi altså ikke. Det synes jeg stadig bør være 1. prioritet, hvis der skal noget ind.
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        ...
                        men det skal ikke afholde mig fra at have en mening om en spiller, som jeg faktisk har set spille mange gange.
                        Hold da op et selvmål. Nu har jeg fulgt Celtic tæt i mange år og hvis du rent faktisk har set manden mange gange, ville du også vide, at hans styrker netop er, at han kan drive spillet og sætte medspillere op.

                        Comment


                          Erik Larsen er med i transfer tv... måske der kommer lidt korn om hvordan det foregår sådan en dag her, eller lidt anekdoter fra dagene med de store OB handler...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Hvem ved om Aiden overhovedet har været et emne... Det var godt nok hurtigt den blev vippet ned igen...

                            Måske er CV kriteriet ikke så højt, så hvem ved om der venter andet/dukker andet op...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              http://www.transfermarkt.com/aiden-m...33/verein/1035

                              Det er altså, objektivt set, ikke imponerende ... og mon dog han er blevet bedre siden.
                              At han så ikke kommer, gør jo ikke den konkrete debat mindre relevant ... tænker jeg.
                              Altså om den ene eller den anden er god nok og på hvilket grundlag de skal vurderes ...
                              Det indlæg må jeg have overset. Nej det er ikke imponerende på nogen måde, men stadig en halv sæson med 13 kampe. Det er jo tæt på gammelt Superliga niveau trods alt. Men for en mand med hans CV er det langt fra prangende. Det betyder dog ikke at han ikke kunne have gjort det godt i Superligaen, men det får vi nok aldrig svar på.

                              Jeg synes at det er svært at lave en facit liste for hvornår man er god nok. Det håber jeg at både du og jeg, samt de fleste her på forum, kan blive nogenlunde enige om. En mand med det CV som han har og som trods alt er landsholds aktuel og været med ved en for dem positiv slutrunde, han bør modtages positivt trods en til to små skidte sæsoner. Men vi har jo alle ret engang i mellem, som vi også tager grueligt fejl. Sådan havde jeg det med Koval og Lado. Lado troede jeg på selvom han ikke passede ind i spillestillen (og så skuffede han også generelt). Koval var der noget lunkent ved. Gik fra ingen tid fra Ch.l. til et satteilt-hold og røg usikkert videre til Superligaen.
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                                Hold da op et selvmål. Nu har jeg fulgt Celtic tæt i mange år og hvis du rent faktisk har set manden mange gange, ville du også vide, at hans styrker netop er, at han kan drive spillet og sætte medspillere op.
                                Nå, det er jeg så lodret uenig i. Han har et godt drev med bolden på kanten, og kan sagtens finde sine medspillere i boksen, men nogen kreatør, dygtig relationsspiller og dygtig pasningsspiller er han ved gud ikke. Han kan slet ikke på samme måde som en Falk, Kusk eller Thomsen drive med bolden både fra kanten og centralt, og se de fremadrettede pasningslinjer og slå de afleveringer, som de kan.

                                Hvis du mener, at han kan det, er det da noget af et selvmål, at du vælger at diskutere det, da du tydeligvis ikke har megen fodboldforstand i så fald.

                                Comment

                                Working...
                                X