Oprindeligt indsendt af Printzlau
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sidste transferdag 31/8-2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægUpdate fra Davidsen
Martin Davidsen @mpbdavidsen 2 min.for 2 minutter siden
@Badefar @TV3Schroder @MortenBHojgaard @SkggrOvrAadalen Vent med at gå i seng. Mere kan jeg ikke sige lige nu.
Det er bestemt ikke sikkert, at der sker noget i OB. Men måske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlægNår du nu ikke kan bunde, hvorfor bliver du så ved?
Der er forskel på at være kreativ og så at kunne sætte fart med bolden på kanten ...
Borring er et godt eksempel og han er bestemt ikke kreativ.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPå 17 min gik Davidsen fra den øverst til den nederst. Så er man da dækket ind :)
Det er bestemt ikke sikkert, at der sker noget i OB. Men måske.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen så er man jo dækket ind på alle fronter :)
Enten handler OB, eller også gør de ikke ...
Venlig hilsen
M.D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNæsten ligeså cute som at tro på, at Jesper Hansen faktisk er en dygtig sportsdirektør. Men alle bliver jo klogere en dag, det gør ikke noget, at det er i forskellige tempi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNiveau?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment