Nå, men han spiller da landskamp i aften, eller er jo da i hvert fald med i truppen, så det kan da være vi kan få den nuværende form at se... der må jo være et eller andet...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sidste transferdag 31/8-2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægååhhh er det det. ved du hvad sådan skriver vi vidst alle om hvordan vi ser andre skriver. Så må jeg sige at dette forum er fyldt med falske indlæg, inklusiv dine egne.
Comment
-
En mand med 85 landskampe for Irland, som stadig er landsholdsaktuel og som er hurtig og udfordrende, kan jeg kun hilse velkomment. Det vidner om kvalitet, og er lige den type jeg har efterspurgt siden Falk valgte at stoppe i OB. Om han så har kørt sig selv helt ned de sidste par år, ud fra de facts de største kritikere har smidt på bordet herinde, ved jeg ikke. Jeg har ikke set ham de sidste par år, så skal ikke kunne sige om han har været lidt skadesplaget, været fejlcastet i Sheffield eller bare har opgivet håbet. Jeg må tro på min klub, hvis de lander ham, har tjekket op på den slags, således vi får en topmotiveret irsk landsholdsspiller i truppen, for så vil det uden tvivl blive en forstærkning, simpelthen fordi han har kompetencer som ingen andre i truppen besidder
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej selvfølgelig kan han falde igennem, men han var med ved EM så helt væk er han nok ikke. Det er ok at være kritisk men der må der være en grænse eller?
Og ender det med en leje aftale så må det snart være slut med JHs evindelige "man kan hente bedre spillere sidst i vinduet" taktik...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMen hvis vi to skal have en bare nogenlunde saglig diskussion, så hjælper dig ikke, at du giver mig en hat på der hedder "Alle er dårlige, uanset om de er 2. divisions eller landsholdsspillere".
Jeg tager gerne en debat med dig og alle andre. Hvis du eller andre ikke har lyst er det jo op til jer.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægkender ham ikke - spilleren i sig selv lyder for så vidt glimrende. Bliver bekymret når andre der kender mere til ham ikke mener han passer ind - og især når der nævnes lejeaftaler - dem orker jeg simpelthen ikke flere af.
Og ender det med en leje aftale så må det snart være slut med JHs evindelige "man kan hente bedre spillere sidst i vinduet" taktik...
Jeg ønsker heller ikke leje aftaler, men hvis en spiller af denne kaliber, som han ser ud på papiret, er en mulighed så bør vi tage den for at forstærke truppen. Jeg tænker også at hvis det kan løsne op eller ligefrem løse vores offensive problemer at leje ham, så lever jeg med det. Jeg vil gerne tilføje at når vi eksempelvis ser på Cornelius der floppede i PL for vildt, er jo mere end god nok til Superligaen. Det tænker jeg også at McGeady er.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægAltså kampe for 2,5 måned siden?
Han er jo også udtaget til aftenens kamp. Han kan selvfølgelig være en Bendtner, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vælger at tro at når en mand udtages til landsholdet så er han god nok til det, og er man god nok til Irlands landshold er der en rimelig chance for at man er god nok til OB og Superligaen.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHan er jo også udtaget til aftenens kamp. Han kan selvfølgelig være en Bendtner, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vælger at tro at når en mand udtages til landsholdet så er han god nok til det, og er man god nok til Irlands landshold er der en rimelig chance for at man er god nok til OB og Superligaen.
Jeg ønsker heller ikke leje aftaler, men hvis en spiller af denne kaliber, som han ser ud på papiret, er en mulighed så bør vi tage den for at forstærke truppen. Jeg tænker også at hvis det kan løsne op eller ligefrem løse vores offensive problemer at leje ham, så lever jeg med det. Jeg vil gerne tilføje at når vi eksempelvis ser på Cornelius der floppede i PL for vildt, er jo mere end god nok til Superligaen. Det tænker jeg også at McGeady er.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment