Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nå, men han spiller da landskamp i aften, eller er jo da i hvert fald med i truppen, så det kan da være vi kan få den nuværende form at se... der må jo være et eller andet...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Øhhhhhhhhhh, jo du gør!

      ååhhh er det det. ved du hvad sådan skriver vi vidst alle om hvordan vi ser andre skriver. Så må jeg sige at dette forum er fyldt med falske indlæg, inklusiv dine egne.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        ååhhh er det det. ved du hvad sådan skriver vi vidst alle om hvordan vi ser andre skriver. Så må jeg sige at dette forum er fyldt med falske indlæg, inklusiv dine egne.
        Men hvis vi to skal have en bare nogenlunde saglig diskussion, så hjælper dig ikke, at du giver mig en hat på der hedder "Alle er dårlige, uanset om de er 2. divisions eller landsholdsspillere".

        Comment


          En mand med 85 landskampe for Irland, som stadig er landsholdsaktuel og som er hurtig og udfordrende, kan jeg kun hilse velkomment. Det vidner om kvalitet, og er lige den type jeg har efterspurgt siden Falk valgte at stoppe i OB. Om han så har kørt sig selv helt ned de sidste par år, ud fra de facts de største kritikere har smidt på bordet herinde, ved jeg ikke. Jeg har ikke set ham de sidste par år, så skal ikke kunne sige om han har været lidt skadesplaget, været fejlcastet i Sheffield eller bare har opgivet håbet. Jeg må tro på min klub, hvis de lander ham, har tjekket op på den slags, således vi får en topmotiveret irsk landsholdsspiller i truppen, for så vil det uden tvivl blive en forstærkning, simpelthen fordi han har kompetencer som ingen andre i truppen besidder

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Nej selvfølgelig kan han falde igennem, men han var med ved EM så helt væk er han nok ikke. Det er ok at være kritisk men der må der være en grænse eller?
            kender ham ikke - spilleren i sig selv lyder for så vidt glimrende. Bliver bekymret når andre der kender mere til ham ikke mener han passer ind - og især når der nævnes lejeaftaler - dem orker jeg simpelthen ikke flere af.

            Og ender det med en leje aftale så må det snart være slut med JHs evindelige "man kan hente bedre spillere sidst i vinduet" taktik...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Har lige kigget på deres EM kampe. ham blev skiftet ind i alle 3 gruppekampe. Kun få minutter i første kamp, men ca 20 i de 2 andre.
              Altså kampe for 2,5 måned siden?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Men hvis vi to skal have en bare nogenlunde saglig diskussion, så hjælper dig ikke, at du giver mig en hat på der hedder "Alle er dårlige, uanset om de er 2. divisions eller landsholdsspillere".
                Jeg synes jeg er rimelig saglig. Kig du bare i dagens tråde og der har den med 1-2 division være nævnt nogle gange som det også er de seneste dage. Jeg hænger ingen specifikt ud. Jeg står inde for hvad jeg skriver og jeg tænker at alle andre står inde for det de skriver.

                Jeg tager gerne en debat med dig og alle andre. Hvis du eller andre ikke har lyst er det jo op til jer.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Altså kampe for 2,5 måned siden?
                  Ej, please styr dig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    kender ham ikke - spilleren i sig selv lyder for så vidt glimrende. Bliver bekymret når andre der kender mere til ham ikke mener han passer ind - og især når der nævnes lejeaftaler - dem orker jeg simpelthen ikke flere af.

                    Og ender det med en leje aftale så må det snart være slut med JHs evindelige "man kan hente bedre spillere sidst i vinduet" taktik...
                    Han er jo også udtaget til aftenens kamp. Han kan selvfølgelig være en Bendtner, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vælger at tro at når en mand udtages til landsholdet så er han god nok til det, og er man god nok til Irlands landshold er der en rimelig chance for at man er god nok til OB og Superligaen.

                    Jeg ønsker heller ikke leje aftaler, men hvis en spiller af denne kaliber, som han ser ud på papiret, er en mulighed så bør vi tage den for at forstærke truppen. Jeg tænker også at hvis det kan løsne op eller ligefrem løse vores offensive problemer at leje ham, så lever jeg med det. Jeg vil gerne tilføje at når vi eksempelvis ser på Cornelius der floppede i PL for vildt, er jo mere end god nok til Superligaen. Det tænker jeg også at McGeady er.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Ej, please styr dig.
                      I følge tipsbladet, så er den handel død. Håber godt nok de har andre på Blokken.

                      Comment


                        Nå, vi kan godt holde fred... det lyder ikke til Aiden kommer, ifølge Twitter folket...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Altså kampe for 2,5 måned siden?
                          Hov jeg smed svaret til dig i et andet indlæg ;)

                          Han er jo også udtaget til aftenens kamp. Han kan selvfølgelig være en Bendtner, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vælger at tro at når en mand udtages til landsholdet så er han god nok til det, og er man god nok til Irlands landshold er der en rimelig chance for at man er god nok til OB og Superligaen.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Han er jo også udtaget til aftenens kamp. Han kan selvfølgelig være en Bendtner, det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vælger at tro at når en mand udtages til landsholdet så er han god nok til det, og er man god nok til Irlands landshold er der en rimelig chance for at man er god nok til OB og Superligaen.

                            Jeg ønsker heller ikke leje aftaler, men hvis en spiller af denne kaliber, som han ser ud på papiret, er en mulighed så bør vi tage den for at forstærke truppen. Jeg tænker også at hvis det kan løsne op eller ligefrem løse vores offensive problemer at leje ham, så lever jeg med det. Jeg vil gerne tilføje at når vi eksempelvis ser på Cornelius der floppede i PL for vildt, er jo mere end god nok til Superligaen. Det tænker jeg også at McGeady er.
                            Fik du læst mit link og hvad tænker du om det sidste år, i den næstbedste engelske række?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Var der ikke også et tweet fra en journalist tidligere, om et eller andet, men at det ikke var sikkert vi fik det vi ville..? Det var måske ham her...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Jep den ser død ud :/

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-en-doed-sild
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X