Hørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
Lav den målsætning om, prompte. Det her bliver jo en mellemsæson.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEnig. Hvis det er rigtigt så er det jo første tegn på, at virkeligheden forsøger at indhente ønsketænkningen. Men vi ved jo ikke rigtigt, om det faktisk er rigtigt. Jeg vil dog sige, at det skulle være underligt, hvis der ikke var én eller to eller flere af sponsorerne, der har øjne i hovedet.
Lav den målsætning om, prompte. Det her bliver jo en mellemsæson.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægMan kunne også bruge de sidste dage af transfervinduet til at sammensætte en trup, der er god nok. Hvis vi flytter vores bedste spiller i mine øjne, Tværskov, op på midtbanen mod Horsens på grund af én enkelt skade, så forstår jeg fuldt ud, at man trækker sit sponsorat. Jeg fortalte tidligere herinde om en sponsor, der oprindeligt tegnede deres sponsorat, for at tage kunder med ud i V.I.P, men der er ikke længere nogen kunder, som gider med derud. De har dog alligevel ikke overvejet at trække sig, endnu i hvert fald.
Det er mit indtryk. Vi har brug for at disse folk ikke mandag efter mandag siger "Typisk OB" og beder mig om at tage min OB kasket af, skønt disse uden tvivl har sympati for OB og har set kampe. Men vil ikke bruge penge på os, med mindre de får noget ordentligt at se. Og det tvivler jeg sgu på de får i denne sæson.
Glæder mig til at blive modbevist af den selvsikre sportslige ledelse.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægHar lige prøvet at få uddybet den med sponsoren der har trukket sig. Skulle angiveligt være i 300k klassen/år. Vigtigt at få med.
Comment
-
Jeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..
Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..
Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys
Comment
-
En sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEn sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEn anden væsentlig forskel er, at Haysen har noget at have det i, når han mener truppen er stærk nok. Det er jo den trup, der fik sølv sidste år og var 10 minutter fra at sende Sparta Prag ud af Europa League og spille sig selv i gruppespillet i klubbens europæiske debut-sæson. Et væsentligt stærkere udgangspunkt for en sportsdirektør end det Jesper Hansen har at udtale sig efter, imo.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOgså det. Jeg forsøgte dog mest at fremhæve hvordan man kan sige det samme som JH siger, bare på en meget klogere måde ift fans, sponsorer og omverden generelt
Aktuelle formnedgange og/eller skadesproblemer kombineret med en mildt sagt elendig start for én eller flere af indkøbene har det med at få skeptiske fans til at blive mere skeptiske; og muligheden for at man får mere syn for sagen i dag mod Horsens ligger desværre også for. Men uanset så håber jeg vi smadrer Horsens. For jeg håber vi vinder hver eneste kamp, vi spiller, også selv om et nederlag ville være foder til min egen teori om, at der ikke er styr på en s... i det sportslige set-up.
Så for Guds skyld, lad mig ikke få ret; bliv bedre! Please.
Comment
Comment