Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      Hørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
      Æv, håber satme ikke en negativ dominoeffekt er under opsejling.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
        Hørte lige nede i OB idag, at en sponsor har trukket sig pga mankoen mellem de udmeldinger vores sportschef og cheftræner har meldt ud kontra virkeligheden.
        Jamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
          Kan godt ske du har en pointe. For mit eget vedkommende har jeg nok forliget mig med JH's stil ovenpå alt det ævlebævle fra først Thomas Christensen og siden Plabre Poul.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Jamen det måtte jo komme . Ikke overraskende og noget jeg har frygtet og argumenteret for flere gange når " Komiske Ali " har kommet med sine meldinger om tilfredshed med truppen osv . Skræmmende at nogle herinde stadig ikke kan se at de meldinger er skadeligt for klubben .
            Enig. Hvis det er rigtigt så er det jo første tegn på, at virkeligheden forsøger at indhente ønsketænkningen. Men vi ved jo ikke rigtigt, om det faktisk er rigtigt. Jeg vil dog sige, at det skulle være underligt, hvis der ikke var én eller to eller flere af sponsorerne, der har øjne i hovedet.

            Lav den målsætning om, prompte. Det her bliver jo en mellemsæson.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Enig. Hvis det er rigtigt så er det jo første tegn på, at virkeligheden forsøger at indhente ønsketænkningen. Men vi ved jo ikke rigtigt, om det faktisk er rigtigt. Jeg vil dog sige, at det skulle være underligt, hvis der ikke var én eller to eller flere af sponsorerne, der har øjne i hovedet.

              Lav den målsætning om, prompte. Det her bliver jo en mellemsæson.

              MvH ChrisOB
              Man kunne også bruge de sidste dage af transfervinduet til at sammensætte en trup, der er god nok. Hvis vi flytter vores bedste spiller i mine øjne, Tværskov, op på midtbanen mod Horsens på grund af én enkelt skade, så forstår jeg fuldt ud, at man trækker sit sponsorat. Jeg fortalte tidligere herinde om en sponsor, der oprindeligt tegnede deres sponsorat, for at tage kunder med ud i V.I.P, men der er ikke længere nogen kunder, som gider med derud. De har dog alligevel ikke overvejet at trække sig, endnu i hvert fald.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Man kunne også bruge de sidste dage af transfervinduet til at sammensætte en trup, der er god nok. Hvis vi flytter vores bedste spiller i mine øjne, Tværskov, op på midtbanen mod Horsens på grund af én enkelt skade, så forstår jeg fuldt ud, at man trækker sit sponsorat. Jeg fortalte tidligere herinde om en sponsor, der oprindeligt tegnede deres sponsorat, for at tage kunder med ud i V.I.P, men der er ikke længere nogen kunder, som gider med derud. De har dog alligevel ikke overvejet at trække sig, endnu i hvert fald.
                Ledelsen synes jo truppen er god nok og har malet sig op i et hjørne. Vi får intet med mindre noget falder ned i skødet på os. Med hensyn til det sidste, så er det jo en gammel historie med OB. Hvis vi havde et ordentligt produkt, så vil folk altså dukke op. Så vil de personer på mit arbejde, der interesseret spørger til, hvad jeg synes om OBs præstation mandag efter mandag komme på stadion. Men når man kun spiller 0-0 på hjemmebane mod en oprykker foran 10.000 tilskuere, så falder hammeren. Så er de da ligeglade med at "oprykkerhold er svære at spille imod" og "vi manglede bare at score". De er ligeglade med om vi har mange nye spillere og dermed udfordringer. De vil ha saft og kraft - og sejre. Flere af de ældre vil heller ikke ha nipseri og såkaldt kontrol.

                Det er mit indtryk. Vi har brug for at disse folk ikke mandag efter mandag siger "Typisk OB" og beder mig om at tage min OB kasket af, skønt disse uden tvivl har sympati for OB og har set kampe. Men vil ikke bruge penge på os, med mindre de får noget ordentligt at se. Og det tvivler jeg sgu på de får i denne sæson.

                Glæder mig til at blive modbevist af den selvsikre sportslige ledelse.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Har lige prøvet at få uddybet den med sponsoren der har trukket sig. Skulle angiveligt være i 300k klassen/år. Vigtigt at få med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                    Har lige prøvet at få uddybet den med sponsoren der har trukket sig. Skulle angiveligt være i 300k klassen/år. Vigtigt at få med.
                    Hvilket ikke er en helt uvæsentlig post. Domino effekten kan man jo frygte, og så nytter det jo ikke at lukke øjnene og holde sig for ørerne. Der skal ske noget mere visionært.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Jeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..

                      Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
                      OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..

                        Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
                        OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys
                        Det forstår jeg ikke, både JH og KN har sagt, at de er tilfredse, så burde folk da vælte ind på stadion i ren fryd.

                        Comment


                          En sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            En sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/
                            En anden væsentlig forskel er, at Haysen har noget at have det i, når han mener truppen er stærk nok. Det er jo den trup, der fik sølv sidste år og var 10 minutter fra at sende Sparta Prag ud af Europa League og spille sig selv i gruppespillet i klubbens europæiske debut-sæson. Et væsentligt stærkere udgangspunkt for en sportsdirektør end det Jesper Hansen har at udtale sig efter, imo.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              En anden væsentlig forskel er, at Haysen har noget at have det i, når han mener truppen er stærk nok. Det er jo den trup, der fik sølv sidste år og var 10 minutter fra at sende Sparta Prag ud af Europa League og spille sig selv i gruppespillet i klubbens europæiske debut-sæson. Et væsentligt stærkere udgangspunkt for en sportsdirektør end det Jesper Hansen har at udtale sig efter, imo.

                              MvH ChrisOB
                              Også det. Jeg forsøgte dog mest at fremhæve hvordan man kan sige det samme som JH siger, bare på en meget klogere måde ift fans, sponsorer og omverden generelt

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Også det. Jeg forsøgte dog mest at fremhæve hvordan man kan sige det samme som JH siger, bare på en meget klogere måde ift fans, sponsorer og omverden generelt
                                Jeg synes, som sådan, at der ikke er ret meget forskel i måden; den her diskussion handler om hvor vidt, der rent faktisk er backing bag både ambition og fastholdelsen af ambitionen. Det synes jeg, personligt, der ikke er; men sportsdirektøren er sikker i sin sag og har valgt den mediestrategi; som han nu ikke kan bakke ud af, uden at fremstå som en mand, der vist nok lige har haft et liiiidt for optimistisk view på truppens udformning, styrke og potentiale.

                                Aktuelle formnedgange og/eller skadesproblemer kombineret med en mildt sagt elendig start for én eller flere af indkøbene har det med at få skeptiske fans til at blive mere skeptiske; og muligheden for at man får mere syn for sagen i dag mod Horsens ligger desværre også for. Men uanset så håber jeg vi smadrer Horsens. For jeg håber vi vinder hver eneste kamp, vi spiller, også selv om et nederlag ville være foder til min egen teori om, at der ikke er styr på en s... i det sportslige set-up.

                                Så for Guds skyld, lad mig ikke få ret; bliv bedre! Please.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X