Kender kun Robert Skov lidt, men for en gangs skyld kommer Niels da med lidt som tyder på han rent faktisk har været ude at se lidt bold og vurderet på lidt selv. Ham fra Vejle og ham fra B93 er da ikke copypaste herinde fra, så når det nu skal være, så om ikke ros for forslagene, men så ros for at det virker som lidt selvstændigt "arbejde"
3. Frederik Tingager
4. Hallgrimur Jonasson
5. Lasse Nielsen .........Afløses af KEP
8. Mohamed El-Makrini
9. Rasmus Falk ..........Afløses af Joan
10. Rasmus Festersen
13. Sten Grytebust
14. Jens Jakob Thomasen
15. Izunna Uzochukwu
18. Azer B ....................Mangler
19. Mikkel Desler
20. Jacob Barrett
21. Mathias Greve
22. Ari Skulason ...........Afløses af Joao P?
24. Oliver Lund
25. Maksym Koval ........Afløses af Falkes
26. Yao
28. Anders K. Jacobsen
Truppen til i morgen med kun 2 skader
Der bliver altså kamp om pladserne næste år. Nogen der ville være sikre nu ender med slet ikke at kunne komme med blandt de bedste
Tverskov plus 1-3 nye mangler stadig at blive sat ind i 18 mandstruppen
Lige pludselig bliver der plads til skader og karantæner
Joan kan jo på ingen måde afløse Falk, niveauforskellen er gigantisk.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Han er venstrebenet (og det skulle eftersigende være skruet ganske fornuftigt på), og han har kontrakt til sommeren 2017
så er han vel ikke "støbt" til KNs ideer om vk'er, han foretrækker dem med styrken i højrebenet så der letter kan trækkes ind i banen for at gøre plads til en løbestærk back.
så er han vel ikke "støbt" til KNs ideer om vk'er, han foretrækker dem med styrken i højrebenet så der letter kan trækkes ind i banen for at gøre plads til en løbestærk back.
Kent har også kaldt ham angriber i forbindelse med seneste kamp.
Jeg kan godt se Fellah i OB på vk som trækker ind i banen. Han er beskrevet som han behersker alle offensive pladser, så han må have 2 "gode ben". Jeg har ikke nogen fornemmelse af hvor god han er til returløb osv.
Jeg tror chancen/risikoen, alt efter temprament, er stor for han havner her, men Norge er sikkert også en god mulighed for ham. Jeg læste et sted at hvis han bliver i DK, så spiller han i OB, mens der ingen afklaring var hvis han søger mod hjemlandet
Jeg kan godt se Fellah i OB på vk som trækker ind i banen. Han er beskrevet som han behersker alle offensive pladser, så han må have 2 "gode ben". Jeg har ikke nogen fornemmelse af hvor god han er til returløb osv.
Jeg tror chancen/risikoen, alt efter temprament, er stor for han havner her, men Norge er sikkert også en god mulighed for ham. Jeg læste et sted at hvis han bliver i DK, så spiller han i OB, mens der ingen afklaring var hvis han søger mod hjemlandet
Rasmus Falk har 5 mål og 9 assistent indtil videre, hvorimod Muhammed Felah har 0 mål og 2 assistent.
Hvis ledelsen ikke henter en kvalificeret afløser for Falk, med nogenlunde samme statistik med assist og mål, så ser jeg os ikke i top 6 næste sæson.
Fellah er meget skadet, og ham mener jeg ikke vi skal bruge krudt på. Lad ham bare rejse hjem til en bundklub i Norge.
Comment