Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er helt på linie med Sheed omkring Cavric. Han virker som en humørspiller, der ikke har bevist nok til, at man skal tage sådan en type ind.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Er helt på linie med Sheed omkring Cavric. Han virker som en humørspiller, der ikke har bevist nok til, at man skal tage sådan en type ind.
      Muligvis ikke. Men det fodboldmæssige potentiale er der og det er en lign fodboldspiller vi skal bruge IMO

      Comment


        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...paa-mere-elez/

        AGF har til gengæld sagt farvel til offensivspilleren Aleksandar Cavric, som Riddersholm kalder en umoden spiller med et kæmpestort talent og potentiale.


        I har nok ret. Kent vil rive ham midt over efter få uger

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...paa-mere-elez/

          AGF har til gengæld sagt farvel til offensivspilleren Aleksandar Cavric, som Riddersholm kalder en umoden spiller med et kæmpestort talent og potentiale.


          I har nok ret. Kent vil rive ham midt over efter få uger
          umoden med stort potentiale...det lyder præcis som Emil var.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/r...paa-mere-elez/

            AGF har til gengæld sagt farvel til offensivspilleren Aleksandar Cavric, som Riddersholm kalder en umoden spiller med et kæmpestort talent og potentiale.


            I har nok ret. Kent vil rive ham midt over efter få uger
            Eller netop formå at forstå ham og få ham til at præstere ...
            Jeg tænker ikke at Kent er den ringeste pædagog i suppen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Jønsson fra AaB spiller centralt idag på midten og gør altså en god figur. Jeg syntes bestemt at han ligner en mulighed i den forfatning han er i nu..
              Kunne godt se ham erstatte Azer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jønsson fra AaB spiller centralt idag på midten og gør altså en god figur. Jeg syntes bestemt at han ligner en mulighed i den forfatning han er i nu..
                Kunne godt se ham erstatte Azer
                Er ret sikker på han startede på højre kant. Har ikke lige fulgt med i anden halvleg, men hvis han er rykket ind centralt tror jeg først det var efter 64 minutter hvor Børsting kom ind for Abildgaard.

                Umiddelbart ser jeg ham ikke som centralt midt (uden jeg dog kan udelukke det), men kunne sagtens se ham passe ind på en af vores kanter. Han er en god spiller og ser ham klart som en af de mere oplagte emner nu hvor det ikke er lykkedes AaB at forlænge og jeg forventer vi henter minimum en kantspiller ind.

                Og så er han også en kompetent reserve til angrebet.

                Jeg ville have det meget bedre med det hvis vi henter ham ind fremfor for Fellah!
                Last edited by Agbre; 12-05-2016, 20:55.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Er ret sikker på han startede på højre kant. Har ikke lige fulgt med i anden halvleg, men hvis han er rykket ind centralt tror jeg først det var efter 64 minutter hvor Børsting kom ind for Abildgaard.

                  Umiddelbart ser jeg ham ikke som centralt midt (uden jeg dog kan udelukke det), men kunne sagtens se ham passe ind på en af vores kanter. Han er en god spiller og ser ham klart som en af de mere oplagte emner nu hvor det ikke er lykkedes AaB at forlænge og jeg forventer vi henter minimum en kantspiller ind.

                  Og så er han bestemt en kompetent reserve til angrebet.
                  Muligt at det kun var de sidste 30 min. Men god var han derinde. Foreslår ham selvfølgelig også fordi han er fleksibel, transferfri og en spiller som Kent selv hentede i sin tid

                  Comment


                    Lyder som en vi godt kunne have brugt

                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...ve-aab-profil/

                    Comment


                      Tipsbladet spekulerer i sportschef opgaver til sommer i superligaen og nævner at Thorborg måske åbner lidt for kassen

                      http://tipsbladet.dk/blog/troels-bag...d-koebe-klasse

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Lyder som en vi godt kunne have brugt

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...ve-aab-profil/
                        et mål i 18 kampe som kant .. Tror Ari gør det bedre ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Tipsbladet spekulerer i sportschef opgaver til sommer i superligaen og nævner at Thorborg måske åbner lidt for kassen

                          http://tipsbladet.dk/blog/troels-bag...d-koebe-klasse
                          "
                          Jeg håber, de tre rigeste klubber FC København, Brøndby IF og FC Midtjylland bruger de frigivne lønkroner og spillersalg på at finde ægte profiler, der fra start gør en forskel i de europæiske kampe og i ligaen – det trænger vi til "

                          Er det de 4 mill BIF lige har lånt der gør den til en af de tre rigeste ?
                          :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            "
                            Jeg håber, de tre rigeste klubber FC København, Brøndby IF og FC Midtjylland bruger de frigivne lønkroner og spillersalg på at finde ægte profiler, der fra start gør en forskel i de europæiske kampe og i ligaen – det trænger vi til "

                            Er det de 4 mill BIF lige har lånt der gør den til en af de tre rigeste ?
                            :-)
                            det er et spørgsmål om likviditet ... Rigdom er formue og i virksomhedsregi måles den på egenkapitalen... Og der er de vel stadig blandt de største?
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              det er et spørgsmål om likviditet ... Rigdom er formue og i virksomhedsregi måles den på egenkapitalen... Og der er de vel stadig blandt de største?
                              Små 50 millioner må dog alligevel være et stykke efter FCM og i hvert fald FCK.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                et mål i 18 kampe som kant .. Tror Ari gør det bedre ..
                                Nu er mål jo ikke alt. Han skulle lave en masse assists.. Men vi må se

                                Comment

                                Working...
                                X