Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jamen det er også fint at du tvivler på hvordan han reelt set har det med OB i dag, men faktum er at han og familien har haft et anstrengt forhold til klubben. Selvom manden er blevet 31 år, er der ingen garanti for at han lægger sådan noget bag sig - Jeg kender en del på 30 og ældre end det, som stadigvæk har sådan en mentalitet, især i fodboldmiljøet.

    Jeg synes Martin Vingaard er en rigtig dygtig spiller, men jeg synes ikke det klæder klubben at have sådan en ansat, som potentielt ikke vil det bedste for klubben. - Jeg ville ikke tage chancen, for at pludselig stå med endnu en emil larsen, eller utaka som dør ud i projektet før deres kontrakter er udløbet. Jeg tror nu nok at Vingaard er voksen og professionel nok til at agere anderledes, men chancen ville jeg ikke tage, men det er bare min mening - Så god er han heller ikke, at vi ikke kan finde en spiller på hans niveau eller over.

    Sådan er vi forskellige. Vi må se om han kommer forbi ådalen om et par uger :)
    Jeg er helt med på at der sagtens kan være en masse følelser i forholdet B1913/OB og det kan sagtens være Vingaard falder fra på den konto. Jeg har bare en fornemmelse af at Martin ikke er så negativ ifht OB og jeg kunne godt forestille mig at Kent kunne få en masse rigtig godt ud af Martin Vingaard. Han kan sagtens have 3-4 rigtig gode år i sig endnu, hvis han kommer på det rigtige hold (OB) med den helt rigtige træner (Kent)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Jeg er helt med på at der sagtens kan være en masse følelser i forholdet B1913/OB og det kan sagtens være Vingaard falder fra på den konto. Jeg har bare en fornemmelse af at Martin ikke er så negativ ifht OB og jeg kunne godt forestille mig at Kent kunne få en masse rigtig godt ud af Martin Vingaard. Han kan sagtens have 3-4 rigtig gode år i sig endnu, hvis han kommer på det rigtige hold (OB) med den helt rigtige træner (Kent)
      Vingaard har ofte hånligt jublet ud til os ob-tilhængere, når han har scoret imod os, specielt i OB-tiden. Tror altid det har føltes ekstra fedt for ham, at gøre det onde ved os.
      Om hadet er blevet mindre hidsigt med årene ved jeg ikke, men der er vidst ikke megen tvivl om det finder sted i et eller andet omfang

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Jeg er helt med på at der sagtens kan være en masse følelser i forholdet B1913/OB og det kan sagtens være Vingaard falder fra på den konto. Jeg har bare en fornemmelse af at Martin ikke er så negativ ifht OB og jeg kunne godt forestille mig at Kent kunne få en masse rigtig godt ud af Martin Vingaard. Han kan sagtens have 3-4 rigtig gode år i sig endnu, hvis han kommer på det rigtige hold (OB) med den helt rigtige træner (Kent)
        Jeg kan ikke se Vingaard være et skridt op. Han ser ældre ud på banen end sine 31 år. Hans alvorlige skader har stækket ham. Han går alt for sjældent forrest for FCN, og er ikke specielt stærk i duelspillet, eller specielt chanceskabende. Han har scoret ét mål, og lavet fire assists i 29 kampe i denne sæson. Det er ikke prangende for en 8'er.

        Den spiller der brændte så klart i starten af sin FCK-tid ser ud til at være væk. Jeg tror ikke på ham.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          BT vurderer OB til at slutte lige uden for slutspil næste sæson

          http://www.bt.dk/superligaen/dommen-...n-nye-struktur

          Pænt useriøst at lave denne her allerede nu når ingen ved hvordan de forskellige klubbers trupper ser ud.. Men måske også lige sent nok at lave den når vinduet lukker og en del kampe allerede er spillet

          Comment


            BIF mulig medalje. De har åbebbart store forventninger til BIF. BIF har jo selv meldt ud de skal have store nedskæringer i truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              BIF mulig medalje. De har åbebbart store forventninger til BIF. BIF har jo selv meldt ud de skal have store nedskæringer i truppen
              Hvad havde du regnet med?

              Det er BT, tror ikke du finder en avis der elsker BIF mere end BT.

              Man kan desværre ikke tage ret meget fra BT seriøst.

              Comment


                Haddi tror på top 4 næste sæson

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-naeste-saeson

                Comment


                  Med mindre at Haddi måske har hørt noget om at større midler er tilrådighed for JH i sommerens vindue syntes jeg det er en øv udmelding...
                  Den er bare med til at sætte forventninger ekstra op uden der egentlig er belæg for det mht spillermateriale..
                  Men jeg vil da prøve at tage den positive hat på og glæde mig til alle de gode handler vi skal se de næste måneder for at det kan ske

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    BT vurderer OB til at slutte lige uden for slutspil næste sæson

                    http://www.bt.dk/superligaen/dommen-...n-nye-struktur

                    Pænt useriøst at lave denne her allerede nu når ingen ved hvordan de forskellige klubbers trupper ser ud.. Men måske også lige sent nok at lave den når vinduet lukker og en del kampe allerede er spillet
                    Det er åbenlyst ikke nogen særligt stor begavelse der har stået fader til den her artikel. At melde Randers op som den bedste kandidat til bronze, når de mister deres højt respekterede og succesfulde træner, samt deres bundsolide midterforsvar, som med al sandsynlighed er fortid senest til nytår, er sgu rimeligt perspektivløst i mine øjne. Jeg tror ikke en gang, at de kommer med i mesterskabsslutspillet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Hvad havde du regnet med?

                      Det er BT, tror ikke du finder en avis der elsker BIF mere end BT.

                      Man kan desværre ikke tage ret meget fra BT seriøst.
                      Enig i at de har et latterligt Brøndbyfokus, men man skal ikke underkende at deres sportsredaktion indeholder nogle af de rigtig tunge drenge inden for dansk fodboldjournalistik. Når de af og til fjerner deres fokus på hovedstadsområdet synes jeg deres rygter plejer at være ret spot on.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Den forbedring der er til at få øje på i foråret fremfor efteråret er at vi ikke lukkede så mange mål ind .

                        Pointsnit efterår : 1.3
                        Pointsnit forår : 1,4

                        Hvis man kigger på stillingen denne sæson efter 26 kampe så havde nr 6 fået 37 point hvilket er 1,4 point i snit .
                        Hvis det er samme billede næste sæson hvor der forventes større kamp om de 6 øverste pladser så skal vi forbedre os for at ligne den sikre deltager Haddi måske anser os for at være .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Smider lige denne herover fra Kent Nielsen tråden :


                          Der er lagt op til at de to pladser er uddelt på forhånd : FCK og FCM .
                          Så er der fire pladser at slås om for ( som jeg ser det ) AaB , FCN , RFC , AGF , BIF og OB . Sønderjyske og EfB er outsidere .
                          For de fire kommer der nogle spændende kampe som kan samle folk og dermed give penge i kassen og få mere tv-tid og penge .
                          For de to bliver der et antiklimaks hvor man skal ud og spille en række mindre interessante kampe uden den store medie interesse og måske også med dalende interesse for publikum .

                          At et at rækkens " dårlige" hold kan vinde en billet til Europa har jeg svært ved at se skulle gavne dansk fodbold .

                          Jeg tror ikke der skal mange sæsoner til uden for top seks før det bliver umådeligt svært for de pågældende klubber at hente spændende spillere , og jeg tror afstanden op til top seks vil vokse markant ret hurtigt , så vi efterhånden får 4-5 faste deltagere i slutspillet .

                          Jeg deler ikke KN's posetive tilgang , for jeg tror der vil være en ret lille interesse for f.eks kampe som Horsens - Lyngby , OB - SIF i et nedrykningsslutspil . Kan godt forestille mig det bliver svært at lokke hr & fru Fynbo på stadion en søndag kl 13 til en ubetydelig kamp mod Lyngby , især hvis vores nedryknings fare er langt væk .


                          Bliver også spændende at se hvor meget vinderen af nedryknings slutspillet vil satse på Europa kampene fremfor at satse på slutspil , det første fingerpeg får vi i år med Sønderjyske som jeg har som outsider til medaljeslutspil .
                          Egentligt meget enig - dog ikke i det markerede. Synes faktisk at lige nøjagtig den del er rimeligt fair. Husk på at ligaen deles nogenlunde halvejs i sæsonen. I den nuværende form, kan nummer 8 sagtens nå at blande sig i kampen om europaleague pladser. Den mulighed ville de jo være afskåret fra med den nye struktur, hvis ikke denne regel fandtes. Så ville de sådan set kunne spille fantastisk og vinde resten af kampene uden at det rykkede dem nogle steder.
                          Summa summarum: Nummer 8 ved vinterpausen er ikke nødvendigvis ligaens 8. bedste hold set over en hel sæson.

                          SydFyn

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
                            Egentligt meget enig - dog ikke i det markerede. Synes faktisk at lige nøjagtig den del er rimeligt fair. Husk på at ligaen deles nogenlunde halvejs i sæsonen. I den nuværende form, kan nummer 8 sagtens nå at blande sig i kampen om europaleague pladser. Den mulighed ville de jo være afskåret fra med den nye struktur, hvis ikke denne regel fandtes. Så ville de sådan set kunne spille fantastisk og vinde resten af kampene uden at det rykkede dem nogle steder.
                            Summa summarum: Nummer 8 ved vinterpausen er ikke nødvendigvis ligaens 8. bedste hold set over en hel sæson.

                            SydFyn
                            Kan se jeg ikke har formuleret mig helt korrekt , det jeg mener/frygter er at det ikke gavner dansk fodbold ift at lave flere point i Europa som den nye struktur jo også blev solgt på at skulle .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Enig i at de har et latterligt Brøndbyfokus, men man skal ikke underkende at deres sportsredaktion indeholder nogle af de rigtig tunge drenge inden for dansk fodboldjournalistik. Når de af og til fjerner deres fokus på hovedstadsområdet synes jeg deres rygter plejer at være ret spot on.
                              Ja det er muligt.

                              Men jeg mener du stadigvæk at de giver KBH holdene for meget cadeau.
                              Hvis Brøndby slutter til medaljer næste sæson, vil det være lige så stor en overraskelse som SønderjyskE's er i denne.

                              Kan sagtens være vi to ikke er enige om det, men jeg tror simpelthen ikke på Bif de næste to-tre sæsoner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Ja det er muligt.

                                Men jeg mener du stadigvæk at de giver KBH holdene for meget cadeau.
                                Hvis Brøndby slutter til medaljer næste sæson, vil det være lige så stor en overraskelse som SønderjyskE's er i denne.

                                Kan sagtens være vi to ikke er enige om det, men jeg tror simpelthen ikke på Bif de næste to-tre sæsoner.
                                Jeg er helt enig. Tidligere har BIF været reddet af, at de kunne hente dygtige spillere ind, der har hevet det øvrige niveau op (Agger, Kahlenberg, Austin). Nu får de en ny træner, der kræver en speciel type spillere før hans koncept fungerer. Det tager tid og i mellemtiden kan Troels Bech stå og snakke om proces, mens Hjulsager, Ørnskov og Boysen forsøger at ændre deres spillestil til overfaldsfodbold.
                                Good luck til BIF - de er ikke i nærheden af top3 de næste par sæsoner.

                                Comment

                                Working...
                                X