Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Abildtrup og Rasmussens bud på et par unge Falk afløsere

    http://www.fyens.dk/sport/Hvem-skal-...rtikel/2994479
    Kender kun Robert Skov lidt, men for en gangs skyld kommer Niels da med lidt som tyder på han rent faktisk har været ude at se lidt bold og vurderet på lidt selv. Ham fra Vejle og ham fra B93 er da ikke copypaste herinde fra, så når det nu skal være, så om ikke ros for forslagene, men så ros for at det virker som lidt selvstændigt "arbejde"

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      3. Frederik Tingager
      4. Hallgrimur Jonasson
      5. Lasse Nielsen .........Afløses af KEP
      8. Mohamed El-Makrini
      9. Rasmus Falk ..........Afløses af Joan
      10. Rasmus Festersen
      13. Sten Grytebust
      14. Jens Jakob Thomasen
      15. Izunna Uzochukwu
      18. Azer B ....................Mangler
      19. Mikkel Desler
      20. Jacob Barrett
      21. Mathias Greve
      22. Ari Skulason ...........Afløses af Joao P?
      24. Oliver Lund
      25. Maksym Koval ........Afløses af Falkes
      26. Yao
      28. Anders K. Jacobsen

      Truppen til i morgen med kun 2 skader
      Der bliver altså kamp om pladserne næste år. Nogen der ville være sikre nu ender med slet ikke at kunne komme med blandt de bedste
      Tverskov plus 1-3 nye mangler stadig at blive sat ind i 18 mandstruppen
      Lige pludselig bliver der plads til skader og karantæner



      Joan kan jo på ingen måde afløse Falk, niveauforskellen er gigantisk.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Joan kan jo på ingen måde afløse Falk, niveauforskellen er gigantisk.
        Enig. Jeg skrev også mere ud fra hvem der tog hvilkes pladser i 18 mands truppen næste sæson...

        Comment


          Er Yao egentlig venstre- eller højrebenet og hvor længe har vi kontrakt med ham? (Sorry hvis jeg har overset noget åbenlyst).

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Er Yao egentlig venstre- eller højrebenet og hvor længe har vi kontrakt med ham? (Sorry hvis jeg har overset noget åbenlyst).

            MvT
            Han er venstrebenet (og det skulle eftersigende være skruet ganske fornuftigt på), og han har kontrakt til sommeren 2017

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Han er venstrebenet (og det skulle eftersigende være skruet ganske fornuftigt på), og han har kontrakt til sommeren 2017
              Skal skulle vidst nok kunne fyre et projektil af til tider med den venstre pote

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Skal skulle vidst nok kunne fyre et projektil af til tider med den venstre pote
                Man skal bare lade være med at yao med ham ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Han er venstrebenet (og det skulle eftersigende være skruet ganske fornuftigt på), og han har kontrakt til sommeren 2017
                  så er han vel ikke "støbt" til KNs ideer om vk'er, han foretrækker dem med styrken i højrebenet så der letter kan trækkes ind i banen for at gøre plads til en løbestærk back.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    så er han vel ikke "støbt" til KNs ideer om vk'er, han foretrækker dem med styrken i højrebenet så der letter kan trækkes ind i banen for at gøre plads til en løbestærk back.
                    Han kom jo også ind på højre kanten mod Hobro.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      Man skal bare lade være med at yao med ham ;)
                      Yao yao

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        så er han vel ikke "støbt" til KNs ideer om vk'er, han foretrækker dem med styrken i højrebenet så der letter kan trækkes ind i banen for at gøre plads til en løbestærk back.
                        Kent har også kaldt ham angriber i forbindelse med seneste kamp.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Kent har også kaldt ham angriber i forbindelse med seneste kamp.
                          Han blev hentet som kantspiller men har spillet meget angriber på U19 og reserveholdet ja. Det hjælper jo altid når man scorer en masse mål

                          Comment


                            Gad vide om vi slår til? Jeg håber det ikke. Han har bare været rygtet til os før

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...r-urealistisk/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gad vide om vi slår til? Jeg håber det ikke. Han har bare været rygtet til os før

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...r-urealistisk/
                              Jeg kan godt se Fellah i OB på vk som trækker ind i banen. Han er beskrevet som han behersker alle offensive pladser, så han må have 2 "gode ben". Jeg har ikke nogen fornemmelse af hvor god han er til returløb osv.

                              Jeg tror chancen/risikoen, alt efter temprament, er stor for han havner her, men Norge er sikkert også en god mulighed for ham. Jeg læste et sted at hvis han bliver i DK, så spiller han i OB, mens der ingen afklaring var hvis han søger mod hjemlandet
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg kan godt se Fellah i OB på vk som trækker ind i banen. Han er beskrevet som han behersker alle offensive pladser, så han må have 2 "gode ben". Jeg har ikke nogen fornemmelse af hvor god han er til returløb osv.

                                Jeg tror chancen/risikoen, alt efter temprament, er stor for han havner her, men Norge er sikkert også en god mulighed for ham. Jeg læste et sted at hvis han bliver i DK, så spiller han i OB, mens der ingen afklaring var hvis han søger mod hjemlandet
                                Rasmus Falk har 5 mål og 9 assistent indtil videre, hvorimod Muhammed Felah har 0 mål og 2 assistent.
                                Hvis ledelsen ikke henter en kvalificeret afløser for Falk, med nogenlunde samme statistik med assist og mål, så ser jeg os ikke i top 6 næste sæson.
                                Fellah er meget skadet, og ham mener jeg ikke vi skal bruge krudt på. Lad ham bare rejse hjem til en bundklub i Norge.

                                Comment

                                Working...
                                X