Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu ser jeg vores stærkeste opstilling sådan:

    -------------Gryte
    Desler--KEP--Tingager---Pereira
    Jönsson---Mak--Izu-----Greve
    --------AK------Festersen

    Alternativt en 4-2-3-1:

    -----------Gryte
    Desler--KEP--Tinager---Pereira
    ---------Izu---Mak
    Greve-----Jönsson----Festersen
    ------------AK

    Eller en 4-3-3:
    -----------Gryte
    Desler--KEP--Tinager---Pereira
    ------------Mak
    ---Jønsson-------Izu
    Greve-----AK-----Festersen
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Lige nu ser jeg vores stærkeste opstilling sådan:

      -------------Gryte
      Desler--KEP--Tingager---Pereira
      Jönsson---Mak--Izu-----Greve
      --------AK------Festersen

      Alternativt en 4-2-3-1:

      -----------Gryte
      Desler--KEP--Tinager---Pereira
      ---------Izu---Mak
      Greve-----Jönsson----Festersen
      ------------AK

      Eller en 4-3-3:
      -----------Gryte
      Desler--KEP--Tinager---Pereira
      ------------Mak
      ---Jønsson-------Izu
      Greve-----AK-----Festersen
      Jeg er enig. Jeg tror også Jönsson er hentet til kant/offensiv midt. I midterforsvaret bliver det spændende at se om Tverskov kan vippe Tingager af pinden, der bliver uden tvivl kamp om pladserne i forsvaret.
      Det bliver også spændende at se om vi henter en angriber mere. Jeg tror og håber det, da jeg ikke har den store tiltro til Mikkelsen og AK og Festersen har altså brug for noget seriøs konkurrence når nu det er top 6 vi sigter efter. Den kamp bliver benhård med mange jævnbyrdige hold om buddet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Lige nu ser jeg vores stærkeste opstilling sådan:

        -------------Gryte
        Desler--KEP--Tingager---Pereira
        Jönsson---Mak--Izu-----Greve
        --------AK------Festersen

        Alternativt en 4-2-3-1:

        -----------Gryte
        Desler--KEP--Tinager---Pereira
        ---------Izu---Mak
        Greve-----Jönsson----Festersen
        ------------AK

        Eller en 4-3-3:
        -----------Gryte
        Desler--KEP--Tinager---Pereira
        ------------Mak
        ---Jønsson-------Izu
        Greve-----AK-----Festersen
        Jeg kan jo ikke anfægte, hvad du ser som den stærkeste start-11, men jeg tror ikke, at vi får Tingager at se fra start, hvis alle stoppere er klar. Han har klart vist noget potentiale, men han har også vist, at han stadig har nogle mangler - dem er der bare mange, der har valgt at se igennem fingre med (og det skal man selvfølgelig også til en vis grænse med en udviklingsspiller), fordi han får en god debut mod FCK, er en fin fyr og træder ind på en plads, hvor præstationerne generelt har været ret tynde det sidste års tid. Jeg har på ingen måde afskrevet ham, jeg tror bare, at han skal have en rigtig god opstart, hvis han skal have en chance for at blive fast starter "allerede" nu.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Jeg kan jo ikke anfægte, hvad du ser som den stærkeste start-11, men jeg tror ikke, at vi får Tingager at se fra start, hvis alle stoppere er klar. Han har klart vist noget potentiale, men han har også vist, at han stadig har nogle mangler - dem er der bare mange, der har valgt at se igennem fingre med (og det skal man selvfølgelig også til en vis grænse med en udviklingsspiller), fordi han får en god debut mod FCK, er en fin fyr og træder ind på en plads, hvor præstationerne generelt har været ret tynde det sidste års tid. Jeg har på ingen måde afskrevet ham, jeg tror bare, at han skal have en rigtig god opstart, hvis han skal have en chance for at blive fast starter "allerede" nu.
          + 1
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Jeg kan jo ikke anfægte, hvad du ser som den stærkeste start-11, men jeg tror ikke, at vi får Tingager at se fra start, hvis alle stoppere er klar. Han har klart vist noget potentiale, men han har også vist, at han stadig har nogle mangler - dem er der bare mange, der har valgt at se igennem fingre med (og det skal man selvfølgelig også til en vis grænse med en udviklingsspiller), fordi han får en god debut mod FCK, er en fin fyr og træder ind på en plads, hvor præstationerne generelt har været ret tynde det sidste års tid. Jeg har på ingen måde afskrevet ham, jeg tror bare, at han skal have en rigtig god opstart, hvis han skal have en chance for at blive fast starter "allerede" nu.
            Det har du sikkert ret i. Tverskov har bare været inde og ude af holdet i Randers, og det bliver en kold dag i helvede, før jeg sætter Hallgrimur i min "stærkeste opstilling"!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Jeg mener nu vi har et meget stærkt hold:

              Målmænd (1 plads):
              Falke
              Sten

              Forsvar (4 pladser):
              Frederik Tingager
              Hallgrimur Jonasson
              Jacob Barrett Laursen
              Ari Skúlason
              Oliver Lund
              KEP
              Tverskov
              Perriera
              Buus

              Midtbane + kant (4 pladser):
              Mohamed El Makrini
              Lucas Jensen
              Jens Jakob Thomasen
              Izunna Uzochukwu
              Mikkel Desler
              Greve
              Jönsson
              Thrane

              Angrebet (2 pladser):
              AK
              Fester
              Yao
              Mikkelsen

              Har sikkert glemt et par stykker, men det jeg vil frem til vises vidst meget fint:
              Der er virkelig kamp om pladserne på alle positioner.

              Comment


                #456

                Jeg er enig i, at OB aktuelt har et stærkt hold, men der mangler altså en væsentlig spiller
                Oppe i angrebet er AK og Fester jo nærmest selvskrevet til start-11, men hvad gør vi, når vi står med skader, karantæner og formdyk?
                Her har vi så Yao, der allerede nu har vist prøver på sit talent, men er det nok til, at man vil satse på ham som den 3. angriber?
                Mikkelsen har desværre ikke kvalitet nok til at være den kommende 3. angriber for OB - selvom hans fight er en god ting!
                Som skrevet mange steder vil en Zohore-type med kvalitet være en god kombi til vores angreb.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Jeg mener nu vi har et meget stærkt hold:

                  Målmænd (1 plads):
                  Falke
                  Sten

                  Forsvar (4 pladser):
                  Frederik Tingager
                  Hallgrimur Jonasson
                  Jacob Barrett Laursen
                  Ari Skúlason
                  Oliver Lund
                  KEP
                  Tverskov
                  Perriera
                  Buus

                  Midtbane + kant (4 pladser):
                  Mohamed El Makrini
                  Lucas Jensen
                  Jens Jakob Thomasen
                  Izunna Uzochukwu
                  Mikkel Desler
                  Greve
                  Jönsson
                  Thrane

                  Angrebet (2 pladser):
                  AK
                  Fester
                  Yao
                  Mikkelsen

                  Har sikkert glemt et par stykker, men det jeg vil frem til vises vidst meget fint:
                  Der er virkelig kamp om pladserne på alle positioner.
                  Der er spillere nok ja, men hvor mange af dem er gode nok :)?

                  Jeg har ikke tid til at komme med en vurdering lige nu ... men hvad tænker du?
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    #456

                    Jeg er enig i, at OB aktuelt har et stærkt hold, men der mangler altså en væsentlig spiller
                    Oppe i angrebet er AK og Fester jo nærmest selvskrevet til start-11, men hvad gør vi, når vi står med skader, karantæner og formdyk?
                    Her har vi så Yao, der allerede nu har vist prøver på sit talent, men er det nok til, at man vil satse på ham som den 3. angriber?
                    Mikkelsen har desværre ikke kvalitet nok til at være den kommende 3. angriber for OB - selvom hans fight er en god ting!
                    Som skrevet mange steder vil en Zohore-type med kvalitet være en god kombi til vores angreb.
                    Jeg ville da også gerne have en Zohore type eller i den retning.
                    Men vil også gerne se en Yao om han kan levere, kan han det er en Zohore type jo ikke så vigtig.

                    Men jeg tænker også at KN og JH er igang med at finde den sidste eller de sidste til holdet.

                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Der er spillere nok ja, men hvor mange af dem er gode nok :)?

                    Jeg har ikke tid til at komme med en vurdering lige nu ... men hvad tænker du?
                    I angrebet er jeg enig med dig i at det vi har som reserver ikke er helt på 100 %.
                    Men på alle de andre pladser har vi en starter og en back up som jeg mener sagtens kan spille når første valget ikke er klart.

                    Comment


                      Men da kan også sagtens være, at jeg er den jubel idiot der er super tilfreds med at vi er nået så langt så tidligt i et vindue :)

                      Som vel at mærke ikke er åbnet endnu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men da kan også sagtens være, at jeg er den jubel idiot der er super tilfreds med at vi er nået så langt så tidligt i et vindue :)

                        Som vel at mærke ikke er åbnet endnu.
                        Så er vi to Jeg forventer et meget stille transfervindue; der kan sagtens ske ting, især hvis der kommer bud på nogle af vores spillere (Mak, Desler kunne jo være..), men jeg håber det ikke. Har en fornemmelse af, at OB pønser på én enkelt spiller mere, men det skal være en, der kan noget ekstra, og det er måske noget med at vente til allersidst i vinduet, hvis der opstår en chance. Det kunne også være på leje.

                        Status lige nu er, at vi er pænt meget længere allerede end langt de fleste andre klubber mht at få trup på plads; måske er vi længst af alle. Det betyder ikke, at vi nødvendigvis er stærkere; det betyder heller ikke, at vi er længst mht at integrere nye spillere (her har vi en halvskidt track record - især hvis man sammenligner med Sønderjyske, som er mestre på den front). Men Kent har fået de bedst mulige betingelser til opstart; så får vi at se, om det er en lille fordel, der kan udnyttes.

                        I forhold til kvalitet har vi hentet udmærkede spillere ind fra en lidt højere hylde end for 2-3 år siden. Vi har mistet en spiller fra allerøverste hylde. Meget kommer til at stå og falde med, om et nyt forsvar kan komme på plads hurtigt, og om vi kan udvikle os til at blive bedre, når vi selv har bolden. Det er en tricky fase: vi kan sagtens komme til at få adskillige gentagelser af forårets Hobro-kamp, når vi skal spille imod hold, der satser på solidt forsvar og kontra-spil.

                        Der er store forventninger om slutspil. Hvordan kommer truppen til at tackle dem? Der bliver modgang og skuffelser, og vi er i en spinkel, skrøbelig fremgang, hvor nogle ting er blevet bedre, men der er store problemer endnu. Den er i min optik på vippen; derfor er det med at være hurtigt på plads en lille fordel, der kan få betydning.

                        Comment


                          Vi er utroligt enige nixcha.

                          De emner du bronger frem er jeg også enig i.

                          Jeg har store forventninger til det forsvar der skal spilles sammen, vi har efter min mening taget de bedste free transfers (og de er ikke dårlige spillere) der var fra den danske liga.
                          Og de har hver især noget af det vi godt kan bruge.

                          Og tror også der kommer en offensiv spiller mere ind.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Men da kan også sagtens være, at jeg er den jubel idiot der er super tilfreds med at vi er nået så langt så tidligt i et vindue :)

                            Som vel at mærke ikke er åbnet endnu.
                            Det tror jeg nu alle er ret godt tilfreds med...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Det tror jeg nu alle er ret godt tilfreds med...
                              Det håber jeg da.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Jeg mener nu vi har et meget stærkt hold:

                                Målmænd (1 plads):
                                Falke
                                Sten

                                Forsvar (4 pladser):
                                Frederik Tingager
                                Hallgrimur Jonasson
                                Jacob Barrett Laursen
                                Ari Skúlason
                                Oliver Lund
                                KEP
                                Tverskov
                                Perriera
                                Buus

                                Midtbane + kant (4 pladser):
                                Mohamed El Makrini
                                Lucas Jensen
                                Jens Jakob Thomasen
                                Izunna Uzochukwu
                                Mikkel Desler
                                Greve
                                Jönsson
                                Thrane

                                Angrebet (2 pladser):
                                AK
                                Fester
                                Yao
                                Mikkelsen

                                Har sikkert glemt et par stykker, men det jeg vil frem til vises vidst meget fint:
                                Der er virkelig kamp om pladserne på alle positioner.
                                Vi har mange spillere .. Ikke nødvendigvis gode/stærke ... Og feks mak/izu er gode men ikke gode sammen ... Holdet som enhed er ikke stærk ..og uden Falk intet bindeled mellem midt og angreb ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X