Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet fra sommeren 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    det er et spørgsmål om likviditet ... Rigdom er formue og i virksomhedsregi måles den på egenkapitalen... Og der er de vel stadig blandt de største?
    Og alligevel har de jo selv været ude og ændre målsætninger - hed den ikke top 6 nu? Og den gratis frokost til spillerne var skåret væk.....lugter ikke ligefrem af de henter de store profiler.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Og alligevel har de jo selv været ude og ændre målsætninger - hed den ikke top 6 nu? Og den gratis frokost til spillerne var skåret væk.....lugter ikke ligefrem af de henter de store profiler.
      Top 5 kalder de den

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Top 5 kalder de den
        Ok 😊
        Hvorom alting er har de skruet ned for ambitionerne og budgettet. NU skal der styr på økonomien - så tror ikke de på nogen måde kommer til at sprænge banken.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Ok 😊
          Hvorom alting er har de skruet ned for ambitionerne og budgettet. NU skal der styr på økonomien - så tror ikke de på nogen måde kommer til at sprænge banken.
          Lige indtil der dukker endnu en eller anden tosse op med store planer og egen pengepresse - og så kører det i ring.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Ok 
            Hvorom alting er har de skruet ned for ambitionerne og budgettet. NU skal der styr på økonomien - så tror ikke de på nogen måde kommer til at sprænge banken.
            Men de har stadig et stort og opskruet budget selvom de laver disse ting. Så de skal nok blande sig omkring EL pladser.
            Men vi kommer tæt på dem og kan måske også komme forbi dem hvis vi får handlet godt ind. De er jo kun marginalt bedre end os pt

            Comment


              Abildtrup og Rasmussens bud på et par unge Falk afløsere

              http://www.fyens.dk/sport/Hvem-skal-...rtikel/2994479
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Abildtrup og Rasmussens bud på et par unge Falk afløsere

                http://www.fyens.dk/sport/Hvem-skal-...rtikel/2994479
                Dejligt med nogle velovervejede og grundigt researchede bud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Dejligt med nogle velovervejede og grundigt researchede bud.
                  Syntes især pointen med en mere etableret spiller og så et talent lyder som en god idé. Kender ikke ham fra Vejle men en 17 årige bliver næppe løsningen på hullet efter falk ihvertfald ikke fra dag 1.....men kunne jo være på sigt.
                  fellah vil jeg heller ikke være udelt begejstret for

                  Comment


                    3. Frederik Tingager
                    4. Hallgrimur Jonasson
                    5. Lasse Nielsen .........Afløses af KEP
                    8. Mohamed El-Makrini
                    9. Rasmus Falk ..........Afløses af Joan
                    10. Rasmus Festersen
                    13. Sten Grytebust
                    14. Jens Jakob Thomasen
                    15. Izunna Uzochukwu
                    18. Azer B ....................Mangler
                    19. Mikkel Desler
                    20. Jacob Barrett
                    21. Mathias Greve
                    22. Ari Skulason ...........Afløses af Joao P?
                    24. Oliver Lund
                    25. Maksym Koval ........Afløses af Falkes
                    26. Yao
                    28. Anders K. Jacobsen

                    Truppen til i morgen med kun 2 skader
                    Der bliver altså kamp om pladserne næste år. Nogen der ville være sikre nu ender med slet ikke at kunne komme med blandt de bedste
                    Tverskov plus 1-3 nye mangler stadig at blive sat ind i 18 mandstruppen
                    Lige pludselig bliver der plads til skader og karantæner



                    Comment


                      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-min-favorit/
                      lyder som Desler vil tage backen men så mangler vi altså en rigtig højrekant ... Greve og Lucas er åbenbart ikke gode nok og Ari er ... Ja ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-min-favorit/
                        lyder som Desler vil tage backen men så mangler vi altså en rigtig højrekant ... Greve og Lucas er åbenbart ikke gode nok og Ari er ... Ja ...
                        Mon ikke at Greve kommer i spil til venstrekanten og Joan til højre..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke at Greve kommer i spil til venstrekanten og Joan til højre..
                          Jeg ville blive overrasket, hvis ikke der kommer flere spillere til i offensiven. Forventer ikke nødvendigvis det helt store, men tror alligevel på en eller to gode spillere, hvorefter truppen er komplet. Defensivt er vi der rent antalsmæssigt, og med Tingagers udmærkede debut-kampe, så er det vist også på plads. Især hvis Desler skal på back, så er der nærmest overflod på de defensive pladser, inkl. def midt (som Tverskov jo også kan spille).
                          Gætter på en hurtig og gennembrudsfarlig kant + fysisk stærk angriber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg ville blive overrasket, hvis ikke der kommer flere spillere til i offensiven. Forventer ikke nødvendigvis det helt store, men tror alligevel på en eller to gode spillere, hvorefter truppen er komplet. Defensivt er vi der rent antalsmæssigt, og med Tingagers udmærkede debut-kampe, så er det vist også på plads. Især hvis Desler skal på back, så er der nærmest overflod på de defensive pladser, inkl. def midt (som Tverskov jo også kan spille).
                            Gætter på en hurtig og gennembrudsfarlig kant + fysisk stærk angriber.
                            Jeg tror bestemt også på offensiv tilgang. Jeg mener så bare at vi mangler en 'spielmacher' som Falk, som kan tage dirigentstokken i opbygningsspillet. Jeg ser ikke nogen af den type i truppen nu - i hvert fald ikke nogen med kvalitet nok til at løfte opgaven for nuværende.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg ville blive overrasket, hvis ikke der kommer flere spillere til i offensiven. Forventer ikke nødvendigvis det helt store, men tror alligevel på en eller to gode spillere, hvorefter truppen er komplet. Defensivt er vi der rent antalsmæssigt, og med Tingagers udmærkede debut-kampe, så er det vist også på plads. Især hvis Desler skal på back, så er der nærmest overflod på de defensive pladser, inkl. def midt (som Tverskov jo også kan spille).
                              Gætter på en hurtig og gennembrudsfarlig kant + fysisk stærk angriber.
                              Der SKAL komme noget til offensiven. Tror også det er en af grundende til at Azer ikke får forlænget. Der skal en mere offensiv ind da vi allerede har 2 defensive. Måske endda 3 hvis Tverskov skal være backup på midten.. Alt det defensive er som du siger, på plads nu. Alle positioner er dobbel dækket..
                              Jeg tror på 1 kant, 1 angriber og en offensiv midtbanespiller

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                                Jeg tror bestemt også på offensiv tilgang. Jeg mener så bare at vi mangler en 'spielmacher' som Falk, som kan tage dirigentstokken i opbygningsspillet. Jeg ser ikke nogen af den type i truppen nu - i hvert fald ikke nogen med kvalitet nok til at løfte opgaven for nuværende.
                                Enig. Håber de virkelig satser her og finder noget kvalitet i Makrini klassen

                                Comment

                                Working...
                                X