Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet var såmænd bare et lille dab til den person, der skriver et nedladende indlæg til dig, hvor han bruger udtrykket "sokratisk", som er en hentydning til den græske filosof Sokrates, der brugte en stor del af sit virke på at prikke til mennesker, som efter hans mening var for dovne og uvidende til at reflektere over samfundet. Refleksion igennem endeløs prikken til og udfordring. Sokratisk dialog betyder at udfordre dig til at reflektere over spørgsmålene og ikke bare tage andres ord for pålydende.
Jeg omskrev det bare til, at vedkommende talte nedladende til dig.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTak. Jeg opfattede det også lidt sådan uden dog at have den store hang til at blive fornærmet.. Vælger bare at ignorere det..
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDu skuffer mig gevaldigt - har du ingen svar på mine spørgsmål - eller er der en helt anden grund til at du ikke vil svare...?
At Sokrates ikke selv vil besvare spørgsmål må jo være fordi, den store Sokrates er alt for stor og god til den slags.
Ohh jeg hylder dig!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg synes hellere du skal besvare spørgsmålet i stedet for at blive fornærmet over noget som der ikke er grund til at blive fornærmet over. Lad du bare ChrisOB bekymre sig om sine egne sager.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDer ikke noget nedladende i den Sokratiske metode. Du skal bare sætte dig ind i hvad den går ud på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægVirkelig spændende debat, at I har gang i her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDet kan jeg ikke, for jeg er den totale ignorant, der ikke forstår din store visdom. Det indlæg og alle andre du laver sinker langt væk af frustreret nedladenhed. Du er helt væk fra vinduet.
MvH ChrisOB
Comment
Comment