Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det ville satme være rart om den blev lukket inden andre klubber begynder at få gode ideer.....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Det ville satme være rart om den blev lukket inden andre klubber begynder at få gode ideer.....
      Av, av, av. Det ville godt nok gøre ondt!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Det ville satme være rart om den blev lukket inden andre klubber begynder at få gode ideer.....
        Hvis du tænker i DK, så er FCM og BIF nok besat på de positioner, og FCK kunne være på udkig, men de kigger nok mere på en boks-til-boks m flere offensive kvaliteter end Izunna (de har jo Kvist). Ellers kunne der naturligvis være interesserede klubber andre steder, you never know.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hvis du tænker i DK, så er FCM og BIF nok besat på de positioner, og FCK kunne være på udkig, men de kigger nok mere på en boks-til-boks m flere offensive kvaliteter end Izunna (de har jo Kvist). Ellers kunne der naturligvis være interesserede klubber andre steder, you never know.
          tjaah Brøndby har Austin men ham kunne han da også fint presse, i FCK kunne han jo afløse Amartey....men nu skal jeg jo ikke give dem gode ideer....
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            #50
            http://forza.dk/nyhed/tipsbladet/rus...=tipsbladet.dk

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              tjaah Brøndby har Austin men ham kunne han da også fint presse, i FCK kunne han jo afløse Amartey....men nu skal jeg jo ikke give dem gode ideer....
              Brøndby skulle være tæt på AC http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...nyder-malmo-ac

              Comment


                #52
                Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad en transfersum lyder på, men når vi betaler transfer, så er to år for lidt.

                Vil sige mindst 3 år, måske vi kan blødgøre ham lidt med et transferloft. Det skal så selvfølgelig være "passende" for begge parter, hvad det så end er.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg håber godt nok, at han ender på den anden side af sundet! Jeg bliver glad, hvis vi signer Izunna, men jeg tog til hver en tid AC i stedet, endda uden tøven.

                  Comment


                    #54
                    Stærk handel, godt gået af Jesper Hansen, en god dag på kontoret.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Du ved LIGE hvordan man snakker underbukserne af småtykke mænd tæt på de fyrre... ,o)
                      blot et af mange talenter 😖
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
                        Det skulle være en kontrakt der forhandles om..
                        OB vil have 4 år, men Izunna vil kun 2 (Har jeg hørt)
                        har vi samme kilde

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlæg
                          Tager med det samme den store Ja-hat på. Vores defensiv har været rystende usikker og mht til næste sæson, så begynder det sgu at ligne noget. Izunna er klart en forstærkning af holdets defensive akse, det samler er Kenneth Emil. Vores nye portugisiske back er også en god signing og tror også at vi får stor glæde af Tingager.

                          Vores sportschef virker handlekraftig for tiden. Ved godt Falk smutter men er også meget tilfreds med indkøbene af Festersen, AK og forlængelsen med Zohore. Alene denne flok hæver sgu min optimisme betragteligt og sender store
                          roser afsted til Jesper Hansen.
                          Helt enig.
                          Og vigtigst af alt så har vi en cheftræner som ved hvad han vil og han er godt I gang med at forme truppen som han gerne vil have den. Der er stadig lang vej, men jeg føler helt klart vi er på rette vej.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ham vil jeg nu også gerne have haft. Men har de ikke snart centrale midtbanespillere nok??

                            edit: som så nok alligevel er en and
                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ifte-er-en-and
                            Last edited by fmprOB; 25-01-2016, 20:21.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Helt enig.
                              Og vigtigst af alt så har vi en cheftræner som ved hvad han vil og han er godt I gang med at forme truppen som han gerne vil have den. Der er stadig lang vej, men jeg føler helt klart vi er på rette vej.
                              Ja man får heldigvis den fornemmelse i disse dage

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                Helt enig.
                                Og vigtigst af alt så har vi en cheftræner som ved hvad han vil og han er godt I gang med at forme truppen som han gerne vil have den. Der er stadig lang vej, men jeg føler helt klart vi er på rette vej.
                                Lang vej og lang vej, er det mesterskab vi snakker, så er jeg enig. Top 6 næste sæson, der synes jeg ikke der er så langt, en super keeper og en god kant der kan tage begge sider, så er vi ved at være der imo.

                                Edit: under forudsætning af Izunna kommer, bliver sgu´mere og mere nervøs.

                                Comment

                                Working...
                                X