Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Opstart til forårssæson
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægHar vi nogensinde haft 3 målmænd der alle var klar til suppeniveau? Er det "normale", både her og i andre klubber, at man har en 1. keeper, en reserve der er ok, og et ungt talent, der helst aldrig skal i kamp. Og det er vel grundlæggende hvad vi har nu, hvis vi hiver en fra ungdomsrækkerne op, i tilfælde af en skade.
Mvh
MaxHH
Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er vel flere år siden at vi bare har haft en enkelt målmand med superliganiveau .
Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?
Jeg havde et meget fint indtryk af Alexander Lund Hansen, men han stod jo i skyggen af Carroll, så det kan jo være ligegyldigt. :)
Selv Stefan Wessels var jo en klassekeeper, hvis vi kigger på det nuværende niveau. 😩
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJa, det er vel ved at være en små fem-seks år siden vi sidst har set en god målmand i Odense? Roy Carroll.
Jeg havde et meget fint indtryk af Alexander Lund Hansen, men han stod jo i skyggen af Carroll, så det kan jo være ligegyldigt. :)
Selv Stefan Wessels var jo en klassekeeper, hvis vi kigger på det nuværende niveau.
Men Wessels og Toppel ville være forstærkninger i forhold til de klyder vi har rendende lige nu..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægAlexander var en katastrofe. Han lavede nogle drops, der rent fysisk ikke burde kunne lade sig gøre. Der var bl.a. en kamp i Farum, hvor der var en bold der nærmest blev skudt gennem overkroppen på ham (den blev skudt under ham, men han kom ned på en måde, så det så ud som om den gik gennem maven på ham).
Men Wessels og Toppel ville være forstærkninger i forhold til de klyder vi har rendende lige nu...
Du kan også bare se en målmand som Anders Lindegaard. Skide god målmand, vi allesammen vidste han havde potentialet, men når han endelig fik kampe i Pokalen, der havde han selv nogle helt vanvittige skovture, og drops af dimensioner. - han smuttede, fik spilletid, tankede selvtillid, og pludselig stod han i United. Min pointe er, at jeg synes en målmand er svær at bedømme uden fast spilletid i en længere periode.
Én af banens absolut sværeste positioner at komme ind på, hvis ikke den allerværste. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægHan havde sine uheldige situationer, men det er vel ikke så unormalt for en målmand som ikke får spilletid, og på daværende tidspunkt ikke havde spillet et stykke tid. Han strålede ikke ligefrem af selvtillid. Jeg så en del træningskampe og træninger dengang, og jeg synes han så ganske god ud ift. Roy Carroll som havde et rigtig højt niveau. Du kan have en anden mening, men jeg er nu overbevist om at han ville have været en ganske god målmand. Klasse reserve efter min mening, med tanke på Superligaens niveau.
Du kan også bare se en målmand som Anders Lindegaard. Skide god målmand, vi allesammen vidste han havde potentialet, men når han endelig fik kampe i Pokalen, der havde han selv nogle helt vanvittige skovture, og drops af dimensioner. - han smuttede, fik spilletid, tankede selvtillid, og pludselig stod han i United. Min pointe er, at jeg synes en målmand er svær at bedømme uden fast spilletid i en længere periode.
Én af banens absolut sværeste positioner at komme ind på, hvis ikke den allerværste. :-)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Sandt. Han er svær at vurdere, han fik da også kun en enkelt sæson i Start og Rosenborg, og nu er han tilbage i reservetjansen.
Anyways, jeg vurdere ham stadigvæk som værende bedre end Koval og Tørnes.. I hvert fald dengang. 😊
Det er bare pisse irriterende, fordi vi har altid været pissehamrende gode på målmandsposten. Altid!! Så begyndte Arek at tæve på hans kone, Carroll kom forbi så han kunne komme videre til en større klub og liga, og nu står vi så her i 2016 med en meget usikker ukrainer. Fandeme sørgerligt i disse tider. :-/
Comment
-
Samme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen
http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSamme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen
http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEr det virkelig en overskrift, at Izunna har fortrængt Azer fr start-11eren?
Fair nok han lidt skjult diskutere trænerens dispositioner, men jeg ville blive noget overrasket hvis Azer formår at slå en af de to andre af!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSamme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen
http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSå koen virker umiddelbart af isen igen. Jeg vil så nok fastholde, at det var det rigtige valg af ledelsen ikke at hente en keeper mere, medmindre han ville kunne være soleklart 1. valg langt ind i fremtiden.
Comment
Comment