Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det er desværre bare min egen 'tro' på tingene.

    Men til sommer er der kun 1 målmand tilbage og jeg vurderer derfor ikke at det er nok til en hel sæson.
    Jeg tror ydermere at hvis AL vil hjem, så kunne det være et bud efter en målmand KN og JH har kig efter.

    Men det er helt min egen tro på tingene.
    fair enough havde håbet du havde en eller anden svedig inside kilde der viste noget om noget...vi mkrydser fingre sammen :-)
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Har selv haft tanken nogle gange. Lucas har noget fysisk og viser altid god fight når han kommer ind. Kunne måske nok gå hen og bliver helt godt. Jeg synes det lyder spændende.

      MvT
      Ja han har jo et stort løbepensum og er hurtig. Han er for klassisk en kant til at kunne spille det i vores system. Han mangler niveau i samspillet og så er han i mine øjne heller ikke en stor dribler. Synes det er rigtig flot han tager kampen op og er indstillet på at spille back. Det er sgu den rette indstilling selvom han har haft det svært hos os

      Comment


        #93
        Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

        Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

          Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
          Man kan jo hænge sin hat på at Kent Nielsen gjorde angriberen Henrik Dalsgaard til en fremragende højreback.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #95
            Jeg er 95% sikker på at Lund er vores højreback og de sidste 5 % er på Desler.

            Når man ser Lukas til træning kan man se han er på vej, men der er lang vej endnu. Sådan en omskoling skal mindst foregå over en halv sæson

            Comment


              #96
              Jeg kunne egentlig godt tænker mig at se en lidt anden opstilling, specielt hvis Falk ikke skal starte inde: En 3-5-2, jeg mener egentlig vi har spillerne til det. Evt. kan Lund spille wb og Haddi sammen med LN og Tingager. Det eneste er egentlig Ari, udover hans gode indlæg så mangler han noget fart og udholdenhed.
              Men jeg ved godt det ikke ligger til Kent. Han er mere end 4-4-2 kind of guy

              Koval

              Lund - LN - Tingager

              LJ - Izunna - Makrini - Ari
              Desler

              Festersen - AK

              Comment


                #97
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dalsgaard-i-ob

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  fair enough havde håbet du havde en eller anden svedig inside kilde der viste noget om noget...vi mkrydser fingre sammen :-)
                  Er med på vi krydser fingre sammen.

                  Jeg håber lidt AL er klar til at tage skridtet hjem, kunne være super hvis han skulle stå i næste sæson.

                  Så kan vi godt gå hen og få ligaens bedste keeper igen.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

                    Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
                    Det er i det mindste et rimeligt gratis forsøg. Det kan vel ligeså meget være for at forsøge at puste en eller anden form for liv i LJ's OB karriere. Måske kan det give ham lidt motivation og tro på tingene, at der er en plan med ham. Hans situation virkede ellers rimeligt fastlåst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ærgerlig med endnu et back stunt, det bliver jo så et i rækken blandt mange snart... men det siger vel også lidt om at det netop er blandt de bagerste vi er tyndest besat...

                      Ikke at jeg har den store tro på projektet, men det ville da give en mulighed for at smide Lund ind centralt, hvor vi ellers mere eller mindre kun har en 2. Divisions spiller som reserve...
                      Forskellen er vel, at i modsætning til Troels Bech, har Kent haft en del succes med at omskole spillere. Dalsgaard var vel ligaens bedste HB i sidste sæson, og han startede som angriber. Jeg ser ikke noget kæmpe offensivt lys i Lucas, så hvis han kan få en stabil superligakarriere som HB, vinder alle vel på det?
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Det er i det mindste et rimeligt gratis forsøg. Det kan vel ligeså meget være for at forsøge at puste en eller anden form for liv i LJ's OB karriere. Måske kan det give ham lidt motivation og tro på tingene, at der er en plan med ham. Hans situation virkede ellers rimeligt fastlåst


                        Det kan jeg godt gå med på det indlæg der, det er gode pointer...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Forskellen er vel, at i modsætning til Troels Bech, har Kent haft en del succes med at omskole spillere. Dalsgaard var vel ligaens bedste HB i sidste sæson, og han startede som angriber. Jeg ser ikke noget kæmpe offensivt lys i Lucas, så hvis han kan få en stabil superligakarriere som HB, vinder alle vel på det?
                          De spillere fik også spilletiden til det, jeg tvivler stærkt på det bliver tilfældet for Lucas... men jo er da helt enig, jeg har også større tiltro til KN...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            De spillere fik også spilletiden til det, jeg tvivler stærkt på det bliver tilfældet for Lucas... men jo er da helt enig, jeg har også større tiltro til KN...
                            Jeg synes det lugter gevaldigt af, at Kent ikke er helt solgt på Lund. Han var i hvert fald villig til at sælge Lunds spilletid, for at give minutter til Desler (som jeg bestemt ikke tror, at man planlægger at omskole).

                            Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg synes det lugter gevaldigt af, at Kent ikke er helt solgt på Lund. Han var i hvert fald villig til at sælge Lunds spilletid, for at give minutter til Desler (som jeg bestemt ikke tror, at man planlægger at omskole).

                              Jeg tror Lund starter på HB, men jeg ville ikke blive overrasket, hvis Lucas får spilletid på backen i foråret.
                              Det kan godt være du har ret der, at han ikke er så lun på ham... Jeg er bare bange for at det stadig er Desler der kommer til at tage sig af den når det er... Det vil bare være den stærkeste opstilling med ham... men håber da selvfølgelig på projektet, gevinsten kunne blive ret god hvis det lykkes...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Lidt fra JJT på træningslejren

                                http://www.ob.dk/artikel/traeningsle...ammenhold.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X