Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Sportsredaktør, skam.
    Jeg har det meget svært med Allan Olsen. Når han er på TV så virker det som om han næsten ikke kan være i sig selv over selvglæde over at være på TV. Han virker til at være en person der er yderst begejstret for sig selv og det er godt nok mere end sjældent han kommer med journalistiske guldkorn.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      En journalist fra en af de store aviser der ikke har en kæft styr på, hvad der foregår i OB, men alligevel drister sig til at kloge sig på det... Well that's a first.

      Comment


        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-generalproeve

        Comment


          Så kan vi jo se hvad vi kan uden Falk så det er yderst positivt vi får en gratis mulighed for at se det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Så kan vi jo se hvad vi kan uden Falk så det er yderst positivt vi får en gratis mulighed for at se det
            Præcis samme tanke. Overvejer sgu helt at gå tidligt fra job og trodse kulden ;-)

            Comment


              Så fik vi en ny keeper som dog er helt ude af form, så er ret overbevist om han bliver reserve i foråret.

              Jeg så træningen i går og gjorde et par observationer.
              Koval så meget skarpere ud end før Tyrkiet. Jeg vil dog stadig gerne se ham i kamp før jeg dømmer ham inde.

              Derimod overhørte jeg en samtale mellem Høgh og Tørnæs.
              Tørnæs har åbenbart en krop som ikke kan tåle kunstgræsbanen, og han mærkede straks nogle af de skader han havde haft fra før træningslejren iflg ham selv. Det lød til at Kent og co var utilfreds over han ikke kunne træne mere med.

              Comment


                Hvor sikre er vi på tidspunktet 14.00? På fyens.dk står der 15.00 - og OB har ikke svaret på min forespørgsel .. (Kan ikke nå det til 14, men 15 bør være muligt)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                  Hvor sikre er vi på tidspunktet 14.00? På fyens.dk står der 15.00 - og OB har ikke svaret på min forespørgsel .. (Kan ikke nå det til 14, men 15 bør være muligt)
                  På ob.dk står der 14.00. Mon ikke det passer?
                  Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                  Comment


                    Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst

                    Comment


                      Vi vandt 1-0, kender ikke målscoren, men der var lidt interview med vores nye keeper i TV Fyn ude fra Marienlyst.

                      Der blev spurgt til om han var klar på fredag, det medførte forståeligt nok et "politiker-svar" i retning af, jeg har kun været her to dage, nu må vi se hvordan det går i næste uge.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst
                        Helt enig. Satme ringe

                        Comment


                          Tipsbladets Martin Davidsen tweeter update om AKs skade:

                          Martin Davidsen @mpbdavidsen

                          Update på Anders K. Jacobsen: Det er ikke en fiberskade. Han blev taget ud af testkamp i går for at være på den sikre side pga. lidt lægbøvl

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Fantastisk dækning vi har af OBs kampe. Ingen opdatering under reservernes kamp mod Marienlyst
                            Helt enig. Synes generelt at dækningen har været nærmest ikke eksisterende her i vinterpausen. Man kunne godt have ønsket sig nogle reportager fra træningslejren som set tidligere, videointerviews med de nye spillere etc. Det må man sgu kunne gøre bedre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Seneca Se indlæg
                              Helt enig. Synes generelt at dækningen har været nærmest ikke eksisterende her i vinterpausen. Man kunne godt have ønsket sig nogle reportager fra træningslejren som set tidligere, videointerviews med de nye spillere etc. Det må man sgu kunne gøre bedre.
                              Kommunikationen er vist noget af det der blev skåret ned på i sparerunderne. Det er ris til egen røv, hvis man tror at lidt billeder på Instagram er nok til at fansene føler sig opdaterede. Utroligt at man ikke fatter, at det er alfa og omega med en massiv tilstedeværelse på alle medier i det moderne samfund.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Nu kom der dog et lille skriver på hjemmesiden
                                http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...arienlyst.aspx
                                Derudover skriver stiften at Schoop igen holder formen ved lige hos os, og spillede med i kampen igår.
                                Startopstilling:
                                Gryte, Lukas, Magnus, tingager, Barrett, schoop, jjt, Azer, Thomsen, Weber, Yao.

                                Desuden slås det fast at både Falk og AK forventes at træne med i løbet af weekenden, og dermed burde være helt klar til AGF-kampen.

                                Comment

                                Working...
                                X