Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Det har vi slet ikke lagt mærke til ;)

    Men Twitter er også meget rart fordi der kun er 140 tegn til at argumentere med :)
    Når man gerne vil mere end oneliners, bliver det bare en hæmsko... imo... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
      Når man gerne vil mere end oneliners, bliver det bare en hæmsko... imo... ,o)

      Mvh

      MaxHH
      Man lærer at omgås det.

      Det fantastiske ved twitter er at man kan sammensætte sin egen nyheds/kommentator-strøm, og filtrere klyderne væk (selvom jeg også følger en håndfuld klyder). Mit twitter-feed er 98% fodboldorienteret, hvilket fjerner meget af den støj, der er i dansk sportsdækning (hvor man åbenbart stadig mener, at hvis man kan li' fodbold, så er man også vild med håndbold, ishockey og Formel 1).

      Det er et fremragende instrument til at få nyheder om fodbold nærmest øjeblikkeligt. Mange af de links jeg lægger op herinde kommer fra twitter.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Når man gerne vil mere end oneliners, bliver det bare en hæmsko... imo... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Ja, det kan det godt blive, og giver dig ret.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Man lærer at omgås det.

          Det fantastiske ved twitter er at man kan sammensætte sin egen nyheds/kommentator-strøm, og filtrere klyderne væk (selvom jeg også følger en håndfuld klyder). Mit twitter-feed er 98% fodboldorienteret, hvilket fjerner meget af den støj, der er i dansk sportsdækning (hvor man åbenbart stadig mener, at hvis man kan li' fodbold, så er man også vild med håndbold, ishockey og Formel 1).

          Det er et fremragende instrument til at få nyheder om fodbold nærmest øjeblikkeligt. Mange af de links jeg lægger op herinde kommer fra twitter.
          Kanske jeg skulle slette min profil, og starte forfra, med en del mere selektion i hvem jeg vælger at have i mit feed... ,o)

          Mvh

          MaxHH

          Comment

          Working...
          X