Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

    For dem der ikke har abonnement

    *Slettet af moderator, for brud på reglerne for forum. Man må linke til artikler, og bringe citater fra artikler for at understrege en pointe, men ikke copy paste hele artikler herind. *
    Last edited by MaxHH; 07-02-2016, 17:05.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg



      For dem der ikke har abonnement

      *Slettet af moderator, for brud på reglerne for forum. Man må linke til artikler, og bringe citater fra artikler for at understrege en pointe, men ikke copy paste hele artikler herind. *
      ����
      Last edited by MaxHH; 07-02-2016, 17:05.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #78
        http://www.ob.dk/artikel/kent-nielse...urgaarden.aspx
        Det er faktisk også sådan jeg ville stille op lige nu.

        Comment


          #79
          Tørnæs stadig ikke klar. Så der er kun Koval og U målmand her 3 uger før sæsonstart.. I ved hvad jeg mener om dette

          http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-OB-t...rtikel/2939631

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tørnæs stadig ikke klar. Så der er kun Koval og U målmand her 3 uger før sæsonstart.. I ved hvad jeg mener om dette

            http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-OB-t...rtikel/2939631
            Jeg synes det er et vildt godt interview med Kent Nielsen omkring mange af hans idéer omkring vores hold og taktiske tanker både defensivt og offensivt. Den med at vi har en u19 målmand som reserve for vores 1. og 2. målmand er da umiddelbart fint nok men jeg er enig i at vores målmandssituation pt. ikke er 100% optimal, men når jeg ser interviewet med Kent bliver jeg sgu bare glad for at vi har ham som træner og jeg er helt tryg ved at også vores målmandssituation ser meget bedre ud til sommer.
            Last edited by OleKBH; 07-02-2016, 23:49.

            Comment


              #81
              Dagens FS har et fint interview med Yao som ikke harboet hjemme siden han var 13 år, og kom på fodbold college i Qatar. Yao flytter ind hos Festersen og fruen som har en kælderlejlighed i huset centralt i Odense. Yao var til prøvetræning i AaB først. Yaos agent har også Spalvis i stalden og han skaffede Beshart Berisha og Charles Akanor til ACH for år tilbage. OB har endnu ikke fået hans spilletilladelse men JH mener DBU får orden på sagen inden sæsonstart
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Dagens FS har et fint interview med Yao som ikke harboet hjemme siden han var 13 år, og kom på fodbold college i Qatar. Yao flytter ind hos Festersen og fruen som har en kælderlejlighed i huset centralt i Odense. Yao var til prøvetræning i AaB først. Yaos agent har også Spalvis i stalden og han skaffede Beshart Berisha og Charles Akanor til ACH for år tilbage. OB har endnu ikke fået hans spilletilladelse men JH mener DBU får orden på sagen inden sæsonstart
                Festersen får en ekstra stjerne i min bog. Flot, at han lader yao flytte ind.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Dagens FS har et fint interview med Yao som ikke harboet hjemme siden han var 13 år, og kom på fodbold college i Qatar. Yao flytter ind hos Festersen og fruen som har en kælderlejlighed i huset centralt i Odense. Yao var til prøvetræning i AaB først. Yaos agent har også Spalvis i stalden og han skaffede Beshart Berisha og Charles Akanor til ACH for år tilbage. OB har endnu ikke fået hans spilletilladelse men JH mener DBU får orden på sagen inden sæsonstart
                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...smus-festersen

                  Comment


                    #84
                    LJ forsøges som back

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-lucas...ack-plads.aspx

                    Comment


                      #85
                      Det er sgu stort af Festersen og hans familie. Dejligt med sådan nogen mennesker i truppen. Smukt.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        "Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13)"

                        Mega nysgerrig efter at høre hvad det er du bygger det på??
                        Det er desværre bare min egen 'tro' på tingene.

                        Men til sommer er der kun 1 målmand tilbage og jeg vurderer derfor ikke at det er nok til en hel sæson.
                        Jeg tror ydermere at hvis AL vil hjem, så kunne det være et bud efter en målmand KN og JH har kig efter.

                        Men det er helt min egen tro på tingene.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Festersen får en ekstra stjerne i min bog. Flot, at han lader yao flytte ind.
                          Det er super godt. Kan man blive andet end mere og mere pjattet med Festersen?

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det er nok ikke helt dumt, hvis han skal have en fremtid i OB. Jeg er personligt fint tilfreds med Lund, men Kent Nielsen har før opfundet en klasseback ud af en offensivspiller.
                            Point til Lucas for at samle handsken op i stedet for at slå op i banen.

                            Comment


                              #89
                              #10 Rasmus Festersen. En gave der bliver ved med at give. Indbegrebet af at være cool, dygtig, arbejdsom og super sympatisk. Kæmpe fanfavorit i min bog.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                                Det er nok ikke helt dumt, hvis han skal have en fremtid i OB. Jeg er personligt fint tilfreds med Lund, men Kent Nielsen har før opfundet en klasseback ud af en offensivspiller.
                                Point til Lucas for at samle handsken op i stedet for at slå op i banen.
                                Har selv haft tanken nogle gange. Lucas har noget fysisk og viser altid god fight når han kommer ind. Kunne måske nok gå hen og bliver helt godt. Jeg synes det lyder spændende.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X