Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Der er masser af kontraktfrie målmænd ..

    Benjamin Kirsten ..
    Sten Grytebust fra Aalesund
    Thomas Villadsen
    Lasse Staw fra Bodø/Glimt
    Kenneth Udjus fra SK Brann
    Niclas Højlund

    Ja jeg har kun taget de nordiske med her .. og Kirsten ..
    Pjat med de kontraktfrie målmænd. Vi skal jo også have Lindegaard tilbage på et tidspunkt

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
      Pjat med de kontraktfrie målmænd. Vi skal jo også have Lindegaard tilbage på et tidspunkt
      Det regner jeg med sker fra sommer ;)

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja, men er de bedre?

        Og vil det ikke være sindsygt at smide endnu flere penge væk på en kort løsning?
        Eller mulig kort løsning.



        Weber og Raben kommer klart an på hvordan foråret udvikler sig.

        Ender vi med at spille med om 4. pladsen (7-9-13 og ønsketænkning) så tvivler jeg på de kommer ret meget ind.
        Ender vi med at spille mellem 7 - 9 så kan de sagtens komme ind og få 15 - 20 minutter hist og her.
        Som 3. Målmand eller i situationen hvor Koval bliver skadet ... Ja ... Langsigtet løsning ... Nej ...

        Jeg så jo gerne at man hentede en ny 1. keeper og lod Falke være 2. keeper og så måske et fynsk talent som 3. keeper ... Men det kræver at en sådanne findes ...
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Som 3. Målmand eller i situationen hvor Koval bliver skadet ... Ja ... Langsigtet løsning ... Nej ...

          Jeg så jo gerne at man hentede en ny 1. keeper og lod Falke være 2. keeper og så måske et fynsk talent som 3. keeper ... Men det kræver at en sådanne findes ...
          Det er også derfor jeg mener at en af dem som 3. valg muligvis er ligemeget, det drejer sig måske om halvanden måned, og så kan Falke være 3. målmand.
          Tørnes og Koval bør være nok pt. (7-9-13).

          Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13).

          Men håber Koval kan vise niveau, også for sig selv.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Det er også derfor jeg mener at en af dem som 3. valg muligvis er ligemeget, det drejer sig måske om halvanden måned, og så kan Falke være 3. målmand.
            Tørnes og Koval bør være nok pt. (7-9-13).

            Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13).

            Men håber Koval kan vise niveau, også for sig selv.
            Jeg håber, at du har ret. Synes bestemt ikke, at vores målmandssituation er optimal, men jeg mener også, at der er større problemer med kvaliteten end kvantiteten. Jeg har gjort mig den ulejlighed at tjekke alle superligatrupperne (på holdenes egne hjemmesider,så resultatet afhænger self af hvor opdaterede de er) for antallet af målmænd:
            FCK: 4 (1 langtidsskadet)
            BIF: 3
            AGF: 3
            EFB: 3
            FCM: 3 (1 langtidsskadet)
            OB: 3 (1 langtidsskadet)
            AaB: 2
            Randers: 2
            Sønderjyske: 2
            VFF: 2
            FCN: 2
            Hobro: 2

            AGF og BIFs 3 målmænd er sikkert talentfulde, men har aldrig stået en senior 1. holdskamp
            EFB kørte efteråret igennem med 2, og har vel kun 3 fordi det ikke lykkedes at komme af med Dubravka.

            Nu kender jeg ikke styrkeforholdet mellem de forskellige u19 holds målmænd, men altså ud fra denne meget videnskabelige undersøgelse er vores målmandssituation antalsmæssigt meget standard for superligaen.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Jeg håber, at du har ret. Synes bestemt ikke, at vores målmandssituation er optimal, men jeg mener også, at der er større problemer med kvaliteten end kvantiteten. Jeg har gjort mig den ulejlighed at tjekke alle superligatrupperne (på holdenes egne hjemmesider,så resultatet afhænger self af hvor opdaterede de er) for antallet af målmænd:
              FCK: 4 (1 langtidsskadet)
              BIF: 3
              AGF: 3
              EFB: 3
              FCM: 3 (1 langtidsskadet)
              OB: 3 (1 langtidsskadet)
              AaB: 2
              Randers: 2
              Sønderjyske: 2
              VFF: 2
              FCN: 2
              Hobro: 2

              AGF og BIFs 3 målmænd er sikkert talentfulde, men har aldrig stået en senior 1. holdskamp
              EFB kørte efteråret igennem med 2, og har vel kun 3 fordi det ikke lykkedes at komme af med Dubravka.

              Nu kender jeg ikke styrkeforholdet mellem de forskellige u19 holds målmænd, men altså ud fra denne meget videnskabelige undersøgelse er vores målmandssituation antalsmæssigt meget standard for superligaen.
              Jeg tror at bekymringen i lige så høj grad går på kvaliteten af de to der så er ... den er nemlig ikke standard.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Det er også derfor jeg mener at en af dem som 3. valg muligvis er ligemeget, det drejer sig måske om halvanden måned, og så kan Falke være 3. målmand.
                Tørnes og Koval bør være nok pt. (7-9-13).

                Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13).

                Men håber Koval kan vise niveau, også for sig selv.
                "Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13)"

                Mega nysgerrig efter at høre hvad det er du bygger det på??
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Jeg tror at bekymringen i lige så høj grad går på kvaliteten af de to der så er ... den er nemlig ikke standard.
                  Det skriver jeg jo også. Havde vi haft en bedre førstemålmand, så havde der ikke været ret meget diskussion, selvom der kun var 2 ud af 3 spilleklar

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det skriver jeg jo også. Havde vi haft en bedre førstemålmand, så havde der ikke været ret meget diskussion, selvom der kun var 2 ud af 3 spilleklar
                    En bedre 1 målmand ja, og/eller en reserve(Tørnes) der ikke mest af alt minder om JC... Så er han klar, så er han ikke, så er han klar igen, og så ikke, osv...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      "Tror det arbejdes på en 'god' / 'stor' målmand til sommer (7-9-13)"

                      Mega nysgerrig efter at høre hvad det er du bygger det på??
                      alm. sund fornuft, er måske et godt bud 😊
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        alm. sund fornuft, er måske et godt bud 
                        Well min erfaring siger mig alm. Sund fornuft og OB ikke altid hører sammen;-)......så havde nok håbet på noget mere håndgribeligt
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Well min erfaring siger mig alm. Sund fornuft og OB ikke altid hører sammen;-)......så havde nok håbet på noget mere håndgribeligt
                          og min sunde fornuft siger noget anderledes end din. Hvad er mere håndgribeligt end at se på de 2 keepere der til rådighed i forårssæsonen, og på længderne af deres aftaler.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            og min sunde fornuft siger noget anderledes end din. Hvad er mere håndgribeligt end at se på de 2 keepere der til rådighed i forårssæsonen, og på længderne af deres aftaler.
                            Well for min sunde fornuft har vi været forholdvis meget på spanden ift vores målmanssituation et stykke tid....men nok om det! nu stak du jo sådan set også bare din næse i et spørgsmål jeg håbefuldt stillede en anden bruger som måske/ måske ikke havde noget insiderviden
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Well for min sunde fornuft har vi været forholdvis meget på spanden ift vores målmanssituation et stykke tid....men nok om det! nu stak du jo sådan set også bare din næse i et spørgsmål jeg håbefuldt stillede en anden bruger som måske/ måske ikke havde noget insiderviden
                              præcis derfor bør den sunde fornuft måske sige at der er gode muligheder for at der sker noget på den front i næste vindue. Viljen hos JH/KN har været der med Koval, som så har skuffet os alle, om det så er sproglige barrierer eller noget helt andet er svært for os at vide.

                              Her har du naturligvis ret, men du forventer vel ikke andet på et åbent forum hvor alle kan give udtryk for holdninger..forståelige som uforståelige
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                fin artikel fra Belek

                                http://www.mitfyn.dk/article/681502
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X