Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart til forårssæson

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nok ingen tvivl om hvem der står

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ed-konkurrence

    Comment


      Sygdom i Belek og lidt fra Rasmus F Jensen

      http://www.fyens.dk/sport/Falk-Tende...rtikel/2942202

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
        Har vi nogensinde haft 3 målmænd der alle var klar til suppeniveau? Er det "normale", både her og i andre klubber, at man har en 1. keeper, en reserve der er ok, og et ungt talent, der helst aldrig skal i kamp. Og det er vel grundlæggende hvad vi har nu, hvis vi hiver en fra ungdomsrækkerne op, i tilfælde af en skade.

        Mvh

        MaxHH
        Det er vel flere år siden at vi bare har haft en enkelt målmand med superliganiveau .
        Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
        Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Det er vel flere år siden at vi bare har haft en enkelt målmand med superliganiveau .
          Der er imo ingen undskyldning for vores situation .
          Vi er vel også den eneste klub i historien som har hentet 3 målmænd i samme vindue uden en eneste af dem har/havde niveau til ligaen ?
          Ja, det er vel ved at være en små fem-seks år siden vi sidst har set en god målmand i Odense? Roy Carroll.

          Jeg havde et meget fint indtryk af Alexander Lund Hansen, men han stod jo i skyggen af Carroll, så det kan jo være ligegyldigt. :)

          Selv Stefan Wessels var jo en klassekeeper, hvis vi kigger på det nuværende niveau. 😩

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Ja, det er vel ved at være en små fem-seks år siden vi sidst har set en god målmand i Odense? Roy Carroll.

            Jeg havde et meget fint indtryk af Alexander Lund Hansen, men han stod jo i skyggen af Carroll, så det kan jo være ligegyldigt. :)

            Selv Stefan Wessels var jo en klassekeeper, hvis vi kigger på det nuværende niveau. 
            Alexander var en katastrofe. Han lavede nogle drops, der rent fysisk ikke burde kunne lade sig gøre. Der var bl.a. en kamp i Farum, hvor der var en bold der nærmest blev skudt gennem overkroppen på ham (den blev skudt under ham, men han kom ned på en måde, så det så ud som om den gik gennem maven på ham).

            Men Wessels og Toppel ville være forstærkninger i forhold til de klyder vi har rendende lige nu...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Alexander var en katastrofe. Han lavede nogle drops, der rent fysisk ikke burde kunne lade sig gøre. Der var bl.a. en kamp i Farum, hvor der var en bold der nærmest blev skudt gennem overkroppen på ham (den blev skudt under ham, men han kom ned på en måde, så det så ud som om den gik gennem maven på ham).

              Men Wessels og Toppel ville være forstærkninger i forhold til de klyder vi har rendende lige nu...
              Han havde sine uheldige situationer, men det er vel ikke så unormalt for en målmand som ikke får spilletid, og på daværende tidspunkt ikke havde spillet et stykke tid. Han strålede ikke ligefrem af selvtillid. Jeg så en del træningskampe og træninger dengang, og jeg synes han så ganske god ud ift. Roy Carroll som havde et rigtig højt niveau. Du kan have en anden mening, men jeg er nu overbevist om at han ville have været en ganske god målmand. Klasse reserve efter min mening, med tanke på Superligaens niveau.

              Du kan også bare se en målmand som Anders Lindegaard. Skide god målmand, vi allesammen vidste han havde potentialet, men når han endelig fik kampe i Pokalen, der havde han selv nogle helt vanvittige skovture, og drops af dimensioner. - han smuttede, fik spilletid, tankede selvtillid, og pludselig stod han i United. Min pointe er, at jeg synes en målmand er svær at bedømme uden fast spilletid i en længere periode.

              Én af banens absolut sværeste positioner at komme ind på, hvis ikke den allerværste. :-)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Han havde sine uheldige situationer, men det er vel ikke så unormalt for en målmand som ikke får spilletid, og på daværende tidspunkt ikke havde spillet et stykke tid. Han strålede ikke ligefrem af selvtillid. Jeg så en del træningskampe og træninger dengang, og jeg synes han så ganske god ud ift. Roy Carroll som havde et rigtig højt niveau. Du kan have en anden mening, men jeg er nu overbevist om at han ville have været en ganske god målmand. Klasse reserve efter min mening, med tanke på Superligaens niveau.

                Du kan også bare se en målmand som Anders Lindegaard. Skide god målmand, vi allesammen vidste han havde potentialet, men når han endelig fik kampe i Pokalen, der havde han selv nogle helt vanvittige skovture, og drops af dimensioner. - han smuttede, fik spilletid, tankede selvtillid, og pludselig stod han i United. Min pointe er, at jeg synes en målmand er svær at bedømme uden fast spilletid i en længere periode.

                Én af banens absolut sværeste positioner at komme ind på, hvis ikke den allerværste. :-)
                Gode pointer. Men det trækker ned i bedømmelsen af Alexander Lund, at han aldrig har været andet end reservekeeper.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Sandt. Han er svær at vurdere, han fik da også kun en enkelt sæson i Start og Rosenborg, og nu er han tilbage i reservetjansen.

                  Anyways, jeg vurdere ham stadigvæk som værende bedre end Koval og Tørnes.. I hvert fald dengang. 😊

                  Det er bare pisse irriterende, fordi vi har altid været pissehamrende gode på målmandsposten. Altid!! Så begyndte Arek at tæve på hans kone, Carroll kom forbi så han kunne komme videre til en større klub og liga, og nu står vi så her i 2016 med en meget usikker ukrainer. Fandeme sørgerligt i disse tider. :-/

                  Comment


                    Samme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Samme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen

                      http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268
                      Er det virkelig en overskrift, at Izunna har fortrængt Azer fr start-11eren?
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Er det virkelig en overskrift, at Izunna har fortrængt Azer fr start-11eren?
                        Jeg ved ikke om Leif Rasmussen har kastet sin kærlighed på Azer, men han følte også trang til at skrive at Makrini imod Djurgården leverede en af de indsatser, Azer sagtens kunne have efterlevet med sin pasningssikkerhed, eller noget i den dur.
                        Fair nok han lidt skjult diskutere trænerens dispositioner, men jeg ville blive noget overrasket hvis Azer formår at slå en af de to andre af!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Samme start 11 som sidst i morgen. Tørnæs også klar igen

                          http://www.fyens.dk/sport/OB-Izunna-...rtikel/2943268
                          Så koen virker umiddelbart af isen igen. Jeg vil så nok fastholde, at det var det rigtige valg af ledelsen ikke at hente en keeper mere, medmindre han ville kunne være soleklart 1. valg langt ind i fremtiden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Så koen virker umiddelbart af isen igen. Jeg vil så nok fastholde, at det var det rigtige valg af ledelsen ikke at hente en keeper mere, medmindre han ville kunne være soleklart 1. valg langt ind i fremtiden.
                            Ja den er tilbage i stalden for nu. Jeg fastholder nu min Radza påstand

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja den er tilbage i stalden for nu. Jeg fastholder nu min Radza påstand
                              Det kan du have ret i; jeg kan bare virkeligt godt unde ham forhåbentligt at få fast spilletid.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Det kan du have ret i; jeg kan bare virkeligt godt unde ham forhåbentligt at få fast spilletid.
                                Det samme her

                                Comment

                                Working...
                                X