Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Niveuet mellem Tverskov og Tingager er sgu ikke stor, og jeg vil tildels vove at påstå, at Tverskov kan ramme et højere topniveau, Tingager er bare hamrende stabil og gør det altid solidt. Han bliver signet, men Tverskov skal nok tage pladsen i midterforsvaret. Så må vi se on vi henter nogen til bænken..

    Comment


      Sjovt at tingager er med i kmdcup truppen, som de kom med for fire dage siden
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Sjovt at tingager er med i kmdcup truppen, som de kom med for fire dage siden
        Der står også at det er den trup de regner med, men der kan være justeringer.. Tingager bliver så en af dem der skal justeres på 😊

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg var en af skeptikerne og æder gerne mine ord.
          Velbekomme. 😉
          Det er en trist dag for os. Håbede meget at vi kunne holde ham lidt længere. Men til mindst må vi ikke se ham spille mod os i en anden superligaklub.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Niveuet mellem Tverskov og Tingager er sgu ikke stor, og jeg vil tildels vove at påstå, at Tverskov kan ramme et højere topniveau, Tingager er bare hamrende stabil og gør det altid solidt. Han bliver signet, men Tverskov skal nok tage pladsen i midterforsvaret. Så må vi se on vi henter nogen til bænken..
            Det synes jeg simpelthen ikke er rigtigt. Netop Tingagers kendetegn var da nogle ustabile præstationer og bommerter engang i mellem, men også et meget højt topniveau, når han var bedst, qua både hans størrelse, hurtighed og fine niveau på bolden her i det sidste år.

            Det jeg er bange for, at man undervurderer mht. Tingager, er den tilstedeværelse vi kommer til at mangle fysisk, som især kan blive en faktor på dødbolde. Han var reelt den eneste mand i truppen, som havde noget der mindede om spidskompetencer i duelspillet, og nu er vi så nede på et midterforsvar på 185 og 187 cm. igen. Det er ikke nødvendigvis et stort problem, hvis man forsvarer sig godt taktisk og ikke kommer ned og står dybt og bare modtager indlæg og dødbolde, men det jo ikke ligefrem tilfældet med OB.

            Mod Horsens blev vi kørt ned under græstæppet rent fysisk, og det var jo kun en mirakel der gjorde, at vi ikke tabte med flere mål. På samme måde, er vi tre gange i det her efterår blevet sat på plads af FCM, når de har bragt deres fysik i feltet, og generelt har vi haft problemer med store fysiske angribere, som f.eks. Mayron George.

            Jeg er absolut ikke fikseret af, at der bare skal en masse fysik ind på holdet og så skal der bare kriges, men uden Tingager er det godt nok en tyndbenet omgang, og jeg kan altså godt se nogle scenarier for mig, hvor vi simpelthen bare er for underfrankerede i duelspillet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det synes jeg simpelthen ikke er rigtigt. Netop Tingagers kendetegn var da nogle ustabile præstationer og bommerter engang i mellem, men også et meget højt topniveau, når han var bedst, qua både hans størrelse, hurtighed og fine niveau på bolden her i det sidste år.
              Ja, hvis man ser over hele hans OB karriere, så har du ret, men jeg kigger lidt mere kortsigtet, og der synes jeg han har været utroligt stabil det sidste år tid. Han havde nogle vanvittige bommerter i hans første år, og det er der vel ikke noget at sige til, når man kommer fra 2. Division og går direkte ind til superligabold. Selv de kampe hvor han havde bommerter, der var hans præstationer ofte stabile hele kampen igennem, med enkelte undtagelser - de bommerter som ofte kostede point betyder også, at man ser anderledes på hans præstation, med rette. Jeg husker bare et par kampe hvor han spillede virkelig godt, og så lavede han en af hans famøse fejl, og så blev det hele ligesom vendt på en tallerken.

              Men igennem det sidste år har han virkelig fået ryddet op i alle de fejl, og han har leveret på et solidt niveau uden alvorlige udfald, som jeg lige mindes. Så dog ikke sidste kamp mod Silkeborg. Det sammen med KEP’s vanvittige comeback har gjort, at Tverskov er blevet holdt ude på bænken, men når jeg kigger tilbage til sæsonen 16/17, og kigger på den statistik der blev lavet på baggrund af dette forums bedømmelser efter kampene, så var Tverskov ofte top 3 spiller i kampene. Jeg husker især hans start i klubben, hvor folk var afsindigt imponeret af hans niveau, og kan han genfinde det niveau - så kan han også sagtens overtage pladsen uden at det betyder alverdens. Jeg kan dog godt følge dig i problemstilling ved duelspillet, og der vil vi være svækket, og det hjælper heller ikke just på vores problem ved dødbolde at vi nu har to CF’er under 1.90, men jeg sidder ikke og har dårlige nerver.. Vi har dog ingen gardering på pladsen, og KEP skal nok få sine karantænedage, så der skal selvfølgelig handles ind.

              Endnu værre er dog, at vi mister en fanfavorit, og dem er der ikke ret mange af på holdet. Hvis vores hold var gråt og kedeligt før, så hjælper det ikke med hans afgang, det er helt sikkert.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jeg var en af skeptikerne og æder gerne mine ord.
                Jeg er heller ikke for stolt til at æde egne ord. Tingager overraskede som en af de få positivt, og han blev en favorit i en gold tid. Daniel Høegh, kom hjeeeem!
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Hvad så med de 4 kampe hvor KEP sidder uden for med karantæne? Eller hvis Tverskov eller KEP bliver skadet? Hvad med forsvar på dødbolde? Gyte er en super målmand, men han har ikke forcen i feltet. Nu mister vi vores bedste defensive header. (Hvis Joan også ryger så de 2 bedste defensive headere). Hvis der ikke lander mindst en 1-1 erstatning, så kommer vi til at spille 2 spændende kampe mod EFB om lov til at spille i superligaen næste sæson.
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Vil det være tilfredsstillende for dig, hvis vi lukkede vinduet med en central midt til start 11 og en forsvarer til bredden?
                  Jeg ville da helst have dem erstattet 1:1 eller mere, men hvis jeg skulle vælge, ville jeg hellere gå efter klassen på den centrale midt. Synes KEP-Tverskov er en ok duo (med KEP’s genfundne niveau). Med ”fornuftig gardering” mener jeg også en, der godt kan løfte opgaven, når det bliver nødvendigt og som på sigt kan presse/overtage. Jeg kan ikke lige komme på et navn (Det skulle da lige være, hvis Jacob Rasmussen er træt af bænken/rotationen i Norge – nok ikke realistisk, men i den stil).

                  Lidt bedre midtbane, lidt dårligere forsvar (dog med mulighed for et længere perspektiv end 3 stoppere, der alle havde udløb i 2019). Andre vil nok vurdere det anderledes, men jeg kan som skrevet godt lide Tverskov som stopper. En central midt med pondus kunne også delvist gøre op for noget af den fysik, vi mister med Tingager.

                  Så står vi tilbage med de udfordringer, som vi også havde inden de to afgange, som hvis man koger det helt ned imo er: hvad skal der ske med Joan og Jønne? Jeg håber, at man får det afklaret i det her vindue. Pt. hælder jeg til, at begge sendes videre nu og erstattes. Joan virker som om, at han ikke er 100% til stede, og Jønsson tjaa – han reddede os tildels sidste forår, men opblomstringen var kortvarig. Han har helt sikkert en positiv indflydelse på facetter af spillet, men det må simpelthen kunne gøres bedre. Ind med Kusk og så giv Julius og Greve chancen for at blomstre.
                  Et par forlængelser oveni af nogle af 19 udløbene, udskiftning af Joao og så er vi vel ved at være der :)

                  Comment


                    Jeg har i 5 år slæbt mine børn med på stadion. Vi orker ikke mere. Lorteledelse og trænere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Jeg ville da helst have dem erstattet 1:1 eller mere, men hvis jeg skulle vælge, ville jeg hellere gå efter klassen på den centrale midt. Synes KEP-Tverskov er en ok duo (med KEP’s genfundne niveau). Med ”fornuftig gardering” mener jeg også en, der godt kan løfte opgaven, når det bliver nødvendigt og som på sigt kan presse/overtage. Jeg kan ikke lige komme på et navn (Det skulle da lige være, hvis Jacob Rasmussen er træt af bænken/rotationen i Norge – nok ikke realistisk, men i den stil).

                      Lidt bedre midtbane, lidt dårligere forsvar (dog med mulighed for et længere perspektiv end 3 stoppere, der alle havde udløb i 2019). Andre vil nok vurdere det anderledes, men jeg kan som skrevet godt lide Tverskov som stopper. En central midt med pondus kunne også delvist gøre op for noget af den fysik, vi mister med Tingager.

                      Så står vi tilbage med de udfordringer, som vi også havde inden de to afgange, som hvis man koger det helt ned imo er: hvad skal der ske med Joan og Jønne? Jeg håber, at man får det afklaret i det her vindue. Pt. hælder jeg til, at begge sendes videre nu og erstattes. Joan virker som om, at han ikke er 100% til stede, og Jønsson tjaa – han reddede os tildels sidste forår, men opblomstringen var kortvarig. Han har helt sikkert en positiv indflydelse på facetter af spillet, men det må simpelthen kunne gøres bedre. Ind med Kusk og så giv Julius og Greve chancen for at blomstre.
                      Et par forlængelser oveni af nogle af 19 udløbene, udskiftning af Joao og så er vi vel ved at være der :)
                      Personligt, så syntes jeg ikke tændstikken overhovedet har en berettigelse i start 11. Han er alt for dårlig defensivt, og vi kommer sandsynligvis til at skulle slås hårdt for alle points i den kommen periode. Hvis vi taber første kamp i foråret, så er vi i krise og kan let blive en del af nedrykningen. Det vil have stor negativ psykologs effekt at starte med at tabe til det hold som de fleste forventer ender med at rykke ud.

                      Comment


                        Tingager var min helt store favorit. Han symboliserede fight og fysik, som er OB's DNA. Jeg er spændt på, hvordan vores søde, men også meget små, skoledrenge kommer til at klare sig i mod klubber som Horsens, Hobro og Lyngby uden ham. Fantastisk personlighed. Han var vel den eneste OB-spiller i truppen, som kunne trække folk på stadion. Han vil godt nok blive savnet! Og jeg krydser fingre for, at han en dag vender hjem.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Tingager var min helt store favorit. Han symboliserede fight og fysik, som er OB's DNA. Jeg er spændt på, hvordan vores søde, men også meget små, skoledrenge kommer til at klare sig i mod klubber som Horsens, Hobro og Lyngby uden ham. Fantastisk personlighed. Han var vel den eneste OB-spiller i truppen, som kunne trække folk på stadion. Han vil godt nok blive savnet! Og jeg krydser fingre for, at han en dag vender hjem.
                          Total enig.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Vi har haft rigtig mange chancer imod. At vi ikke har inkasseret flere kasser, skyldes at Grytebust og Tingager har stået i vejen for meget. Vi vender tilbage til "snitternes tid" i foråret. Den bliver tung.

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Fuldstændig enig RASH

                              Comment


                                Al held og lykke til Frederik, vil klart blive savnet, hvis ikke vi henter en erstatning.

                                Comment

                                Working...
                                X