Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FT:
    "Nogen har spurgt hvorfor jeg ikke lod mig udskifte ... det er utroligt svært foran Richard Møller Nielsen tribunen og resten af stadion..."

    Det er bare fedt! Det er vi har brug for så meget i OB! Det er 1000% OB-DNA!
    https://twitter.com/Ftingager/status/907623861524549633
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      FT:
      "Nogen har spurgt hvorfor jeg ikke lod mig udskifte ... det er utroligt svært foran Richard Møller Nielsen tribunen og resten af stadion..."

      Det er bare fedt! Det er vi har brug for så meget i OB! Det er 1000% OB-DNA!
      https://twitter.com/Ftingager/status/907623861524549633
      Tror at Tingager kunne blive en fremragende kommunikationsmedarbejder i OB ;o)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Tror at Tingager kunne blive en fremragende kommunikationsmedarbejder i OB ;o)
        Tingager har mange gode og utrolig vigtige evner ud over den præstation ham leverer på banen.
        Tingager er sådan en spiller som kan skabe identitet og begejstring for klubben. Og det er jeg utrolig taknemmelig for fordi det har vi brug for så meget. Med sin tilgang til ting, den indsats, fightermentalitet og den nærhed og ærlighed til fans rører ham OB-sjælen og det mange af os savner i de sidste år mere og mere.

        Der udvikler sig ja rigtig gode aktiviteter omkring OB som "Stemmer fra Ådalen" og "OBstruktion" som bidrager meget til at binde fansene tilsammen, skabe en livlig diskussionsniveau og ny interesse for OB. Men uden spillere som identitets- og kulturbærer vil der ikke opstå en ny begejstring og sammenhold på den lange bane.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Lidt mere fra Tingager

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...give-min-droem

          Comment


            Vi har i dag kåret Tingager til Månedens Spiller for september. Vi lavede et lille interview med ham, hvor han også fortæller lidt om den skadede ankel og lidt andet.

            http://obstruktion.dk/maanedens-spiller-september/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi har i dag kåret Tingager til Månedens Spiller for september. Vi lavede et lille interview med ham, hvor han også fortæller lidt om den skadede ankel og lidt andet.

              http://obstruktion.dk/maanedens-spiller-september/

              Fantastisk. Ingen jeg under det mere end ham selvom jeg nu syntes at Gryte fortjener den lige i dette tilfælde. Han har ihvertfald været MVP.

              Kan også godt lide at han siger at de ikke kan blive ved med at snakke om hvor gode de er og kan blive. De skal også vise det..
              Fantastisk spiller og person

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fantastisk. Ingen jeg under det mere end ham selvom jeg nu syntes at Gryte fortjener den lige i dette tilfælde. Han har ihvertfald været MVP.

                Kan også godt lide at han siger at de ikke kan blive ved med at snakke om hvor gode de er og kan blive. De skal også vise det..
                Fantastisk spiller og person
                Der er ingen tvivl om, at Grytebust skulle have haft den, hvis vi havde kigget på, hvem der har været den bedste spiller set over hele måneden. Der er også nogle kampe, Tingager har misset. Vi blev bare enige om, at den tilgang Tingager har haft til tingene, gjorde, at han fik den denne gang.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har i dag kåret Tingager til Månedens Spiller for september. Vi lavede et lille interview med ham, hvor han også fortæller lidt om den skadede ankel og lidt andet.

                  http://obstruktion.dk/maanedens-spiller-september/
                  🖒🖒🖒
                  Fint beslutning og god Interview!!
                  Kan rigtigt, rigtigt god lide vores arbejde. (Men ville være hjælpsom for mig hvis I kunne skrive med en stærkere skrifttype eller i fedttryk.)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    
                    Fint beslutning og god Interview!!
                    Kan rigtigt, rigtigt god lide vores arbejde. (Men ville være hjælpsom for mig hvis I kunne skrive med en stærkere skrifttype eller i fedttryk.)
                    Så er det ikke bare mig! Jeg troede, at jeg var nået en alder, hvor jeg pludselig skulle have læsebriller.

                    Comment


                      Vi har kæmpet lidt med skrifttypen, og vi har selv været opmærksomme på problemet. Det har ikke været så nemt i det tema vi arbejder med, men der skulle være en lille løsning på problemet nu :)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har kæmpet lidt med skrifttypen, og vi har selv været opmærksomme på problemet. Det har ikke været så nemt i det tema vi arbejder med, men der skulle være en lille løsning på problemet nu :)
                        🖒
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg har i dag købt en OB-trøje til min søn. Jeg tænkte hvem der skulle trykkes bagpå, og valgte Tingager. Han står for det jeg kan lide. Han laver sine fejl, men han kæmper og bliver ved med hjertet. Tackler, header og viser følelser.

                          Håber han bliver i OB i mange år

                          Comment


                            velargumenteret valg💪👍

                            Comment


                              http://www.ob.dk/artikel/tingager-so...unschweig.aspx

                              WOW.

                              Sikke en udvikling. Vi er ikke en gang 3 dage inde i vinduet, og så er to mand fra startopstillingen allerede ude af døren, og det er ikke uvæsentlige spillere. KÆMPE opgave JH står foran nu, ikke bare til sommer men også i det her vindue.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                http://www.ob.dk/artikel/tingager-so...unschweig.aspx

                                WOW.

                                Sikke en udvikling. Vi er ikke en gang 3 dage inde i vinduet, og så er to mand fra startopstillingen allerede ude af døren, og det er ikke uvæsentlige spillere. KÆMPE opgave JH står foran nu, ikke bare til sommer men også i det her vindue.
                                Enig - sidder også lidt med tungen ud af halsen og måber. Først og fremmest er Tingager jo en individuel succéshistorie i OB, og han skal have den største tak for sin indsats. Han har grebet sin chance med begge hænder og udviklet sig flot hos os, så held og lykke i Tyskland.
                                I forhold til erstatning er Tverskov vel oplagt, men der må komme en spiller til. Man kan argumentere for, at det kunne være en ung, talentfuld spiller, men vi er jo tyndt besat nu i det centrale forsvar. Det er måske stadigvæk vigtigere at ramme den rigtige centrale midtbanespiller, og det er måske her, krudtet skal skydes af (hvis der da er noget krudt?!).

                                Comment

                                Working...
                                X