Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Herlig historie...
    Så fedt
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Tingager havde den højeste topfart af alle spillere i kampen med 34 km/t.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Tingager havde den højeste topfart af alle spillere i kampen med 34 km/t.
        Og har vist nu at han er klasser bedre med fødderne end Lasse Nielsen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og har vist nu at han er klasser bedre med fødderne end Lasse Nielsen
          Det er der ingen tvivl om, han er virkelig god med fødderne. Glæder mig allerede til at se ham mod Hobro.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det er der ingen tvivl om, han er virkelig god med fødderne. Glæder mig allerede til at se ham mod Hobro.
            Som bare SKAL give 3p

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Tingager havde den højeste topfart af alle spillere i kampen med 34 km/t.
              Var der ikke en der nævnte Tingager som meget langsom?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Ja, det er helt andre spillere.

                At Messi er lille og god, gør jo ikke at en anden også er det, eller ikke er det
                At èn spiller kan spille til han er 35, betyder jo ikke at en anden kan.

                Om de er tungere end Tingager, well ... det er jo svært at vurdere.
                Men lad os se ...
                http://www.superliga.dk/kamp/2015-16...-ob?sub=lineup

                Tingager banens hurtigste med 34 km/t. Markant højere end FCN's 3 forreste. Han løb endda Mor op i en sprint i kampen.

                Er han stadig for langsom??

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  http://www.superliga.dk/kamp/2015-16...-ob?sub=lineup

                  Tingager banens hurtigste med 34 km/t. Markant højere end FCN's 3 forreste. Han løb endda Mor op i en sprint i kampen.

                  Er han stadig for langsom??
                  Jeg siger ikke, at han er for langsom (det ved jeg ikke endnu), men der er forskellige former for hurtighed. Topfart er en ting, men mere afgørende er nok accelerationen og fart i vendingerne. Her har spillere med Tingagers fysik helt naturligt et mindre "handicap".

                  At han blev målt som den hurtigste spiller er da flot (især hvis de 34km/t) passer, men man skal passe på med at lægge for meget i det. Jeg er f.eks. ret overbevist om, at jeg kan huske nogle kampe i AMC's sidste tid i klubben, hvor han blev målt som banens hurtigste. I det hele taget synes jeg ofte man ser midterforsvarere toppe den statistik.

                  Pga. hans størrelse vil han altid have lidt udfordringer ift. hurtige, korte løb og afleveringer omkring hans fødder. Men derfor kan det da sagtens lade sig gøre at være en rigtig god midterforsvarer på 2 meter. Det har der trods alt været en hel del eksempler på. Det kræver god placeringsevne og timing i indgrebene.

                  Det han har vist i de sidste to kampe har bestemt været meget lovende - og i den grad imponerende ift. at han spillede 2. division for ikke længe siden.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg siger ikke, at han er for langsom (det ved jeg ikke endnu), men der er forskellige former for hurtighed. Topfart er en ting, men mere afgørende er nok accelerationen og fart i vendingerne. Her har spillere med Tingagers fysik helt naturligt et mindre "handicap".

                    At han blev målt som den hurtigste spiller er da flot (især hvis de 34km/t) passer, men man skal passe på med at lægge for meget i det. Jeg er f.eks. ret overbevist om, at jeg kan huske nogle kampe i AMC's sidste tid i klubben, hvor han blev målt som banens hurtigste. I det hele taget synes jeg ofte man ser midterforsvarere toppe den statistik.

                    Pga. hans størrelse vil han altid have lidt udfordringer ift. hurtige, korte løb og afleveringer omkring hans fødder. Men derfor kan det da sagtens lade sig gøre at være en rigtig god midterforsvarer på 2 meter. Det har der trods alt været en hel del eksempler på. Det kræver god placeringsevne og timing i indgrebene.

                    Det han har vist i de sidste to kampe har bestemt været meget lovende - og i den grad imponerende ift. at han spillede 2. division for ikke længe siden.
                    Acceleration over 10m er nok den vigtigste parameter for en fodboldspiller. Helt sikkert.

                    Nu går det også bare tilbage til, at Entusiast mente at Tingager stadig var langsommere end HJ og Røde, selv i topfart.

                    Men jeg synes på ingen måde at han så langsom ud i dag. Han løb lige op mod Emre Mor i en 20 meters sprint.

                    Comment


                      Jeg skulle hilse jer alle sammen fra Frederik Tingager med denne meddelelse.

                      Hej alle OB fans,

                      Jeg vil bare sige at jeg er utrolig taknemmelig over den støtte jeg har fået fra jer fans af. I har virkelig hjulpet mig utrolig meget igennem det sidste stykke tid, hvor jeg desværre har kostet nogen mål.

                      Jeg har været utrolig ked af og skuffet over det, men takket være jer er jeg kommet videre! Fejlene er ikke glemt fra min side, men jeg er videre og vigtigst af alt, har jeg lært af dem.

                      Jeg ville bare lige sende jer en lille hilsen, og sige at i har fået mig til at føle mig velkommen siden dag 1, og det betyder rigtig meget for mig! Tak!

                      Tusinde tak for støtten! Vi ses til næste sæson.

                      Bedste hilsner Frederik.

                      Comment


                        Han virker altså som en kanon fyr... Han har allerede henvendt sig til fans flere gange end de fleste andre der har haft længere tid i trøjen...
                        En mand der selv åbner munden både når det er godt og skidt, og ikke lader JH klare æterne for ham(Hej Falk)
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Han virker altså som en kanon fyr... Han har allerede henvendt sig til fans flere gange end de fleste andre der har haft længere tid i trøjen...
                          En mand der selv åbner munden både når det er godt og skidt, og ikke lader JH klare æterne for ham(Hej Falk)
                          Han er en super fin fyr. Helt nede på jorden, og virkelig en taknemmelig fyr. - Han tager selv initiativ til denne meddelelse og andre, og det er pisse fedt at spillerne gerne vil dele nogle ord direkte med os. Fantastisk personlighed, og hold kæft hvor er det egentlig dejligt at have sådan en person i vores klub. Han kan kun, og er allerede en gevinst for os! Håber det bedste for ham, og jeg håber han kan erobre en fast plads i midterforsvaret fra næste sæson.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Han er en super fin fyr. Helt nede på jorden, og virkelig en taknemmelig fyr. - Han tager selv initiativ til denne meddelelse og andre, og det er pisse fedt at spillerne gerne vil dele nogle ord direkte med os. Fantastisk personlighed, og hold kæft hvor er det egentlig dejligt at have sådan en person i vores klub. Han kan kun, og er allerede en gevinst for os! Håber det bedste for ham, og jeg håber han kan erobre en fast plads i midterforsvaret fra næste sæson.
                            Det er den slags jeg kan forholde mig til... Det giver SÅ meget mere end en "robot" der står i et tvunget interview og siger øhh bøhh...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Han kan blive det nye klubikon!

                              Comment


                                Elsker den knægt allerede

                                Comment

                                Working...
                                X